при мен проблема е баща ми не ми даде да сложа или усилени биели или електроника и като минеш над 7500 7а биелите са до там щото е голям разбирач и като му говоря как трябва да се направи за да не се чупи вика не ги гледай тия по форумите кво пишат едно време ладите в 8000 ги карахме и издържаха няма нужда тва са илишни пари и за частите дето поръчам е така винаги му се виждат скъпи и си мисли че може да намери по евтини и накрая филм само се губи време аз знам как да ги правя тия двигатели но трябва да си ги правя сам кофтито е че работилницата е негова и нямам каде да ги правя а не ме оставя да я правя както си искам и ми вика свали това и това и не пипаи повече чакай да дойда иначе мотора го свалям и го качвам за нула бройки сега вече ще си го правя сам дано да не е спраскала някой клапан или да е наранила критично главата валовете сигурно ги е износила че затегна но като я разглобя ще видя ако е много зле направо го хвърлям тоя мотор и си търся blacktop глава и бутала и пак ще си правя 7аge но този път с биели дюзи електроника и генерация както си трябва иначе добре вървеше преди да скъса биелата на 3та с 130 добре се плъзгаше по завоите аз не си падам много много по бавното въртяне а по максимално високата скорост на влизане в завой а ако мога да спася главата взимам валове и правя 9А всмисъл пак ми беше малко слабаVokil написа:Доколкото съм чел теми с подобни проекти 7аге никой не е страдал от оригиналните биели, моят двигател също е с оригинална карантия и на 1.2бара все още крета без проблем в биелите. Но пък имах проблеми с вентилацията на картерното налягане и едни лагери ми почервеняха за 10 000км. После си направих допълнителен отдушник и маслото започна нормално да изтича в картера, инъче газовете не му позволяват и оставаш без мазане .
Още една Corolla AE86
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19
Re: Още една AE86
Мнение от Ralin_AE86 » 23 Дек 2013 09:26
Ralin_AE86
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19
Re: Още една AE86
Мнение от Ralin_AE86 » 25 Дек 2013 11:03

Ralin_AE86
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19
Re: Още една AE86
Мнение от Ralin_AE86 » 28 Яну 2014 23:27

Ralin_AE86
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Re: Още една AE86
Мнение от andrian999999 » 28 Яну 2014 23:36
andrian999999
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19
Re: Още една AE86
Мнение от Ralin_AE86 » 30 Яну 2014 15:15


Ralin_AE86
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19
Re: Още една AE86
Мнение от Ralin_AE86 » 04 Фев 2014 18:17

Ralin_AE86
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Още една AE86
Мнение от Japanese_fever » 04 Фев 2014 19:38
- Прикачени файлове
-
- FEL-PRO PermaTorque MLS
- FELPRO head gasket.JPG (463.26 KiB) Преглеждано 6683 пъти
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19
Re: Още една AE86
Мнение от Ralin_AE86 » 17 Фев 2014 18:48
Ralin_AE86
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Още една AE86
Мнение от Japanese_fever » 17 Фев 2014 21:13
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
Re: Още една AE86
Мнение от Vokil » 17 Фев 2014 23:56
Това с жигльора на маслото към главата не ми звучи добре най-много да ти задере разпределителен вал и да се скъса.Просто си направи отдушник на картера за да може маслото да се изтича нормално без газовете да го бутат нагоре.Мисля че мога да ти намеря 4 оригинални биели предполагам че за 80-тина лева ще ти ги продаде колегата дето ги имаRalin_AE86 написа:няма не пипай ако не пипна няма да съм аз това е единствения начин за ~12:1 с FE бутала сега търся колянов вал и биела че са много зле а съм взел стандартни лагери но и без това никой няма да ми продаде 1 биела за 7A-Fe ако не намеря ще се набутвам пак за цял блок комплект , болтовете са си ок проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея и така да се надяваме че скоро ще я подкарам само дето маховика от fe-то ми се вижда тежичък 10 кила са много и май ще търся някакъв друг че не се търпи

Vokil
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Още една AE86
Мнение от Japanese_fever » 18 Фев 2014 22:28
Напълно споделям мнението на Vokil. С този жигльор най-много да си прецакаш нещо. Маслената система на един спортен автомобил трябва да е оптимизираната, а не минимализирана, както ти се каниш да ограничаваш маслото дето се качва нагоре. Отделно не знам какво масло си използвал и да не би да е в него проблема. Ако трябва си намери по-дълбок картер примерно или, както те посъветва Vokil, отколкото да ограничаващ достъпа на масло до главата. То вече е изчислено колко масло трябва да се изпомпва натам!Vokil написа:Това с жигльора на маслото към главата не ми звучи добре най-много да ти задере разпределителен вал и да се скъса.Ralin_AE86 написа:... проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея...
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Japanese_fever
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19
Re: Още една AE86
Мнение от Ralin_AE86 » 25 Фев 2014 17:17
Japanese_fever написа:Напълно споделям мнението на Vokil. С този жигльор най-много да си прецакаш нещо. Маслената система на един спортен автомобил трябва да е оптимизираната, а не минимализирана, както ти се каниш да ограничаваш маслото дето се качва нагоре. Отделно не знам какво масло си използвал и да не би да е в него проблема. Ако трябва си намери по-дълбок картер примерно или, както те посъветва Vokil, отколкото да ограничаващ достъпа на масло до главата. То вече е изчислено колко масло трябва да се изпомпва натам!Vokil написа:Това с жигльора на маслото към главата не ми звучи добре най-много да ти задере разпределителен вал и да се скъса.Ralin_AE86 написа:... проблема е бил в недостига на масло в високи обороти трвябва да слагам жигльор на маслената магистрала за към главата че ми качва всичкото масло в нея...
Нуждата от този жигльор идва от това че 7А-FE е с хидравлични повдигачи а 4A-GE с механични и масло в глвавата трябва значително в по малки количества само за мазане на валовете а блока на 7A-FE е разработен да качва много по голямо количество масло от колкото е нужно на 4A-GE главата четох за този проблем в доста от чуждестранните форуми но е добре и да се дойсъвършенства малко картерната вентилация защото газовете в картера непозволяват на маслото да се отича от главата в картера
Ralin_AE86
Vokil
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11 Авг 2013 19:19
Re: Още една AE86
Мнение от Ralin_AE86 » 02 Яну 2015 12:49

Ralin_AE86
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта