Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
Пиши после дали наистина това е била причината.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
понеже обещах да пиша какво е станало----------
след като сменихме ротора сега стартера върти чувствително по бързо.отново пали трудно но само при първото палене,като се стопли е направо фърси.което означава,че или някоя свещ е за смяна или изобщо не стига ток до тях.в петък отстранявам и това и с божията помощ се надявам нещата да се оправят.
след като сменихме ротора сега стартера върти чувствително по бързо.отново пали трудно но само при първото палене,като се стопли е направо фърси.което означава,че или някоя свещ е за смяна или изобщо не стига ток до тях.в петък отстранявам и това и с божията помощ се надявам нещата да се оправят.

RAV4 D4D 116кс 2005г.
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
свещите са наред а и ток до тях отива............вече нямам представа какъв е проблема.пали лесно само когато е топла.някакви идеи моля............. 

RAV4 D4D 116кс 2005г.
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
Направи диагностика с техстрийм. Огледай внимателно горивната система, налягания, времена за достигане на налягания и спадането им. Прегледай показанията на датчиците, като започнеш от дебитомера за въздух, но прегледай и каквито датчици имаш и за горивото.
Има ръководства за тая работа със съответните процедури и допустими диапазони.
Ако не намериш конкретно за RAV, гледай за такива за Avensis с 1AD двигател. При руснаците има всичко
Има ръководства за тая работа със съответните процедури и допустими диапазони.
Ако не намериш конкретно за RAV, гледай за такива за Avensis с 1AD двигател. При руснаците има всичко

Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 03 Юни 2009 15:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
Щом пали в по топло време, а в студено трудно може би температурен датчик
Ледерман е дал доста насони. Успех!

Ледерман е дал доста насони. Успех!
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
по симптоми прилича на SCV на горивната помпа .... но може да е от много други неща ...
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
аз ли си мисля така или етикецията изисква след като си подхванал някаква тема в един момент като си решиш проблема
/дай боже/ да пишеш какво е станало в крайна сметка.колегата подхванал темата къде се изгуби..............
/дай боже/ да пишеш какво е станало в крайна сметка.колегата подхванал темата къде се изгуби..............

RAV4 D4D 116кс 2005г.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
Няколко пъти съм го споменавал из темите като пожелание, то няма как да стане задължително, но човек логически трябва сам да се сети...kalata2 написа:аз ли си мисля така или етикецията изисква след като си подхванал някаква тема в един момент като си решиш проблема
/дай боже/ да пишеш какво е станало в крайна сметка.колегата подхванал темата къде се изгуби..............
Очевидно ще се сети да пише когато възникне друг проблем.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
Колеги, пробвайте да смените горивния филтър и кажете дали има резултат. Евтин консуматив е и е лесен за смяна, поне на мойта Корола Д4Д '03.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Авенсис 2.0 Д4Д 116к трудно пали
Ееее, от кога чакаме мъдър съвет...Голеем кеф е в тоя форум като чуеш, че за всеки проблем лечението е смяна на всички филтри, ама с най-качествените, стига с тия ментета...
Даже трябва модераторите да забранят да се задава въпрос, преди да си снимал и изпратил квитанциите от новите сменени филтри biggrin.gif
Не, че и в сервиз няма да те накарат, нали трябва да им направиш оборот. Неее, нищо, че преди 1000км си ги сменил, те не струват...а пък и де не се оправи, няма да навреди я... само, че аз като по-глупав, бих предложил- ако се оправи, ще платя филтрите, ако не се оправи, да е за сметка на даващите мъдри съвети...
Все пак е добре когато някой дава такъв съвет, да каже защо го предлага, т.е. какво става преди смяната, че се появява проблема и какво очаква след това... Не е добра идеята, че не е зле профилактично да се направи, или, че на Сульо, пък и на Пульо им се оправили колите след като сменили филтрите, ама ...с оригинални, преди ги били сменяли, ама с евтини...
Даже трябва модераторите да забранят да се задава въпрос, преди да си снимал и изпратил квитанциите от новите сменени филтри biggrin.gif
Не, че и в сервиз няма да те накарат, нали трябва да им направиш оборот. Неее, нищо, че преди 1000км си ги сменил, те не струват...а пък и де не се оправи, няма да навреди я... само, че аз като по-глупав, бих предложил- ако се оправи, ще платя филтрите, ако не се оправи, да е за сметка на даващите мъдри съвети...
Все пак е добре когато някой дава такъв съвет, да каже защо го предлага, т.е. какво става преди смяната, че се появява проблема и какво очаква след това... Не е добра идеята, че не е зле профилактично да се направи, или, че на Сульо, пък и на Пульо им се оправили колите след като сменили филтрите, ама ...с оригинални, преди ги били сменяли, ама с евтини...
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта