Корола версо въпроси
Re: Корола версо въпроси
Интересно как го включваш това подгряване и след това чакаш някоко секунди??
Когато натиснеш съединитела бутонът веднага светва зелено
След като натиснеш бутона колата си включва подгряването и след като си подгрее започва да върти стартера. Ти този процес няма как да го прескочиш като при по-старите дизели (директно да включиш с ключа на стартер)
Когато натиснеш съединитела бутонът веднага светва зелено
След като натиснеш бутона колата си включва подгряването и след като си подгрее започва да върти стартера. Ти този процес няма как да го прескочиш като при по-старите дизели (директно да включиш с ключа на стартер)
http:/www.penchochukov.com
Yaris P1
Yaris P1
Re: Корола версо въпроси
Забележката е основателна ! Грешно използвах думата - подгрява .chukov написа:Интересно как го включваш това подгряване и след това чакаш някоко секунди??
Когато натиснеш съединитела бутонът веднага светва зелено
След като натиснеш бутона колата си включва подгряването и след като си подгрее започва да върти стартера. Ти този процес няма как да го прескочиш като при по-старите дизели (директно да включиш с ключа на стартер)
Просто натискам педала на съединителя - светва зелено - но не натискам вднага старт бутона, а изчаквам 2 - 3 секунди и пали от раз. Дано да е така и като застудее !

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Корола версо въпроси
Хм.... Странна работа - не виждам логика... Единственото, което би трябвало да сработва в момента на натискане на съединителя е, че акумулатора започва леко да се товари от лампи и навярно 'покачване готовността' на системата за палене (например започване проверки наличие на клюя) и т.н. което ще позагрее / активира акумулатора...
Иначе процеса започва след натискане на бутона...
1. Включва подкачваща помпа (ако автомобила има), ЕКУ, подгрев, тест на системите.
2. След приключване на подгрева стартера завърта и нататък - каквото стане (върти определени секунди, и ако не е запалил - спира процеса)
Дали все пак акумулатора не е на края на живота си?
Иначе процеса започва след натискане на бутона...
1. Включва подкачваща помпа (ако автомобила има), ЕКУ, подгрев, тест на системите.
2. След приключване на подгрева стартера завърта и нататък - каквото стане (върти определени секунди, и ако не е запалил - спира процеса)
Дали все пак акумулатора не е на края на живота си?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Корола версо въпроси
Колега,chukov,грешиш,може да се подгрее предварително.Аз съм го правил това при -15гр.Вкарвам ключа в гнездото натискам два пъти старт бутона без да съм натискал съединителя.Таблото си светва както и подгрева започва,след като изключи подгрева натискам съединителя лампата на старт бутона светва зелено и натискам старта.Така двигателя пали без да се замисли.
Korolla Verso 2.2 D4D 136k.s.
Re: Корола версо въпроси
Без да натискаш съедитителя,натискаш двапъти старт/стоп бутона.Така естествено не светва зелено но подгрева се инициализира.Ако искаш го повтори същото за по-добро подгряване.После натискаш съединителя , светва в зелено и палиш.Греша ли?chukov написа:Интересно как го включваш това подгряване и след това чакаш някоко секунди??
Когато натиснеш съединитела бутонът веднага светва зелено
След като натиснеш бутона колата си включва подгряването и след като си подгрее започва да върти стартера. Ти този процес няма как да го прескочиш като при по-старите дизели (директно да включиш с ключа на стартер)
Re: Корола версо въпроси
Точно така колега memorex,но това го правя при много ниски температури.
Korolla Verso 2.2 D4D 136k.s.
- georgi.mehana
- Мнения: 68
- Регистриран на: 08 Юли 2014 21:26
- Местоположение: Пловдив
Re: Корола версо въпроси
Не претендирам че съм толкова компетентен, но мисля че няма как с двоиното даване на контакт да подгрееш двигателя повече. Доколкото знам подгревните свещи загряват до определена температура - за "Денсо" мисля че беше около 1000-1200 градуса, които се достигат с първото даване на контакт. Не виждам смисъл при нормално работещи подгревни свещи да давам два- три пъти на контакт преди да запаля двигателя. Още повече че свещите продължават да подгряват /вторичен ефект/ и след стартиране на двигателя за определен период от време.
Toyota Corolla Verso 2.0 D4D 2005г.
Re: Корола версо въпроси
Съгласен съм с теб.Исках да поясня(ако е така де) че при старт-стоп бутон преди да натиснеш съединителя на второто натискане се захранват подгревните свещи.Отделно ако се разсъждава че, самите свещи подгряват въздуха в горивната камера и първото подгряване температурата достига определена стойност , то при изключване и повторно включване може тази температура да достигне по-висока стойност ако ( предполага се ) тръгне да се подгрява от подгрята вече среда , което от своя страна уж би улеснило паленето.Дали е точно така не твърдя.georgi.mehana написа:Не претендирам че съм толкова компетентен, но мисля че няма как с двоиното даване на контакт да подгрееш двигателя повече. Доколкото знам подгревните свещи загряват до определена температура - за "Денсо" мисля че беше около 1000-1200 градуса, които се достигат с първото даване на контакт. Не виждам смисъл при нормално работещи подгревни свещи да давам два- три пъти на контакт преди да запаля двигателя. Още повече че свещите продължават да подгряват /вторичен ефект/ и след стартиране на двигателя за определен период от време.
Re: Корола версо въпроси
Здравейте, казвам се Иван и отскоро съм собственик Корола версо 2.2 д4-д 2007г. Имам един въпрос, направи ми впечатление, че изхвърля антифриз от раширителния съд.Пипах маркуча за охлаждането и ми се стори доста твърд.Долях антифриз и запалих да видя дали ще изкарва мехурчета в разширителния съд, но такива няма / мислех за пробив на гарнитура/. Какво друго да търся дайте идея.
Re: Корола версо въпроси
Имам си и аз едно версо - авенсис ама мотора трака ли тракал Някой чувал ли е за 2.0 Д4Д да са калпави
Re: Корола версо въпроси
1.Капачката е двойнодействащ клапан.mlc1 написа:Здравейте, казвам се Иван и отскоро съм собственик Корола версо 2.2 д4-д 2007г. Имам един въпрос, направи ми впечатление, че изхвърля антифриз от раширителния съд.Пипах маркуча за охлаждането и ми се стори доста твърд.Долях антифриз и запалих да видя дали ще изкарва мехурчета в разширителния съд, но такива няма / мислех за пробив на гарнитура/. Какво друго да търся дайте идея.
2.Анализ за отработени газове в охлаждаща течност
Re: Корола версо въпроси
Благодаря за отговорите колега.За капачката се сетих днесmemorex написа:1.Капачката е двойнодействащ клапан.mlc1 написа:Здравейте, казвам се Иван и отскоро
2.Анализ за отработени газове в охлаждаща течност

Re: Корола версо въпроси
Бях слаб по химия но мисля че червената лакмусова хартия в алкална (основна) среда се обагря в синьо.mlc1 написа:Благодаря за отговорите колега.За капачката се сетих днесmemorex написа:1.Капачката е двойнодействащ клапан.mlc1 написа:Здравейте, казвам се Иван и отскоро
2.Анализ за отработени газове в охлаждаща течностдокато бях на риболов и помолих един колега с Корола седан да отвори капака да видя дали и неговите маркучи са твърди.Неговата беше бензин и капачката беще друг модел.По точка 2 се прави с лакмус май , но какъв трябва да стане цвета на лакмуса след пробата?
Синята лакмусова хартия се обагря в червено в кисел разтвор.
Корола версо въпроси
Добър вечер,колеги според вас нормално ли е (трябва или не трява)да има следи от антифриз(малки бели кристалчета вследствие на засъхнал антифриз ) от долния край на малкото маркуче на разширителния съд?Предпоставка ли за прегряване или не?Някой обръщал ли е внимание?
Корола версо въпроси
Малко късно се включвам по отношение на непаленето на дизел, но смятам че ще е от полза за бъдещите читатели. Карам Corola Verso 2.2 D4D SOL от 2008 купена чисто нова от ТМ Ауто. За първи път проблема ми се появи преди една година, като колата в 90% от случайте е спала в гараж с температура около +10 градуса. Още по-странно беше че ако е била на улицата при отрицателни температури палеше още на 2 или 3 цилиндър (не оборот!). Няколко пъти ходи на диагностика в най-различни сервизи и никой не можа да открие проблем. В края на зимата 2015-2016 за пореден път акумулатора беше сменен с нов (оригиналния умря от веднъж на 3год. и 1-2 месеца). След смяната на акумулатора проблема с паленето изчезна. Странното беше че със стария акумулатор когато не палеше, стартера въртеше с доста високи обороти (сякаш няма компресия). Бях записвал и клип с телефона, но след като проблема изчезна го изтрих.
По въпроса на Cia - ще погледна и по-късно ще пиша.
По въпроса на Cia - ще погледна и по-късно ще пиша.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта