Струва ми се, че съединителя отделя много високо. Сравнявам го с другият ми Авенсис, следващият модел (D-4D) с който съм свикнал. Струва ми се, че понякога има и леки вибрации при потегляне и вероятно е за смяна, защото колата е на 160 х.км и предполагам не е сменян.
Въпросите:
-Как да го тествам за буксуване?
-Регулира ли се момента на зацепване, освен регулировките за хода/височината на самия педал, които са описани по книгите и мисля, че нямат отношение по въпроса?
Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Можеш да го тестваш основно по два начина.
Единия е на висока скорост 4-та или 5-та даваш газ до ламарината да кажем от 2000 оборота нагоре и ако приплъзва в един момент ще започне да вдига оборотите но скоростта няма да мърда.
Другия за да я запреш някъде колата в бордюр или нещо подходящо дърпаш ръчна и започваш да пускаш съединителя и ако приплъзва пак ще си качва оборотите и няма да може да мръдне. Може и на спирачки и пускаш съединителя с малко газ и трябва да угасне или ще приплъзне. но не си прави много експерименти и внимавай да не се удариш в нещо !!!!
Реглаж според мен няма.
Единия е на висока скорост 4-та или 5-та даваш газ до ламарината да кажем от 2000 оборота нагоре и ако приплъзва в един момент ще започне да вдига оборотите но скоростта няма да мърда.
Другия за да я запреш някъде колата в бордюр или нещо подходящо дърпаш ръчна и започваш да пускаш съединителя и ако приплъзва пак ще си качва оборотите и няма да може да мръдне. Може и на спирачки и пускаш съединителя с малко газ и трябва да угасне или ще приплъзне. но не си прави много експерименти и внимавай да не се удариш в нещо !!!!
Реглаж според мен няма.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
И аз за подобни методи бях чувал, но не съм ги правил...никога не съм сменял съединител, колите заминаваха преди да се наложи, но сега е друг случай.Ще пробвам.Bass_Man написа:Можеш да го тестваш основно по два начина.
Единия е на висока скорост 4-та или 5-та даваш газ до ламарината да кажем от 2000 оборота нагоре и ако приплъзва в един момент ще започне да вдига оборотите но скоростта няма да мърда.
Другия за да я запреш някъде колата в бордюр или нещо подходящо дърпаш ръчна и започваш да пускаш съединителя и ако приплъзва пак ще си качва оборотите и няма да може да мръдне. Може и на спирачки и пускаш съединителя с малко газ и трябва да угасне или ще приплъзне. но не си прави много експерименти и внимавай да не се удариш в нещо !!!!
Реглаж според мен няма.
Сменя ли се винаги и огледалния диск със феродовия или се оценява на място?
Ако се сменя винаги, си струваше да има регулировка(като на всички соц. возила biggrin.gif ), да изпилиш феродото повече преди смяна без да ти пука за огледалния...

Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Не знам защо са ти такива тестове, ако съединителя отделя над средата, а е бил по-нисък до скоро направо го поръчвай. Друга съвсем лесна проверка е да погледнеш маншончето на работния цилиндър (долната помпа) ако е смачкан значи си готов за смяна.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Защото си идвам в БГ за малко, колата я кара сестра ми и то много малко, та нямам верен критерий за тая кола...Просто ми направи впечатление, че за мен не е много ОК.мехаННика написа:Не знам защо са ти такива тестове, ако съединителя отделя над средата, а е бил по-нисък до скоро направо го поръчвай. Друга съвсем лесна проверка е да погледнеш маншончето на работния цилиндър (долната помпа) ако е смачкан значи си готов за смяна.
Та, трябва ли да се сменя (при следващото ми идване) комплект или може само диска.
Цените в двата случая (от-до, само порядъка и колко трудът приблизително)?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Може и само феродовия диск, ако другото изглежда добре. Комплект съединител Aisin грубо около 300лв и труд около 150, масло скорости ако не е сменявано.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител Авенсис, 2000г, 7A-FE
Ако ще сменям, ще изчакам до зимата като си дойда...
Днес пътувах 200км и направих пробите- на 4 и 5 на около 2500об рязко газ докрай, не вдига оборотите, мн. плавно/бавно поема. Не съм гледал маншона и другата проба още.
Днес пътувах 200км и направих пробите- на 4 и 5 на около 2500об рязко газ докрай, не вдига оборотите, мн. плавно/бавно поема. Не съм гледал маншона и другата проба още.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Emo74 и 4 госта