Най-елементарния пример е заплатите, наемите, спедицията, поддържане на техническата база, разходите по реализирането на продажбата и т.н., след като колата напусне производствената линия, в Чехия да са по-ниски от тези в Германия. От тук следва, че себестойността на автомобила става по-ниска, при запазване на една и съща норма на печалба. От тук следва, че цената на автомобила е по-ниска.prius 3 написа:Обясни разликата на цените на колите в БГ и в др. държави! Обясни защо коли произведени в Германия, струват по-евтино в Холандия, Полша, Чехия и германците ходят да си купуват от там колите родно производство!BOz написа:...
Съответно стойността на колата е по-висока именно заради себестойността, а не заради печалбата.
Поздрави.
П.П. Ако си решил да разтягаш локуми без конкретика, моля не ми отговаряй!
Елементарно!