Струва ми се, че съединителя отделя много високо. Сравнявам го с другият ми Авенсис, следващият модел (D-4D) с който съм свикнал. Струва ми се, че понякога има и леки вибрации при потегляне и вероятно е за смяна, защото колата е на 160 х.км и предполагам не е сменян.
Въпросите:
-Как да го тествам за буксуване?
-Регулира ли се момента на зацепване, освен регулировките за хода/височината на самия педал, които са описани по книгите и мисля, че нямат отношение по въпроса?
Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
JapCar
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Мнение от Bass_Man » 13 Сеп 2014 23:37
Можеш да го тестваш основно по два начина.
Единия е на висока скорост 4-та или 5-та даваш газ до ламарината да кажем от 2000 оборота нагоре и ако приплъзва в един момент ще започне да вдига оборотите но скоростта няма да мърда.
Другия за да я запреш някъде колата в бордюр или нещо подходящо дърпаш ръчна и започваш да пускаш съединителя и ако приплъзва пак ще си качва оборотите и няма да може да мръдне. Може и на спирачки и пускаш съединителя с малко газ и трябва да угасне или ще приплъзне. но не си прави много експерименти и внимавай да не се удариш в нещо !!!!
Реглаж според мен няма.
Единия е на висока скорост 4-та или 5-та даваш газ до ламарината да кажем от 2000 оборота нагоре и ако приплъзва в един момент ще започне да вдига оборотите но скоростта няма да мърда.
Другия за да я запреш някъде колата в бордюр или нещо подходящо дърпаш ръчна и започваш да пускаш съединителя и ако приплъзва пак ще си качва оборотите и няма да може да мръдне. Може и на спирачки и пускаш съединителя с малко газ и трябва да угасне или ще приплъзне. но не си прави много експерименти и внимавай да не се удариш в нещо !!!!
Реглаж според мен няма.
Bass_Man
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Мнение от JapCar » 14 Сеп 2014 09:01
И аз за подобни методи бях чувал, но не съм ги правил...никога не съм сменял съединител, колите заминаваха преди да се наложи, но сега е друг случай.Ще пробвам.Bass_Man написа:Можеш да го тестваш основно по два начина.
Единия е на висока скорост 4-та или 5-та даваш газ до ламарината да кажем от 2000 оборота нагоре и ако приплъзва в един момент ще започне да вдига оборотите но скоростта няма да мърда.
Другия за да я запреш някъде колата в бордюр или нещо подходящо дърпаш ръчна и започваш да пускаш съединителя и ако приплъзва пак ще си качва оборотите и няма да може да мръдне. Може и на спирачки и пускаш съединителя с малко газ и трябва да угасне или ще приплъзне. но не си прави много експерименти и внимавай да не се удариш в нещо !!!!
Реглаж според мен няма.
Сменя ли се винаги и огледалния диск със феродовия или се оценява на място?
Ако се сменя винаги, си струваше да има регулировка(като на всички соц. возила biggrin.gif ), да изпилиш феродото повече преди смяна без да ти пука за огледалния...

Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Мнение от мехаННика » 14 Сеп 2014 09:09
Не знам защо са ти такива тестове, ако съединителя отделя над средата, а е бил по-нисък до скоро направо го поръчвай. Друга съвсем лесна проверка е да погледнеш маншончето на работния цилиндър (долната помпа) ако е смачкан значи си готов за смяна.
мехаННика
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Мнение от JapCar » 14 Сеп 2014 09:49
Защото си идвам в БГ за малко, колата я кара сестра ми и то много малко, та нямам верен критерий за тая кола...Просто ми направи впечатление, че за мен не е много ОК.мехаННика написа:Не знам защо са ти такива тестове, ако съединителя отделя над средата, а е бил по-нисък до скоро направо го поръчвай. Друга съвсем лесна проверка е да погледнеш маншончето на работния цилиндър (долната помпа) ако е смачкан значи си готов за смяна.
Та, трябва ли да се сменя (при следващото ми идване) комплект или може само диска.
Цените в двата случая (от-до, само порядъка и колко трудът приблизително)?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
мехаННика
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Мнение от JapCar » 14 Сеп 2014 21:03
Ако ще сменям, ще изчакам до зимата като си дойда...
Днес пътувах 200км и направих пробите- на 4 и 5 на около 2500об рязко газ докрай, не вдига оборотите, мн. плавно/бавно поема. Не съм гледал маншона и другата проба още.
Днес пътувах 200км и направих пробите- на 4 и 5 на около 2500об рязко газ докрай, не вдига оборотите, мн. плавно/бавно поема. Не съм гледал маншона и другата проба още.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
Обратно към “Общи технически въпроси”
Иди на
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта