Вижте колеги,
Аз щипките чесно казано не видях дали се сменят, не обърнах внимание - защото всичките бяха здрави.
Като последователност за сваляне на таблото - понеже нямах батерия и не можах да снимам ще ви го обесня стъпка по стъпка.
0.!!!!!
МАХАМЕ АКУМУЛАТОРА - ще пипаме по еърбега все пак 
1. Сваляте километража - има 1 винт , който го дъжи - над него е точно. Махате го , сваляте пластмасата като я издърпвате от долната страна. Махате буксите от километража и буксата, която отива към датчика под стъклото. (няма как да се обърка)
2. Махате пластмасата от скоростния лост - тази част , на която е монтирана кожения орнамент на скоростния лост ( неговата дръжка се маха с развъртване)
3. Махате централната конзола на климатроника - маха се пепелника, под него има 2 винта - махате ги и издърпвате конзолата - тя е на щипки (леко и внимателно). Има 3 кабела, които влизат в нея, разкачете ги, те са с различни букси, няма как да се объркат при монтаж.
4. Махате на 2те духалки ( лява и дясна ) орнамета, който ги насочва (много внимателно) и ще намерите 2 винта, който са под тях. - развивате ги.
5. Махате жабката. От дясната й страна и винт - махате го и я издърпвате нагоре и тя си излиза.
6. Погледнете в отвора на жабката - ще видите един ГОЛЯМ болт мисля че е М10 или М12, който държи еър - бега към таблото - махате го. Моля беше клеясал - ползвах ВД - 40 . И изключете кабела на еър бега.
7. Махате касетофона - СД - то като му махнете 4-те винта. там има няколко кабелчета.
8. След описаните стъпки повдигнете внимателно горната част на таблото и като откачите всички щипки го дръпнете леко към вас. Така ще освободи щипките откъм стъклото. Вече сте готови.
9. Под горната част на таблото вече имате достъп до адски много ( в моя случай) разхлабени винтове и болтове, който можете да стегнете
При мен таблото не тракаше. Имах проблеми с десния въздхуховод. Облепих го с самозалепваща лента - изолация за тръби с дебелина 10см. Сложих от тази лента покрай стъклото и дължината на цялата горна кора на таблото като я срязах, че да не се вижда. Сложих и на касетофона, защото при вибрация тракаше.
Колата стана нова ;)
като изключим че трябва да оправям рейка, така че ако някой знае кой ги рециклира добре да ми каже ако може.
Прилагам ви и упътването, което аз ползвах.
Ако нещо не ви е ясно като прочете това и видите материалите, питайте за да не счупите щипка, защото не знам дали се сменят. Не обърнах внимание
- тук има много хубави неща
а относно лентата - дадоха ми я едни работници, който лепят изолация на видими ПВЦ тръби с нея. Много е добра - лепи много здраво и е около 2-3 мм дебела
