пак за акумулатор

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: пак за акумулатор

Мнение от JapCar » 10 Фев 2014 18:57

Мнението на Slow генерално е по-близо до истината, но мисля, че трябва да се види схемата на свързване за конкретен модел. Без да съм гледал схемите, теоретично/логически тънкия кабел когато го има, би трябвало да отива в релерегулатора за опорно/истинско напрежение на акумулатора. То се взима от акумулатора за да не е от натоварена верига в която в зависимост от товара ще има спад и релерегулатора няма да получава реалното напрежение, а по-ниско и ще се опитва да зарежда повече, защото взима за опора едно по-ниско напрежение, мислейки, че то е на клемите. Т.е. ще направи 14.2V във веригата от където е взета опората, но понеже там е натоварено, на клемите ще отива повече и ще презарежда. Ето защо се слага отделен кабел само за захранване на релерегулатора, но заряда би трябвало да става от него през дебелия кабел.
За всеки модел/оборудване се слага генератор с такава мощност, че при включени всички консуматори да ги захранва и да остава малко и за дозаряд, ако акумулатора се нуждае.
Това са моите теоретични разсъждения и на практика трябва да е подобно. Все пак който познава добре практически закона на ОМ, ще разбере логиката на горните обяснения.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта