Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от LEXUS » 21 Фев 2014 23:53

slowtraveler написа:Какви предразсъдъци, какви идеи....
Избора на обикновени автомобили съвсем не е свързан с предразсъдъци.
Сигурен ли си в това? Изборът на обикновен автомобил е изтъкан и от предразсъдъци / към новото, непознатото/ - в миналото към японските автомобили, предразсъдъци, които чак след 30 години бяха преодоляни в Европа, сега към хибридите примерно. Но всички много спокойно карат дизели,въпреки скъпите дюзи,турбини, гнп и така нататък, въпреки ценовата пропаст спрямо аналогичен бензинов автомобил. Но тези ремонти се приемат за нещо нормално и е нормално да се дават хиляди евра за тях според клиентите им, ноооо хибридите, видиш ли, знаеш ли тия батерии какво ще стане с тях, ама скъпи са много..... ето ти пример за предразсъдък,тежък предразсъдък,ако мога така да го нарека. Предразсъдъци към по-евтиното - а защо е толкова евтино , тия искат да ме измамят нещо, принципно когато е чужда стока. Към по-скъпото - отново при чужда стока - а защо да им плащам толкова на тия,като нашето европейско е изпитано и на същата или по-евтина цена.

Да убедиш предубедения човек е много трудна задача. Ако му предложиш евтина кола, той се подхилква защо е евтина, ако му предложиш скъпа, той започва да критикува скъпата и отново залага на европейски избор, без изобщо да оцени разликите, ако му предложиш същата цена, автоматично избира европейската, не обаче защото е по-добра,а защото е свикнал с нея. Това са наложени модели в съзнанието, които дори с факти трудно се оборват.
slowtraveler написа:Съгласен съм със Зизи, че една корсичка откъдето и да я погледнеш е много голяма конкуренция на хибридите от гледна точка точно на екологията...
Липсват 'тежки химии', доста по-лек (сигурно с 300-500кг по-малко ДЖилязо), малки гуми, малки размери и т.н. и т.н.
Да, разхода може да е малко по-голям, но не е фрапиращ...
Освен това предлаганите хибриди предлагат доста малък избор/асортимент.
Това също е доста голям фактор - може просто да не ти харесва дадения модел...
Аз пък не съм съгласен със Зизи. Първо защото изборът му не се припокрива с това,което хвали, и второ, защото новият му избор е съвсем далеч като концепция от този, който изтъква.
Трето, не съм съгласен с тази теза, защото отново сравнението е некоректно. Да сравниш базова Корса с 45 коня с добре оборудван хибрид със 100 или 132 коня е абсурдно. Както и преди казах, ако някой търси най-евтиното преложение на пазара, ще си купи Айго 1.0 с врътки на прозорците, но не разискваме това в тази тема. Разискваме вметнатата ремарка относно невъзможността хибридът да се изплати, но и дума не казана в предишни мнения,че възможността на дизела да се изплати е практически същата
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от Not_active_user_1 » 21 Фев 2014 23:57

Общо взето, колкото и да не ни се иска европейците сме доста тесногръди и закостенели хора. Еснафи и ограничени в много неща. Да не говорим за национализъм, консерватизъм и др. подобни. ЕС е като в баснята за Орел и рак и щука... Всеки си дърпа към своята черга. Общото между всички е че дизела трябва да се кара и се кара масово. Хората от години доказаха вредата от него, води се статистика, че хората на този континент са в пъти повече заболели от аспираторни заболявания и рак на белите дробове отколкото на други места и всичко това е свързано с изгорелите газове на дизеловите автомобили. Да, но е по-важно да се произвеждат такива тракалници, за да не умре далаверата. Американци и много други са освободени във всяко отношение и приемат всичко добро и ново без скрупули. Точно Европа се е убила за хибриди. Континента е гъсто населен, разстоянията, които се изминават са не големи и се пътува предимно градско. Някъде бях чел статистика, че повече от 80 % се движим градско с автомобилите си. Какво по-добро от един чист и безшумен хибрид! Ама пустото му предубеждение, че дизела е най-голямата далавера не ще да ни пусне и това си е...

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2014 00:06

slowtraveler написа:
prius 3 написа:slowtraveler,
за кои хибриди думаш? Ако е Приус или Аурис са несравними, най-малкото, че са различен клас. .....
Абсолютно.... Но както казва колегата - г....за е един и същ и в ЗАЗ-ка и в Мерцедес tongue.gif
Имах предвид, че ако се гледа чисто екологията, то не бихме карали големи автомобили и бихме правили голям компромис с комфорта си...
Не бихме карали по магистралата с над 100км/ч.... И много други неща не бихме правили...
Ами ги правим :) Та затова и историята с екологията на хибридите ми се струва повече маркетингов трик...
Съжалявам,ако съм досаден за някого, но дебатът е доста интересен. Слоу, не мога да разбера как, след като хибридите са с най-ниски емисии CO2 спрямо останалите автомобили,изпитани по еднаква техническа процедура, се съмняваш в търговски трик? Като да добавя, че хибридите имат и най-ниски емисии на серни и азотни окиси примерно.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от Not_active_user_1 » 22 Фев 2014 00:11

Тази статия казва много, какви сме европейците.
http://autobild.bg/6-%D0%BB%D0%B8%D0%BC ... 0%B0/a7126
Предлага ни се нещо страхотно, на изгодна цена с една камара екстри, които другите не ти ги предлагат, НОооо, как така японска бееее, как! Те нямат имидж, какво ще кажат другите, как ще отида пред дискотеката с нея. Абе я по добре нещо немско. Може да кисна в сервиза, да давам една камара пари за части и гориво, но трябва да съм тежкар. Ей това е мисленето на повечето не само у нас, но и на запад. В Германия си купуват примерно трошките, защото са националисти и имат някакво изградено чувство за това какво ще кажат комшиите, колегите или другите хора, ако не са с кола родно производство. По-овча нация от немската едва ли има. Каквото им кажат, това правят. Типично стадо без грам да мислят или разсъждават в много случай. Като питам защо го направи отговора обикновено е защото така е научен или защото така трябва. Ама това да вземе да помисли, не го търси. В БГ повечето си мислят, че чужденците или пък германците са голямо нещо, но не са. Не, че ние не сме горе-долу същите, но сме една идея по-добре в това отношение.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от slowtraveler » 22 Фев 2014 07:59

Lexus, СО2 го обявяват за успокоение на еколозите. А практически е в пряка зависимост с разхода на гориво...
Ако обявения разход е нисък, то и обявения СО2 ще е нисък (спритмонитора например ти изчислява колко тона СО2 си генерирал като му указваш колко тона гориво си изгорил).
Отново напомням - 'сравнявам несравними' автомобили точно защото смятам, че ако бяхме толкова екологични, щяхме да си караме колелетата и да ползваме градския транспорт...
А относно Камрито - тук до скоро (а навярно и все още) този модел официално не се предлагаше.
Защото идеята му бе за друг пазар - големи бензинови двигатели и т.н.
Маркетинга е нещото, по което се подлъгват 'пациентите'...
Споделеното от теб като реклама 'първия автомобил със стандартна дадена функция' е доста подвеждащо :)
Защото различните производители имат различни стратегии за комплектация на автомобилите.
Едните вдигат цената, но позволяват да си генерираш комплектация, която ти харесва. Другите (най-вече японците) предлагат унифицирани автомобили, като избора на опции от страна на клиента е силно ограничен - избираш някой от комплектите и не можеш нищо да пипаш. Кое е по-добро решение?
За мен ако парите не са проблем, бих предпочел първия вариант - получаваш си точно това, което искаш. А не се товариш с опции, които не са ти приоритет.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от Not_active_user_1 » 22 Фев 2014 11:38

slowtraveler написа:Lexus, СО2 го обявяват за успокоение на еколозите. А практически е в пряка зависимост с разхода на гориво...
- всеки автомобил с ДВГ е в такава зависимост
slowtraveler написа:Ако обявения разход е нисък, то и обявения СО2 ще е нисък (спритмонитора например ти изчислява колко тона СО2 си генерирал като му указваш колко тона гориво си изгорил).
- Да това са правопропорционални величини. Обявеният разход на гориво е такъв, какъвто са го измерили при определени условия. В реалният живот нещата са съвсем други и не винаги съвпадат с официалните данни. Неоспорим факт е обаче, че хибридите замърсяват и харчат по-малко гориво при тестовете и на пътя.
slowtraveler написа:Отново напомням - 'сравнявам несравними' автомобили точно защото смятам, че ако бяхме толкова екологични, щяхме да си караме колелетата и да ползваме градския транспорт...
- Така е, но тук пак опираме до кефа, независимостта, както и свободата, която ни дава личното МПС. Някой наблягат само на кефа, а други са склонни повече на екологията да наблегнат.
slowtraveler написа:А относно Камрито - тук до скоро (а навярно и все още) този модел официално не се предлагаше.
Защото идеята му бе за друг пазар - големи бензинови двигатели и т.н.
- Големи, големи...колко да са големи. 3.0 двигател. Не мисля, че е толкова голям, а по-скоро нормален сравнен с немските премиуми.
slowtraveler написа:Маркетинга е нещото, по което се подлъгват 'пациентите'...
Споделеното от теб като реклама 'първия автомобил със стандартна дадена функция' е доста подвеждащо :)
- Кои пациенти? Немскопоклонническите ли! Определено са пациенти, за да си купуват коли само заради някакъв фалшив имидж. При японците кое му е подвеждащото? Че хората ти дават нещо повече на по-ниска цена или че продукта е по-качествен от този на конкурентите?
slowtraveler написа:Защото различните производители имат различни стратегии за комплектация на автомобилите.
Едните вдигат цената, но позволяват да си генерираш комплектация, която ти харесва. Другите (най-вече японците) предлагат унифицирани автомобили, като избора на опции от страна на клиента е силно ограничен - избираш някой от комплектите и не можеш нищо да пипаш. Кое е по-добро решение?
- Явно стратегията на японците е успешна щом, като и другите почнаха да ги копират. Веднага ти давам пример. Преди години се чудех как така Голфовете са толкова постни коли. Това ел. стъкла и климатик в повечето ги нямаше. Собствениците се чудеха, че моята японка е стандартно така и това не са екстри. В последно време германчетата и те почнаха да предлагат коли не голи, като пушка, а с някой основни екстри. Най се смях обаче, когато пуснаха ФВ Ъп. Ей такава табуретка не бях виждал честно. Направо паднах на представянето и. Грозно и тясно, а отвътре е ужас. Вратите не са тапицирани, а на гола ламарина. От времето на ЗАЗ не бях виждал подобно нещо. В списъка за екстрите познай! Жабка. Помислих, че е станало объркване, но не. Колата е без жабка и ако искаш да имаш такава, трябва да си доплатиш. wacko.gif
slowtraveler написа:За мен ако парите не са проблем, бих предпочел първия вариант - получаваш си точно това, което искаш. А не се товариш с опции, които не са ти приоритет.
- Не е толкова проблема в парите, а в това, че се мъчат да те правят на будала. Скубят те за най-малкото нещо. При японците ми харесва това, че вземаш един автомобил, като още в базата му имаш доволно много екстри и надграждаш. Ограничават те до някъде, да, но пък получаваш доста повече неща на приятна цена. Немците също ограничават. Много от екстрите им са за определени нива на оборудване, а не за всички. Примерно базов модел не можеш да го накачиш с всякакви екстри. Трябва да скочиш по-нагоре.

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от Vesko » 22 Фев 2014 12:58

prius 3 написа:Не е толкова проблема в парите, а в това, че се мъчат да те правят на будала. Скубят те за най-малкото нещо. При японците ми харесва това, че вземаш един автомобил, като още в базата му имаш доволно много екстри и надграждаш. Ограничават те до някъде, да, но пък получаваш доста повече неща на приятна цена. Немците също ограничават. Много от екстрите им са за определени нива на оборудване, а не за всички. Примерно базов модел не можеш да го накачиш с всякакви екстри. Трябва да скочиш по-нагоре.
И при японците си е същата цигания. Изписали са една страница със стандарни екстри, повечето от които не му трябват на човек. А изтински трябващте дори не се и предлагат. Например адптивен круиз контрол за лексус/тойота до скоро (ако не и в момента) не се предлага за българия. Камера в дясното огледало се предлага само за най-високото ниво, въпреки че камера ECU-то си го има още от най-ниското ниво и въпрос само на 4 жички и самата камера в огледалото....

rx450h.... като погледнеш броя екстри уж е огромен, а в същото време няма запалка на удобно място, за да си включиш адтирадара tooth.gif
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г
Изображение

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от jim_beam » 22 Фев 2014 15:31

prius 3 написа:...При японците ми харесва това, че вземаш един автомобил, като още в базата му имаш доволно много екстри и надграждаш. Ограничават те до някъде, да, но пък получаваш доста повече неща на приятна цена...
нищо не те ограничават,това е само псевдо такова за съответната страна.ако се огледа човек ще намери начин ако трябва да си окомплектова всичко,което иска,ако трябва чрез поръчка в представителството на друга страна.и не само това,ами дори има голяма вероятност да спестиш някой лев,както аз от кожен салон,темпомат,парктроник и някои други поне 1500Е,защото иначе трябваше да взема екзекутив.в крайна сметка пак ги дадох,но за печката,а всичко останало,което исках пак е вътре. tooth.gif
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от nowyaris » 22 Фев 2014 18:11

zi_zi_top написа:Понеже съм завършил математическа гимназия преди 11 години си купих една Корса 1,2 бензин, на почти 8 години на 32000 км (на реални км, купувана от мои близки познати). Купих я за 6000 лв. при цена в магазина 19800 DM 1994 г. Разходът и на градско е 7-7,5 л/100 км. Не плащам Каско, данъкът и е под 10 лв. За 11 години съм сменявал само и единствено консумативи. Най-големият разход ми е за ГО (последно 148 лв.).
Кой хибрид ще ми осигури по-евтино и безпроблемно придвижване??? cool.gif
Понеже и аз съм завършил математическа гимназия,си купих чисто нов най-обикновен трицилиндров Ярис.За почти 7 години е минал почти 33 хиляди без абсолютно никакви разходи,освен консумативите и каско + данъци.Излезна ми с лизинга точно 24 хиляди лева.Ако го карам още 7 години ще ми струва по 1750 лева на година.Изключително икономичен,без грам грижи да създава,и най-важното абсолютно надежден.Вътре си има всичко,от което се нуждаем аз и жената.Не е кола за гъзария,ама толкова мога да си позволя с парите,които изкарвам.На последното ГТП си показа,че си е в нормите на ЕВРО 4,по които е произведен.Ако може някой да ми обясни защо трябва да си купувам хибриден Ярис или друг хибрид ?????
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6163
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от slowtraveler » 22 Фев 2014 18:20

prius 3 написа:.... Не е толкова проблема в парите, а в това, че се мъчат да те правят на будала. Скубят те за най-малкото нещо....
Не го разглеждам под такъв ъгъл...
Според мен - искаш някаква естра (допълнение) - съвсем логично е да си го платиш...
Въпроса е в цената, защото на някои екстри наистина цените им като че ли са смукани от пръстите...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от LEXUS » 22 Фев 2014 22:52

slowtraveler написа:Lexus, СО2 го обявяват за успокоение на еколозите. А практически е в пряка зависимост с разхода на гориво...
Не виждам нищо лошо в по-ниските емисии, а както казах и емисиите на химическите съединения при хибридите са по-ниски, съответно екологични.Независимо дали се успокояват еколозите, цифрите са си цифри и емисиите на хибридите са най-чисти.
slowtraveler написа:Отново напомням - 'сравнявам несравними' автомобили точно защото смятам, че ако бяхме толкова екологични, щяхме да си караме колелетата и да ползваме градския транспорт...
Нека оставим който иска да бъде екологичен, който иска да не бъде. Който иска да кара Мустанг,Камаро или Супра, а който иска Приус, който иска пък Ауди А6. В крайна сметка не може да слагаме всички под общ знаменател.

slowtraveler написа:Маркетинга е нещото, по което се подлъгват 'пациентите'...
Естествено, пазарна икономика. Нормално е маркетингът да е насочен към определени клиентски групи. Но той не пречи на този,който мисли и разсъждава да постави приоритетите си и да направи преценка спрямо качествата на определени модели и марки, според вариантите на които се е спрял и предложеното му, кое да избере. Някои избират колата само според дизайна и цвета,който им е харесал, други изчисляват икономическата обоснованост, други държат на оборудване и т.н... Някои просто купуват според настроението си или повлияни точно от маркетинга, то това е и целта му. Но както казах различен маркетинг - различни стратегии. Ето пример рекламата на БМВ - ами тя е насочена напълно към аудитория-потенциални клиенти"пациенти", търсещи емоцията в автомобила, но не ми харесва в рекламата,че залага на изкуствени ценности, несвързани пряко с техническите качества- имидж, характер, уважение на пътя. Това ми звучи толкова абсурдно - като че ли трябва определени коли да бъдат по-уважавани на пътя или да действат по-респектиращо. Изкуствени ценности, но имат голяма аудитория, възпирани само от високите цени на марката. biggrin.gif

https://www.youtube.com/watch?v=idH6bk1GhvE

За разлика от тях маркетингово Инфинити действат почти гениално - използвали са стандартните германски премиум автомобили/които са унифицирани/ като антипод на своето Инфинити, рекламата сама говори за колата и към кого е насочена:

https://www.youtube.com/watch?v=Q-rBv0eDtFM

Като паралел давам пример на рекламите на Тойота от преди години - Специално рекламата на Корола - набляга именно да здравината на автомобила, реклами, направени свежо и насочени към тези,които ценят автомобила като техническа цялост и надеждност, съчетани с практичност, лекота на управление /и добри гаранционни и честни ценови условия- извън тази реклама/.
Немската версия:

https://www.youtube.com/watch?v=UkEtrGY0GNQ

На английски:

https://www.youtube.com/watch?v=YBl8ZL5YpXY
slowtraveler написа:Споделеното от теб като реклама 'първия автомобил със стандартна дадена функция' е доста подвеждащо :)
Защото различните производители имат различни стратегии за комплектация на автомобилите.
Едните вдигат цената, но позволяват да си генерираш комплектация, която ти харесва. Другите (най-вече японците) предлагат унифицирани автомобили, като избора на опции от страна на клиента е силно ограничен - избираш някой от комплектите и не можеш нищо да пипаш. Кое е по-добро решение?
За мен ако парите не са проблем, бих предпочел първия вариант - получаваш си точно това, което искаш. А не се товариш с опции, които не са ти приоритет.
Всеки си преценява. Когато обаче една кола е оборудвана много добре на добра цена, винаги можеш да добавиш екстри,които не са включени и не мисля,че ще ти излезе по-скъпа от примерно германски автомобил, на който му заплащаш повечето екстри като отделно оборудване,а и като базова цена е по-скъп. Тоест ти тия екстри,които ти влизат в нивото на оборудване при японските коли, не ги надплащаш, а получаваш повече екстри за горе-долу същите пари като по-базов германски модел.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от zi_zi_top » 22 Фев 2014 23:35

Лексус, да ме прощаваш, но докато има пушещи автобуси, камиони, локомотиви и фабрики, не можеш да говориш за 2-литровата ми Корола, която пропушва минимално (и то защото съм я пришпорил по-яко). Не съм против хибридите, напротив!
Против съм 2 други неща:
1. Някой да ми вменява чувство на вина, защото замърсявам природата с високотехнологичния си дизел с Евро 3.
2. Да се гледа едностранчиво за екологичността, като се отчитат само въглеродните емисии.

Shai Agassi от Better Place има една много хубава мисъл за хибридите: "Хибридите са като русалките, когато ти трябва жена - получаваш риба, а когато поискаш риба - получаваш жена!".
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от LEXUS » 23 Фев 2014 01:04

Чудя се дали четеш изписаното преди теб, или направо започваш да пишеш,каквото си си намислил. biggrin.gif

Не знам кой ти вменява вина за това ,че караш високотехнологичен дизел, мисля, че ти сам се "навиваш" в тази посока.
Второ, поне в това, което написах в предишни постове, не мисля,че съм разгледал едностранчиво екологичността и не съм дал за пример само CO2 емисиите.

Не бях запознат с дейността на този човек, когото цитираш - Shai Agassi, но не мислиш ли, че изказването му не е особено мъдро? Най-малкото той като човек, лобиращ за ел.автомобилите, поне дейността му в Better place, доколкото прочетох, е свързана с този бизнес, е нормално да изтъква предимствата на ел.автомобилите, и то на своя бизнес-модел, но с такива псевдо-твърдения нито е помогнал на бизнеса си, нито е навредил на пазара на хибриди, нито самата сентенция я приемам за вярна.
Но приемам за истина,че бизнес-моделът му е фалирал.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Икономични ли са хибридите на дълъг път?

Мнение от LEXUS » 23 Фев 2014 01:06

zi_zi_top написа: Не съм против хибридите, напротив!
"Хибридите са като русалките, когато ти трябва жена - получаваш риба, а когато поискаш риба - получаваш жена!".
biggrin.gif biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 5 госта