Avensis T22 2.0 D4D 110HP 2001 не пали
Avensis T22 2.0 D4D 110HP 2001 не пали
Мнение от icoc » 26 Юли 2013 21:03
icoc
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от martod » 26 Юли 2013 22:11
Освен SCV-клапанчетата на помпата имаш и клапан за налягането, провери и него, също така на рейката има датчик за налягането, може и той да се бъзика ..icoc написа:Посъветвайте ме какво да правя.
На тази диагностика някаква грешка не откриха ли ? ..
martod
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от icoc » 26 Юли 2013 22:19
icoc
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
diesel_power
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от JapCar » 27 Юли 2013 21:37
Как разбраха, че бавно достига налягане?icoc написа:Само казаха че бавно достига нужното налягане на горивото.А то не трябва ли да си има налягане в системата при угасен двигател и при стартиране веднага да пали.
След като изгасиш колата налягането в рейла спада след около 10 сек. Тъй като в системата няма въздух, течността е несвиваема, при първо завъртане помпата за високо налягане веднага качва налягане и пали.
Само да ти кажа ако не знаеш- когато сменяш SCV клапаните, след това трябва да обезвъздушиш системата с бутона върху гор. филтър.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от Scott » 27 Юли 2013 21:58
Точно това би било причина за рудно палене на топъл двигател. Налягането трябва да остава дори и при изгасен двигател. Всеки спад над 0.1 атм за минута е висок и трябва да се търси откъде системата пропуска.JapCar написа:След като изгасиш колата налягането в рейла спада след около 10 сек...
Scott
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от JapCar » 27 Юли 2013 23:26
Аз това го казвам от опит- гледам го на Teckstreama...Никога не съм имал проблем с паленето на топло.Scott написа:Точно това би било причина за рудно палене на топъл двигател. Налягането трябва да остава дори и при изгасен двигател. Всеки спад над 0.1 атм за минута е висок и трябва да се търси откъде системата пропуска.JapCar написа:След като изгасиш колата налягането в рейла спада след около 10 сек...
Сигурен ли си в твърдението си? На пр. ход налягането е около 32000 KPa, на топло това не е ли 320 атм? Колко време трябва да го държи, няма ли нещо което го изпуска контролирано...?
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от Scott » 28 Юли 2013 01:27
Извинявай, мислех че говорим за системата за ниско налягане, преди рейката. Рейката има клапан за изпускане като се угаси двигателя или контролирано изпуска през инжекторите. Точно това може да е причина за "изплюване" на гориво в цилиндрите при изгасяне.JapCar написа:... На пр. ход налягането е около 32000 KPa, на топло това не е ли 320 атм? Колко време трябва да го държи, няма ли нещо което го изпуска контролирано...?
Scott
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от JapCar » 28 Юли 2013 02:15
Допускам , че има такъв клапан, но не знам къде е и как се нарича, че да го търся...Scott написа: Рейката има клапан за изпускане като се угаси двигателя или контролирано изпуска през инжекторите. Точно това може да е причина за "изплюване" на гориво в цилиндрите при изгасяне.
Но какво искаш да кажеш "или контролирано изпуска през инжекторите".Нали не трябва да отива в цилиндрите...?
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от Scott » 28 Юли 2013 12:51
Не съм сигурен за твоя двигател, по принцип HPV се намира от едната страна на рейката, а датчика на налягането от другата. На картинките дето намерих има някакви компоненти от двете страни на рейката за твоя модел, но не е ясно дали едното е HPV или само тапа. По-скоро при теб е възприет втория принцип (няма HPV, а се освобождава налягането през инжекторите), защото не се вижда тръбичка за връщане на горивото директно от рейката, а само от инжекторите. Контролираното изпускане е всъщност връщане по тръбичката за излишно гориво обратно във филтъра. За целта се изпращат управляващи импулси с много малка продължителност, за да се отвори само клапата на инжектора, но не и да се задвижи самата игла. По този начин се осъществява връзка между рейката и магистралата за връщане на горивото за много кратко време. Точно този принцип е много критичен към износени инжектори, защото се получава изпразване в цилиндъра. Предполагам ти е ясно, че говоря по принцип, а не конкретно за твоя двигател и в частност за проблема дето си описал в другата тема.JapCar написа:Допускам , че има такъв клапан, но не знам къде е и как се нарича, че да го търся...
Но какво искаш да кажеш "или контролирано изпуска през инжекторите".Нали не трябва да отива в цилиндрите...?
Scott
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от JapCar » 28 Юли 2013 15:50
Разбрах какво искаш да кажеш и вероятно при мен е така, но за съжаление на тоя двг връщащото гориво не излиза навън за всяка дюза, както при някои дърти двг, а излиза само една тръбичка, която отива във филтъра...Така не мога да тествам всяка дюза по отделно за връщащо гориво както е описано на много места...Scott написа: Предполагам ти е ясно, че говоря по принцип, а не конкретно за твоя двигател и в частност за проблема дето си описал в другата тема.
Излиза, че няма начин без да се свалят дюзите на стенд да се разбере коя/ако прави мизерия.
Всичко това обяснява теоретично първия ми ефект с чукането на ниски обороти и сега при палене...-някоя дюза прогресивно се скапва и при ниски обор плюе повече гориво от необходимото (чукането), а сега вече и при контролираното изпускане пропуска малко и в цилиндъра...
В Тойота ми бяха казали, че за този двг се монтират 2 вида дюзи и единия вид може да се сменят, само 4-те наведнъж. А за да се види кой тип са моите трябва да се отвори, по VIN не могат да кажат...Малко тъпо ми звучи това, но така казаха.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от Scott » 28 Юли 2013 16:51
От любов към спорта можеш да вземеш от някоя морга тая тръбичка и да я срежеш между всеки две дюзи. Обаче махането на дюзите е най-голямата хамалогия, така че по-добре наистина да ги изпиташ на стенд.JapCar написа:... излиза само една тръбичка, която отива във филтъра...Така не мога да тествам всяка дюза по отделно за връщащо гориво както е описано на много места...
Scott
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от JapCar » 28 Юли 2013 17:24
Тръбичките се събират под капака и навън излиза общата...не ми се занимава да разглобявам.Scott написа:От любов към спорта можеш да вземеш от някоя морга тая тръбичка и да я срежеш между всеки две дюзи. Обаче махането на дюзите е най-голямата хамалогия, така че по-добре наистина да ги изпиташ на стенд.
Yaris, 1,33, 2010
JapCar
icoc
- diesel_power
- Мнения: 469
- Регистриран на: 29 Май 2010 17:45
- Местоположение: Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Re: АВЕНСИС D4D не пали
Мнение от diesel_power » 31 Юли 2013 08:36
diesel_power
Обратно към “Общи технически въпроси”
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта