-
veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Мнение
от veso_hds » 22 Фев 2014 19:05
TATI написа:Сваляте и почистете клапаните на помпата и виж дали ще има положителен ефект. Ако се получи, започвай да се замисляш за нови такива
+1
Тия клапани са слабото място на нашите двигатели.

Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
veso_hds
-
poplo
- Мнения: 28
- Регистриран на: 27 Юни 2013 12:46
Мнение
от poplo » 22 Фев 2014 23:36
Има ли някъде подробна информация относно помпата като сваляне, качване, чистене и т.н.
Благодаря, колеги!
poplo
-
jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от jim_beam » 23 Фев 2014 17:00
клапаните на помпата доколкото си спомням са проблем само при стария 2.0 д4д мотор,2.2 д4д имал само 1 клапан.
когато си проверих свещите отначало,помислих,че само 1 е изгоряла.чак впоследствие видях,че тази 1 е единствената здрава,неочаквано.да не стане при твоите проверки като при мен,т.е. 4 да са изгорели.иначе като се замисля това не са никакви километри за тоя мотор,но пък с бг гориво кой знае...
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan
jim_beam
-
poplo
- Мнения: 28
- Регистриран на: 27 Юни 2013 12:46
Мнение
от poplo » 23 Фев 2014 18:22
Тук може би е момента да спомена, че колата е карана около 130 хиляди километра само по европейските магистрали... Аз я карам последните 30 хиляди километра главно градски цикъл. Ще видим какво ще покажедиагностиката в Тойота.
poplo
-
miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от miso25 » 24 Фев 2014 08:24
jim_beam написа:колега има голяма вероятност да са изгорели няколко подгр.свещи,разкачай шината и мери.при мен бяха 3 сдали багажа,сега си пали от раз както винаги!
за смяната ти трябва дълга 10-тка и гедоре и само при студен двигател пипаш.новите се завиват съвсем слабо с 6Nm.99% това ти е проблема.

Извинявам се, че ползвам темата на колегата, но искам да попитам как точно мога да си проверя в домашни условия дали имам изгорели подгревни свещи?
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
miso25
-
slowtraveler
- Мнения: 6187
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 338 пъти
- Получена благодарност: 367 пъти
Мнение
от slowtraveler » 24 Фев 2014 11:48
Сваляш общата им шина и мериш съпротивлението на свещите една по една..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от jim_beam » 24 Фев 2014 23:08
ако нямаш уред взимаш едно кабелче към 1м и след като си разкачил шината,свързваща всички свещи,държиш единия му край на плюса на акумулатора,а другия допираш за кратко до електродите на свещите една по една.ако прескача искра в момента на допира свещта е ок,ако нищо не става е изгоряла.правиш го при неработещ двигател и не на контакт,махаш ключа за по-сигурно.

Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan
jim_beam
-
poplo
- Мнения: 28
- Регистриран на: 27 Юни 2013 12:46
Мнение
от poplo » 24 Фев 2014 23:22
jim_beam написа:ако нямаш уред взимаш едно кабелче към 1м и след като си разкачил шината,свързваща всички свещи,държиш единия му край на плюса на акумулатора,а другия допираш за кратко до електродите на свещите една по една.ако прескача искра в момента на допира свещта е ок,ако нищо не става е изгоряла.правиш го при неработещ двигател и не на контакт,махаш ключа за по-сигурно.

Аз точно така ги проверих и през 4те прескочи искра. Също така и при палене на студен двигател на около 7 градуса с пробна лампа, вързана към шината за да видим дали релето не е заминало... Но не се оказа това проблема.
Ще ви държа в течение, да видим какво ще кажат след диагностиката от Тойота.
poplo
-
miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Мнение
от miso25 » 25 Фев 2014 08:17
Благодаря за отговорите.
slowtraveler написа:Сваляш общата им шина и мериш съпротивлението на свещите една по една..
Имаш ли идея колко трябва да бъде съпротивлението или в какви граници?
Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
miso25
-
TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от TATI » 25 Фев 2014 08:29
1,1 Om при студен двигател
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
-
petar tc.
- Мнения: 82
- Регистриран на: 16 Мар 2012 16:24
- Местоположение: София
Мнение
от petar tc. » 25 Фев 2014 14:03
Има ли вероятност на колегата проблема да е от помпата в резервоара.Смисъл ако там има няква цедка или филтър и да е задръстено.Предположение само.
petar tc.
-
todor87
- Мнения: 187
- Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
- Местоположение: Пловдив
Мнение
от todor87 » 25 Фев 2014 18:54
Помпа в резервоара няма.Аз имах подобен проблем.И 4-те скоби на маркучите към горивния филтър се въртяха при най-малко усилие на ръка.Предполагам от там е взимало въздух при по голям престой(около 12ч.).След смяната им не съм имал проблем.
Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща
todor87
-
TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от TATI » 25 Фев 2014 19:08
todor87 написа:Помпа в резервоара няма.Аз имах подобен проблем.И 4-те скоби на маркучите към горивния филтър се въртяха при най-малко усилие на ръка.Предполагам от там е взимало въздух при по голям престой(около 12ч.).След смяната им не съм имал проблем.
Това не е гаранция, че трябва да засмуква от там. При мен няма скоби (махнах ги) и маркучите ми само са нахлузени, но не съм засмуквал въздух. Най-лесно се установява от къде смуче въздух по мазното петно, което остава на мястото от където засмуква. Ако маркуча е сух, от там няма да засмуче.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
-
iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Мнение
от iovkito » 25 Фев 2014 21:37
Каква е причината за махането на скобите?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
-
TATI
- Мнения: 3031
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
-
Обратна връзка:
Мнение
от TATI » 25 Фев 2014 21:40
Така или иначе не стягат нищо, а само ми надират ръцете като сменям филтъра и за това ги махнах, да не ми се пречкат.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
TATI
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта