
НАФТА
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: НАФТА
Ал Капоне за известно време също е бил недосегаем
. Не знам защо ама всички българи си мислим че капитализъма ние сме го измислили. Хората вече 300 години си живеят в капитализъм и вече ги нямат огромна част от проблемите които ние все още си ги имаме.Та и с горивата така ще стане,ама който излови рибата в мътната вода....

Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Re: НАФТА
С тази разлика, че от този репортаж просто доказаха, че всичко е наред. Просто изгледай го още веднъж репортажа и виж какви глупости говорят само. Нагревател на гориво. Баси и глупостите са написали, честно. Че чак и снимка му поставили.slowtraveler написа:Тъкмо сега дават по Господарите....
Дават няколко дребни бензиностанции.... Нагреватели на гориво, пенители.....
Дааа... Явно на някои места има 'мушенгии', и затова има многозначни и коренно различни мнения...
Може ли да сметнеш каква мощност трябва да е този нагревател, за да вдигне температурата на горивото от 15 до 20 градуса дори, при дебит от порядъка на 0.5л в секунда. И след като сметнеш необходимата мощност, сравни снимката и сам прецени дали това въобще е някакъв проблем. А защо не повдигнаха и въпросите, че в повечето колонки в разходомера има и логика за автоматична температурна компенсация?
А за мехурчетата пък да не говорим - по-големи глупости от пълен лаик дори не съм чувал.
Явно разчитат на пълни лаици сред нас, за да всеят някакво посло мнение. За жалост нашия народ е много лесно манипулируем...
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: НАФТА
Нафтата се пени повече. В зависимост от добавките някоя се пени повече, а друга по-малко, но като цяло си е доста пенлива течност. Само за сравнение ще кажа, че на дизелов автомобил съм доливал 8-9 литра нафта след първото изключване на пистолета, а на бензинов повече от 1-2 не става. Колите винаги си ги пълня сам и никой не давам да бара пистолета на колонката. В БГ са ми правили изречения, че не можело, шефовете се карали и такива глупости, но веднага ги контрирам да ми измият стъклата, докато зареждам, за да не им се карат.
Иначе от нафта не се оплакам. В БГ само от ЕКО, ОМВ, РОМпетрол и Лук Ойл зареждам. В Сърбия и Хърватия съм зареждал кофти нафта. С бензините повече проблеми съм имал в интерес на истината. Всъщност не точно проблеми, а просто колата става осезаемо спъната. В ШЕЛ повече няма да стъпя поради тази причина. В Австрия ми се случи веднъж и след време в Германия, различни коли да се „спънат“ след зареждане с техен бензин. Пък разните им там Power -горива са си чиста лъжа и измама. Нито икономия, нито повече вървене съм забелязал, само цената е доста по-висока.

Иначе от нафта не се оплакам. В БГ само от ЕКО, ОМВ, РОМпетрол и Лук Ойл зареждам. В Сърбия и Хърватия съм зареждал кофти нафта. С бензините повече проблеми съм имал в интерес на истината. Всъщност не точно проблеми, а просто колата става осезаемо спъната. В ШЕЛ повече няма да стъпя поради тази причина. В Австрия ми се случи веднъж и след време в Германия, различни коли да се „спънат“ след зареждане с техен бензин. Пък разните им там Power -горива са си чиста лъжа и измама. Нито икономия, нито повече вървене съм забелязал, само цената е доста по-висока.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: НАФТА
Колега, при последното зареждане на около 100тона се появи разлика от над 3-5 тона... Имам официални писма от персоналното (не официално) измерване след утаяване на горивото (да, горивото не бе точно ULSD, а MGO)...BOz написа:....
А за мехурчетата пък да не говорим - по-големи глупости от пълен лаик дори не съм чувал.
Явно разчитат на пълни лаици сред нас, за да всеят някакво посло мнение. За жалост нашия народ е много лесно манипулируем...
В конкретния случай бяха направили като ежектор за въздух в горивото след помпата преди брояча...
Но специално с разпенваща съставка не знам как би станало при помпа, смучеща гориво без примес на въздух...
А и в конкретния случай бяха хванати веднага...
Но теоретично е възможно....
За отоплението - навярно много по-бърз и икономичен начин би бил модифициране данните на термо датчика... Също теоретично възможно и практически лесно изпълнимо...
Това - на теория...
От друга страна големите вериги имат интерес да привличат клиенти и да не им се цапа името - дори и 'стандартната' печалба умножена на голямото количество им носи огромни печалби...
Така, че за тях мисля, че освен ако някой служител не е решил да открадне гориво (при големите е доста по-сложно поради многостепенен контрол), едва ли има друг начин за измама - просто собствениците нямат интерес от такава 'мушенгия'...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: НАФТА
@ slowtraveler,
по принцип е така, но не забравяй, че са франчайзинг и са на частни собственици, които слагат логото, спазват (или не съвсем) общите изисквания по договора и си правят каквото искат. Вярно, контрола при тях е по-голям, но когато си собственик можеш да правиш тарикатлъци всякакви. Компанията няма сметка да се лиши от дойна крава, но и няма сметка да и се смъква реномето. Далаверите не трябва да са фрапиращи и ще си продаваш пак на далавера. На времето, когато ОМВ влизаха у нас щях да отварям бензиностанция, но условията им бяха много кофти и заробващи. За да правиш сносна печалба, трябва да избиваш от нещо друго. Всеки се сеща от какво.
по принцип е така, но не забравяй, че са франчайзинг и са на частни собственици, които слагат логото, спазват (или не съвсем) общите изисквания по договора и си правят каквото искат. Вярно, контрола при тях е по-голям, но когато си собственик можеш да правиш тарикатлъци всякакви. Компанията няма сметка да се лиши от дойна крава, но и няма сметка да и се смъква реномето. Далаверите не трябва да са фрапиращи и ще си продаваш пак на далавера. На времето, когато ОМВ влизаха у нас щях да отварям бензиностанция, но условията им бяха много кофти и заробващи. За да правиш сносна печалба, трябва да избиваш от нещо друго. Всеки се сеща от какво.

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: НАФТА
Prius, въпроса бе, че големите вериги имат достатъчно голям оборот, за да могат да избият 'таксата', докато дребните разчитат на сваляне на цените, и 'модифициране' на данните...
Това, което съм се убедил на свой гръб е, че данните за количество/разход съвпадат с данните на БК при всяко зареждане... Което за мен е признак, че няма проблем с количеството...
А липсата на проблеми при експлоатация на автомобила пък за мен е признак за липса на проблем с качеството...
Това е което ме интересува... Нататък - който иска да прави анализи...
Преди време бях чел няколко рапорта за авиоаварии и катастрофи в България (за шастие - селскостопански)- самолетите бяха с бензин 95 от бензиностанции, и официалните анализи на остатъците от гориво не показваха отклонения от БДС... Което според мен ще рече - ако зареждаш от проверен източник, няма да има проблем....
Това, което съм се убедил на свой гръб е, че данните за количество/разход съвпадат с данните на БК при всяко зареждане... Което за мен е признак, че няма проблем с количеството...
А липсата на проблеми при експлоатация на автомобила пък за мен е признак за липса на проблем с качеството...
Това е което ме интересува... Нататък - който иска да прави анализи...
Преди време бях чел няколко рапорта за авиоаварии и катастрофи в България (за шастие - селскостопански)- самолетите бяха с бензин 95 от бензиностанции, и официалните анализи на остатъците от гориво не показваха отклонения от БДС... Което според мен ще рече - ако зареждаш от проверен източник, няма да има проблем....
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: НАФТА
То ако ще трябва да избиваш от друго не знам що ти е бензиностанция.Един хотел върши много по-добра работа
. Иначе не знам защо точно (само предполагам laugh.gif ) но дизеловото гориво в Германия и Австрия няма нищо общо с българското.До колкото може да се вярва на шофьорите на Карат-С /Eurolines/ препоръките на шефовете им са да избягват да избягват да зареждат в Родината.Споделено от водачите
. Ползвам ги редовно и сме си говорили много. Всъщност реално погледнато автобусите за Австрия ползват само австрийска "нафта". Така са си настроили трафика.Има защо да го правят,вероятно.


Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Re: НАФТА
Австрийската нафта също е евтина . Най-вероятно и в Австрия ползват отстъпки при зареждане или имат карти за определени бензиностанции - както при нас. Аз също при възможност щях да си зареждам само в България и въобще да не стъпвам на чужди бензиностанции. Просто резервоарът ми не го позволява.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
- ffsolutions
- Мнения: 261
- Регистриран на: 07 Фев 2014 07:45
- Местоположение: София
Re: НАФТА
Kiki, желая на всеки по един Lexus LS за справяне с този проблем. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifKiki написа:В Германия с немска нафта при 200 не се чувя мАторЯ, щото гумите вдигат повече шум. biggrin.gifnowyaris написа:Абе хубавата "нафта" си е хубаво нещо.За жалост рядко срещано.
Само да има кой да го храни де, въпреки че и по-малкия GS хапва кажи-речи толкова, та като ще е гарга - да е рошава.

2005 Toyota Avensis T25 Estate - 2.0, 1CD-FTV powerplant
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
"Щастието ни зависи от нас самите."
- Аристотел
Re: НАФТА
Господари те на ефира си направиха измисления репортаж! И то както жълтата преса....doktor_paunov написа:Дават малки бензиностанции,защото с големите ги е страх да се захванат.Знаете ли какви интереси има и какви пари играят там?Като нищо ще издухат господарите от ефира,а може и да ги опушкат!
Toyota Avensis 2.0 D4D Wagon CDT250L-AWMEYW 10/2005
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Re: НАФТА
Самият факт че БМВ-то дето сега ми го оставиха е на почти 600 хиляди и никога не му е пипан двигателя , отделно дето още е като самолет , а в БГ-то говорите за смяна на дюзи след 150-200 хиляди говори доста красноречиво за разликата между австрийска и българска "нафта".
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта