Още една Corolla AE86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19

Re: Още една AE86

Мнение от Ralin_AE86 » 23 Дек 2013 09:26

Vokil написа:Доколкото съм чел теми с подобни проекти 7аге никой не е страдал от оригиналните биели, моят двигател също е с оригинална карантия и на 1.2бара все още крета без проблем в биелите. Но пък имах проблеми с вентилацията на картерното налягане и едни лагери ми почервеняха за 10 000км. После си направих допълнителен отдушник и маслото започна нормално да изтича в картера, инъче газовете не му позволяват и оставаш без мазане .
при мен проблема е баща ми не ми даде да сложа или усилени биели или електроника и като минеш над 7500 7а биелите са до там щото е голям разбирач и като му говоря как трябва да се направи за да не се чупи вика не ги гледай тия по форумите кво пишат едно време ладите в 8000 ги карахме и издържаха няма нужда тва са илишни пари и за частите дето поръчам е така винаги му се виждат скъпи и си мисли че може да намери по евтини и накрая филм само се губи време аз знам как да ги правя тия двигатели но трябва да си ги правя сам кофтито е че работилницата е негова и нямам каде да ги правя а не ме оставя да я правя както си искам и ми вика свали това и това и не пипаи повече чакай да дойда иначе мотора го свалям и го качвам за нула бройки сега вече ще си го правя сам дано да не е спраскала някой клапан или да е наранила критично главата валовете сигурно ги е износила че затегна но като я разглобя ще видя ако е много зле направо го хвърлям тоя мотор и си търся blacktop глава и бутала и пак ще си правя 7аge но този път с биели дюзи електроника и генерация както си трябва иначе добре вървеше преди да скъса биелата на 3та с 130 добре се плъзгаше по завоите аз не си падам много много по бавното въртяне а по максимално високата скорост на влизане в завой а ако мога да спася главата взимам валове и правя 9А всмисъл пак ми беше малко слаба
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19

Re: Още една AE86

Мнение от Ralin_AE86 » 25 Дек 2013 11:03

Някой идеи от къде мога да се сдобия с валове,пружини,биели и разни такива дреболийки ако може на по достъпни цени :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

loser
Мнения: 70
Регистриран на: 05 Юли 2009 13:20
Местоположение: София

Re: Още една AE86

Мнение от loser » 26 Дек 2013 08:07

SW20/AE86/AW11

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19

Re: Още една AE86

Мнение от Ralin_AE86 » 28 Яну 2014 23:27

май мерака ми за аето мина обявавам я за продан който иска да я прави на скромната цена от 10 000 лв ако не ще чакам да събера пари за да я върна на пътя отново :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Аватар
andrian999999
Мнения: 1515
Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Re: Още една AE86

Мнение от andrian999999 » 28 Яну 2014 23:36

цена 10 000лв. ? бързо ти мина мерака
професионален мапер

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19

Re: Още една AE86

Мнение от Ralin_AE86 » 30 Яну 2014 15:15

не просто 1 месец без кола и откачам вече като няма друга ,но такмо поръчах ковани биели :D за 7A-FE и сега ако някой я земе земе ако не ще събирам части по малко едни валове и една електроника като и пусна освен биелите и съм чук неискам да я правя много силна че Т50тката не носи повече от 180 кончета а с кутии не ми се занимава искам максимално близак да стоковия вид да си я оставя с леки модове все пак искам да я карам ежедневка :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19

Re: Още една AE86

Мнение от Ralin_AE86 » 04 Фев 2014 18:17

поръчах arp биелни болтове намерих в един форъм че стават от Renault Clio FR4 16V ,раздвижни ролки на ангренажа , лагери и гумички на клапаните да се надяваме че скоро отново ще е на пътя и ще ме радва но този път за по дълго за валове уви не ми останаха средства но тях мога да ги сменя за един час стига да ги купя главата е яко портната мисля да я челосам малко и да сглобя с половин гарнитура от 7А-FE за да сгъстя максимално понеже ще съм с 7А бутала не ми останаха средства за такива от редтоп че мойте са с 18мм пин а на 7а и следващите поколения 4a-ge са 20мм като я подкарам ще кача видео как движи :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Още една AE86

Мнение от Japanese_fever » 04 Фев 2014 19:38

Според мен си вземи от стоманените гарнитури за глава и не ги пипай. Кaто ги притегнеш, те стават и по-тънки. Аз пратих на брата една така в БГ за меговия Сивик - FEL-PRO PermaTroque MLS (Multi Layer Steel). Тази, която му пратих беше Made in Germany.
Прикачени файлове
FEL-PRO PermaTorque MLS
FEL-PRO PermaTorque MLS
FELPRO head gasket.JPG (463.26 KiB) Преглеждано 6298 пъти
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19

Re: Още една AE86

Мнение от Ralin_AE86 » 17 Фев 2014 18:48

няма не пипай ако не пипна няма да съм аз това е единствения начин за ~12:1 с FE бутала сега търся колянов вал и биела че са много зле а съм взел стандартни лагери но и без това никой няма да ми продаде 1 биела за 7A-Fe ако не намеря ще се набутвам пак за цял блок комплект , болтовете са си ок проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея и така да се надяваме че скоро ще я подкарам само дето маховика от fe-то ми се вижда тежичък 10 кила са много и май ще търся някакъв друг че не се търпи
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Още една AE86

Мнение от Japanese_fever » 17 Фев 2014 21:13

Мисълта ми е не да не я пипаш. Сложи си по-тънка фабрична гарнитура, но не нарушавай цялостта на самата гарнитурата, за да ч правиш по-тънка, защото после може да имаш проблеми.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Още една AE86

Мнение от Vokil » 17 Фев 2014 23:56

Ralin_AE86 написа:няма не пипай ако не пипна няма да съм аз това е единствения начин за ~12:1 с FE бутала сега търся колянов вал и биела че са много зле а съм взел стандартни лагери но и без това никой няма да ми продаде 1 биела за 7A-Fe ако не намеря ще се набутвам пак за цял блок комплект , болтовете са си ок проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея и така да се надяваме че скоро ще я подкарам само дето маховика от fe-то ми се вижда тежичък 10 кила са много и май ще търся някакъв друг че не се търпи
Това с жигльора на маслото към главата не ми звучи добре най-много да ти задере разпределителен вал и да се скъса.Просто си направи отдушник на картера за да може маслото да се изтича нормално без газовете да го бутат нагоре.Мисля че мога да ти намеря 4 оригинални биели предполагам че за 80-тина лева ще ти ги продаде колегата дето ги има :)
Човек и добре да живее умира .......

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Още една AE86

Мнение от Japanese_fever » 18 Фев 2014 22:28

Vokil написа:
Ralin_AE86 написа:... проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея...
Това с жигльора на маслото към главата не ми звучи добре най-много да ти задере разпределителен вал и да се скъса.
Напълно споделям мнението на Vokil. С този жигльор най-много да си прецакаш нещо. Маслената система на един спортен автомобил трябва да е оптимизираната, а не минимализирана, както ти се каниш да ограничаваш маслото дето се качва нагоре. Отделно не знам какво масло си използвал и да не би да е в него проблема. Ако трябва си намери по-дълбок картер примерно или, както те посъветва Vokil, отколкото да ограничаващ достъпа на масло до главата. То вече е изчислено колко масло трябва да се изпомпва натам!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19

Re: Още една AE86

Мнение от Ralin_AE86 » 25 Фев 2014 17:17

Japanese_fever написа:
Vokil написа:
Ralin_AE86 написа:... проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея...
Това с жигльора на маслото към главата не ми звучи добре най-много да ти задере разпределителен вал и да се скъса.
Напълно споделям мнението на Vokil. С този жигльор най-много да си прецакаш нещо. Маслената система на един спортен автомобил трябва да е оптимизираната, а не минимализирана, както ти се каниш да ограничаваш маслото дето се качва нагоре. Отделно не знам какво масло си използвал и да не би да е в него проблема. Ако трябва си намери по-дълбок картер примерно или, както те посъветва Vokil, отколкото да ограничаващ достъпа на масло до главата. То вече е изчислено колко масло трябва да се изпомпва натам!


Нуждата от този жигльор идва от това че 7А-FE е с хидравлични повдигачи а 4A-GE с механични и масло в глвавата трябва значително в по малки количества само за мазане на валовете а блока на 7A-FE е разработен да качва много по голямо количество масло от колкото е нужно на 4A-GE главата четох за този проблем в доста от чуждестранните форуми но е добре и да се дойсъвършенства малко картерната вентилация защото газовете в картера непозволяват на маслото да се отича от главата в картера
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Аватар
Vokil
Мнения: 663
Регистриран на: 03 Мар 2009 00:35
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Re: Още една AE86

Мнение от Vokil » 12 Мар 2014 23:53

Това не е вярно 7а-фе си е с твърди повдигачи и както казах най-много да ти блокира някой вал.
Човек и добре да живее умира .......

Ralin_AE86
Мнения: 28
Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19

Re: Още една AE86

Мнение от Ralin_AE86 » 02 Яну 2015 12:49

Вече се сдобих с биели и Валове на 272градуса чакам още малко чарколяци и скоро почвам зглобяване :D
1986 Corolla GT 16V 7AGE bluetop

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта