+1TATI написа:Сваляте и почистете клапаните на помпата и виж дали ще има положителен ефект. Ако се получи, започвай да се замисляш за нови такива
Тия клапани са слабото място на нашите двигатели.

Мнение от veso_hds » 22 Фев 2014 19:05
+1TATI написа:Сваляте и почистете клапаните на помпата и виж дали ще има положителен ефект. Ако се получи, започвай да се замисляш за нови такива
veso_hds
poplo
Мнение от jim_beam » 23 Фев 2014 17:00
jim_beam
Мнение от poplo » 23 Фев 2014 18:22
poplo
Мнение от miso25 » 24 Фев 2014 08:24
Извинявам се, че ползвам темата на колегата, но искам да попитам как точно мога да си проверя в домашни условия дали имам изгорели подгревни свещи?jim_beam написа:колега има голяма вероятност да са изгорели няколко подгр.свещи,разкачай шината и мери.при мен бяха 3 сдали багажа,сега си пали от раз както винаги!
за смяната ти трябва дълга 10-тка и гедоре и само при студен двигател пипаш.новите се завиват съвсем слабо с 6Nm.99% това ти е проблема.
miso25
Мнение от slowtraveler » 24 Фев 2014 11:48
slowtraveler
Мнение от jim_beam » 24 Фев 2014 23:08
jim_beam
Мнение от poplo » 24 Фев 2014 23:22
Аз точно така ги проверих и през 4те прескочи искра. Също така и при палене на студен двигател на около 7 градуса с пробна лампа, вързана към шината за да видим дали релето не е заминало... Но не се оказа това проблема.jim_beam написа:ако нямаш уред взимаш едно кабелче към 1м и след като си разкачил шината,свързваща всички свещи,държиш единия му край на плюса на акумулатора,а другия допираш за кратко до електродите на свещите една по една.ако прескача искра в момента на допира свещта е ок,ако нищо не става е изгоряла.правиш го при неработещ двигател и не на контакт,махаш ключа за по-сигурно.
poplo
Мнение от miso25 » 25 Фев 2014 08:17
Имаш ли идея колко трябва да бъде съпротивлението или в какви граници?slowtraveler написа:Сваляш общата им шина и мериш съпротивлението на свещите една по една..
miso25
Мнение от TATI » 25 Фев 2014 08:29
TATI
petar tc.
Мнение от todor87 » 25 Фев 2014 18:54
todor87
Мнение от TATI » 25 Фев 2014 19:08
Това не е гаранция, че трябва да засмуква от там. При мен няма скоби (махнах ги) и маркучите ми само са нахлузени, но не съм засмуквал въздух. Най-лесно се установява от къде смуче въздух по мазното петно, което остава на мястото от където засмуква. Ако маркуча е сух, от там няма да засмуче.todor87 написа:Помпа в резервоара няма.Аз имах подобен проблем.И 4-те скоби на маркучите към горивния филтър се въртяха при най-малко усилие на ръка.Предполагам от там е взимало въздух при по голям престой(около 12ч.).След смяната им не съм имал проблем.
TATI
iovkito
Мнение от TATI » 25 Фев 2014 21:40
TATI
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта