Знам ,че има доста теми за катализатори,но реших да пусна и аз една която може да помогне на някой при решението му дали да си държи катализатора или не

Та от няколко дена се появи едно бръмчене на 1600-1800 оборота /едни от най-ползваните/, знам за хроничния проблем с резонанса от филтърната кутия,но понеже там бях уплътнил с пореста гума реших че катализатора тормози колата и му произнесох смъртната присъда biggrin.gif Та колата е от подписа 1,4 D-4D 90кс на 125 000км карана 2/3 извънградско /доста от тях магистрално със 130км/ч/ и 1/3 градско ,изтърбушиха ми катализатора срещу 50лв /на кофти място е и не става да се реже и слага тръба та нямаше пари от продажбата му/ ,но след интервенцията двигателя само дето не изскочи през капака да ме разцелува че съм разкарал тоя картоф дето го дави

Сега ускорението е много по-рязко,развърта се много по-добре на високите обороти ,шума намаля /само сладкото свирукане на турбото се чува при отворени прозорци/ ,абе общо взето перфектна работа. Та искам да кажа на всички ,който не са заклети еколози че тия песни дето се пеят как катализаторите карали по 300 000 км и не трябвало да се махат да не ги слушат ! Катализатора помага на околната среда ,но до определени километри които в БГ са доста по-малко отколкото в Европа,след това единственото което може да докара са проблеми с мотора и нищо друго и парите за премахването му ще са най-добре похарчените от вас пари
P.S Все пак се оказа че бръмченето е от филтърната кутия /гумата се беше разместила и не притискаше/ ,но добре че стана така че да се видя с "нова" кола
