Благодаря за отговора, колега!
Сега да споделя и аз какви са ми впечатленията от ТМ АУТО ЗАПАД. Бояджийските работи ги направиха много добре. Никъде не си личи, че колата е боядисвана, фугите са добре, купето е чисто, изобщо - без забележки. Работят бързо - за 3 дни бяха готови. Но имах разни други забележки

. Бяха ми олющили боята по преден десен калник, детайл, по който никога не е имало щети - нещо, което ме изуми. По преден ляв калник имаше миниатюрни драскотини за пастиране, които не знам дали са станали при тях или при мен, но все пак имам нотка съмнение, защото преди да закарам колата там, я гледах детайлно навсякъде няколко пъти, за да оправя всичко. Колата беше мръсна и кална отвън когато ми я предаваха, а тя е черна, съответно не можеше да се разбере елементите, които бяха за пастиране дали са оправени или не. Също така имаше разни неща, като драскотини, които чак като дойде бояджия каза, че не са драскотини а мръсотия или нещо наслоено, подобно на вар и с по-силно натискане ги премахна. Обяснението на Тойота беше, че водата им била "варовита" и затова колата изглеждала така, иначе я били мили сутринта

. Отделно фаровете бяха изцапани в горната си част - като замъглени от някакъв препарат (така стават и от слънцето). Казах им и в този момент започнаха да ми обясняват как това било от Слънцето и било нормално, да съм отишал да ми покажат другите коли. Казах им, че не ме интересуват другите коли, защото моята нямаше такива потъмнявания. След това изтрих с нокът част от този слой и се оказа, че "потъмнялото от Слънцето" се чисти и пада и не е от Слънцето. Обясних им, че така няма да си получа колата и докато не бъдат остранени всички неща и най-вече обеления десен калник, съответно изчистени фаровете и колата измита, няма да си я получа. Те на няколко пъти дискретно ми предложиха да си я взема сега и да им я докарам друг път, нещо което просто нямаше как да се случи. Действието, за което говоря се развива в сряда. В петък ми се обадиха да отида да си взема колата. Този път колата беше чиста - не я бяха мили с "варовитата" вода

и всичко беше отстранено. За предния десен калник ми обясниха, че се било залепило някакво фолио и затова изглеждало като обелено, но аз като го гледах в срядата с бояджията, не беше фолио, а направо лиспваше боя - нещо, за което той каза, че си личи, че е прясно

. Фаровете не ги бяха оправили съвсем, все още има потъмняване, но не ми се занимаваше да я оставям пак, защото трябваше да пътувам, а и още едно прибиране и идване с такси до там щеше да ми струва поне 25 лв. След това последва нова изненада - колата е гаранционна и бях дал списък от неща, които искам да погледнат и отстранят. Оказа се, че дължа 72 лв. (въпреки, че бяхме говорили за 42) - 30 проверка на спирачна система, 12 за смяна на бушон на запалката и 30 (!) ЗА ПРОВЕРКА НА ПРЕДНАТА СЕДАЛКА, която скърцаше и за която не е открит проблем. В гаранционните условия изрично пише, че всички елементи в купето, тапицерии, седалки и шумовете от тях са гаранционни. Много се ядосах, обадих се на приемчика, той поне беше много отзивчив и разбран. Обясних му цялата ситуация, както и какво съм чел в общите гаранционни условия. Той каза, че е станала грешка и тази сума отпадна. Каза ми и, че е извършена проверка на седалката и въпреки липсата на проблем е смазана с нещо. Седалката все още скърца и ако ми бяха взели 30 лв. и даже не го бяха отстранили щях да сезирам Комисията за защита на потребителите на секундата. Отделно тапицерията на багажника е увиснала, лепилото е изпуснало и тя се държи само на едни малки винтчета. Казах за този проблем при предаване на автомобила, но представителя на Тойота каза, че те нямало какво да направят, лепилото е изпуснало и да си я лепна сам (!), защото най-вероятно тапицерията била третирана с препарат или прана и от това било станало така. Това не е вярно, т.к. никога не е прана или мита с препарат, просто вероятно лепилото е некачествено, т.к. колата е черна, много се награвя и просто е изпуснало. Ако беше въпроса да си я лепна сам, щях да си карам Москвич или кола на 10 години, за да си правя сам манипулациите и после да не ме е яд, а не да ходя в официален сервиз за новата ми гаранционна кола. Това са дребни неща, като цяло, но изключително много дразнят. Не знам дали за собствениците на Лексус професионализма е на същото ниво, но с оглед цените и за Тойота и за Лексус, хората в сервиза са безобразни. Затова съветвам всички, които си оставят колите в ТМ АУТО ЗАПАД за боядисване, а и не само да се отнасят с повишено внимание към всичко, което е направено и да не подписват никакви документи преди да се уверят, че колата е добре, за да не ги прецакат. Аз при следващо обслужване ще отида в ТМ АУТО ИЗТОК, дано там нещата са по-добре, защото на ЗАПАД вече им нямам никакво доверие.