Инжекционна помпа за К.Версо 135 кс.
Инжекционна помпа за К.Версо 135 кс.
Здравейте колеги.След като вчера се хвалих на някой хора че за 20х киломерта не съм правил нищо по колата освен първоначалното обслужване,преди да я вкарам в гаража колата запали с повечко въртене без да чуя звука от помпата в резервоара.Изгасих я и запалих отново,пак без звук с повече въртене.От известно време помпата бучеше повече и понякога не изключваше след като заработи газовия инжекцион/Романо с ОБД/.По точно оставаше бучащия звук и се е случвало да я изгася и паля отново за да спре бученето.И днес колата пали трудно на бензин но пали и работи но без мощност.Вероятно помпата не дава достатъчно налягане но във вторник ще бъде извадена и проверена.Имам оферта за помпа на цена от 135 лв.Колата е Корола версо 2003г 135 кс,1.8мотор.Като я купих беше сменен горивния филтър в резервоара.Ако някой има други предположения приемам всякакви мнения.Благодаря за вниманието.
Re: Инжекционна помпа за К.Версо 135 кс.
Държиш ли достатъчно количесто бензин (поне 10л) в резервоара след като караш на газ? Възможно е ако е останала с много малко бензин да се e прецакала помпата или да навлезе въздух в нея и затова да ти прави мизерии. Като цяло тези помпи е много трудно да се прецакат и единствено липсата на бензин може да ги скапе, защото започват да прегряват. Бих ти препоръчал да налееш бензин и да покараш колата така няколко километра и да видиш дали има разлика.
Поздрави,
Дянко
Поздрави,
Дянко
Re: Инжекционна помпа за К.Версо 135 кс.
Винаги имам бензин.Много рядко ми е светвала лампата и се зарежда без изчакване.Помпата явно работи но не дава достатъчно налягане.Ще я видим във вторник може и да е задръстена с мръсотии въпреки че филтъра е сменен.
Re: Инжекционна помпа за К.Версо 135 кс.
Решението на проблема.Оказа се че при смяната на горивния филтър в резервоара,пластмасовото тяло което затваря отдолу не е захванато с едната щипка към филтъра тъй като той не беше оригинал и е нямало място за защипване точно под един клапан който връща налягането обратно в резервоара а не към инжекторите.Така след изминати 25х. км. гумичката на клапана е излязла и горивото не отива с достатъчно налягане към инжекторите и колата не пали лесно и не работи добре на бензин.Суперлативи за сервиза на Тойота"Кале Ауто" в Сливен.Диагностика на цена 20лв/в Ямбол 30-35,Бургас 40лв/.Филтъра бе подменен с оригинален на цена 100лв/неоригинален 57лв./ след сваляне на резервоара и сега колата пали и работи без проблеми на бензин.Обща цена на смяната 165лв.Ако бях тръгнал по стария път цената щеше да е по висока.На помпата и няма нищо.
Re: Инжекционна помпа за К.Версо 135 кс.
Какви са тези златни филтри бе хора... Ако бензинов филтър ще струва толкова, аз бих го заменил с обикновена тръба (маркуч) и ако чак толкова се напъвам да имам филтър - ще си сложа мъничък от пластмасовите по средата на някой маркуч на видно място в коша, та да се сменя лесно. Толкова много коли карат въобще без филтър, а тук 100 лева...
Re: Инжекционна помпа за К.Версо 135 кс.
Помпата се монтира във филтъра така че едва ли е възможен вариант с друг филтър по трасето ако тоя в резервоара е запушен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] и 7 госта