Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

mikivladi
Мнения: 1
Регистриран на: 14 Апр 2013 18:10

Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от mikivladi » 14 Апр 2013 19:17

Здравейте имам,следният проблем с corolla 2.0 D4D 2002г.От известно време няма мощност преди да стигне 2000 оборота,след това всичко е наред.Почистих EGR-но никакъв ефект,ще съм благодарен ако някой може да ми помогне

Аватар
Kiki
Мнения: 8202
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 14 пъти

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от Kiki » 14 Апр 2013 21:30

mikivladi написа:Здравейте имам,следният проблем с corolla 2.0 D4D 2002г.От известно време няма мощност преди да стигне 2000 оборота,след това всичко е наред.Почистих EGR-но никакъв ефект,ще съм благодарен ако някой може да ми помогне
Колега, аз съм със същия двигател.
И при мен преди да включи турбото няма мощност. biggrin.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от JapCar » 15 Апр 2013 01:59

Kiki написа: И при мен преди да включи турбото няма мощност. biggrin.gif
Сори за малкото отклонение от темата:
Понеже за пръв път имам дизел, когато взех да чета форумите, често срещах този термин "включване на турбото" и мислех, че наистина след някакви обороти се "включва", примерно както климатика, чрез ел. магн. съединител. Даже някои "специалисти"твърдят, че се чувало когато се "включи"...
Оказа се, че незнайно защо това е измислен термин. Наистина след около 2000об дърпа по-добре, особена на 2-ра и 3-та ск., не знам дали на 4,5 и 6-та е толкова изразено...,но няма някаква рязка граница, че да се говори за включване. Струва ми се, че прехода е твърде плавен и ако човек не знае, че има турбо, може и да не разбере...
Турбината се върти при всички обороти,а компютъра променя наклона на лопатките плавно в зависимост от много параметри, така, че да поддържа налягането след турбото в определени не широки граници(предполагам 1 до 2 бара, не съм сигурен). Искам да кажа, че не е пропорционално на оборотите, а може и да не е линейно, не знам теориите, т.е. ако оборотите се променят 4 пъти (от п.х. до 4000об), то налягането вероятно се променя под 2 пъти.
Ако някой е по-наясно с горните мои предположения нека сподели.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

memorex

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от memorex » 15 Апр 2013 06:37

[quote="JapCar"][quote="Kiki"]
И при мен преди да включи турбото няма мощност. biggrin.gif[/quote]
Сори за малкото отклонение от темата:
Понеже за пръв път имам дизел, когато взех да чета форумите, често срещах този термин "включване на турбото" и мислех, че наистина след някакви обороти се "включва", примерно както климатика, чрез ел. магн. съединител. Даже някои "специалисти"твърдят, че се чувало когато се "включи"...
Оказа се, че незнайно защо това е измислен термин. Наистина след около 2000об дърпа по-добре, особена на 2-ра и 3-та ск., не знам дали на 4,5 и 6-та е толкова изразено...,но няма някаква рязка граница, че да се говори за включване. Струва ми се, че прехода е твърде плавен и ако човек не знае, че има турбо, може и да не разбере...
Турбината се върти при всички обороти,а компютъра променя наклона на лопатките плавно в зависимост от много параметри, така, че да поддържа налягането след турбото в определени не широки граници(предполагам 1 до 2 бара, не съм сигурен). Искам да кажа, че не е пропорционално на оборотите, а може и да не е линейно, не знам теориите, т.е. ако оборотите се променят 4 пъти (от п.х. до 4000об), то налягането вероятно се променя под 2 пъти.
Ако някой е по-наясно с горните мои предположения нека сподели.[/quote]
+1 :thumbsup:
И най-вероятно ако има проблем той е в променливата геометрия на турбото.Или е натрупан нагар и пречи на лопатките да се завъртат до необходимото положение или управляващия механизъм не работи правилно.При някой турбини е вакуумен контрола при други електро мотор стъпков .

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от JapCar » 15 Апр 2013 12:26

memorex написа: И най-вероятно ако има проблем той е в променливата геометрия на турбото.Или е натрупан нагар и пречи на лопатките да се завъртат до необходимото положение или управляващия механизъм не работи правилно.При някой турбини е вакуумен контрола при други електро мотор стъпков .
Ако случая е такъв, не би ли трябвало чек енджина да светне и запише грешка? Това би трябвало да се отрази на разлика в зададеното (таргет) налягане след турбината и реалното такова и ако разликата е недопустима, да светне лампата...
Например на скриин шота, който съм направил с Techstream, за горивото виждам, че има зададено налягане в рейла и реалното такова (Target Comm. Rail Pressure и Fuel Pressure).Това е на пр.ход и виждам, че има малка разлика, може би е в нормата и нямам проблеми...А колко е допустимата?
Но за налягането на турбината ако зададеното е Target Boost Pressure, къде е реалното? Мисля, че е основен параметър..а го няма.
На няколко пъти съм питал из форумите как да се тълкуват живите данни, какви са нормите за всеки параметър/двг., но отговори няма. Би трябвало във форумите да има механици, които да са наясно, но не казват...Какво да си мислим...освен, че нямат интерес всеки сам да си прави диагностика...Аз поне каквото знам го споделям. Като и да е, с тия мисли едва ли ще променя положението...
Прикачени файлове
SemiWarm.png
SemiWarm.png (158.19 KiB) Преглеждано 2290 пъти
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

todor87
Мнения: 187
Регистриран на: 04 Яну 2010 21:39
Местоположение: Пловдив

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от todor87 » 15 Апр 2013 14:59

Auris 2.0 d-4d SOL 1AD-FTV 2009 - бивша
Skoda Superb Combi 2.0 TSI DSG 2016 - настояща
Nissan Pulsar 1.6 DIG-T 2016 - настояща

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от JapCar » 15 Апр 2013 16:18

todor87 написа:Заповядай data list- http://toyota-corolla.ru/rm04f1ru/repai ... m00gx.html
Благодаря много, ще го разуча по-подробно...накрая на таблицата пише ,че е за двг. 1AD-FTV, което ми трябва, а горе в дясно пише, че е за COROLLA, AURIS / ZZE150 ZRE151,152 NDE150 , което вероятно са модели с този двг...
Не знам дали Target Booster Pressure е това, което си мисля, зададеното налягане на турбото, но пише, че е под атмосферното на пр.ход, както и е, но пак няма параметър за действителното налягане?? И какви ще са параметрите при някакви по-високи обороти??
Въобще линка е много полезен и за други агрегати по колата, жалко, че няма за Авенсис...или аз не знам как да търся mellow.gif
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

georgievvm
Мнения: 5
Регистриран на: 13 Яну 2013 17:38

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от georgievvm » 16 Апр 2013 22:45

MAP сензора мери налягането wink.gif

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от JapCar » 16 Апр 2013 23:22

georgievvm написа:MAP сензора мери налягането wink.gif
Знам кое какво мери, но мисля, че един двг има или MAP или MAF.И понеже знам, че имам MAF би трябвало да нямам MAP, може и да греша, но ако имам и него къде е?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

georgievvm
Мнения: 5
Регистриран на: 13 Яну 2013 17:38

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от georgievvm » 16 Апр 2013 23:25

JapCar написа:
georgievvm написа:MAP сензора мери налягането wink.gif
Знам кое какво мери, но мисля, че един двг има или MAP или MAF.И понеже знам, че имам MAF би трябвало да нямам MAP, може и да греша, но ако имам и него къде е?
100% грешиш

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от JapCar » 16 Апр 2013 23:40

georgievvm написа:
JapCar написа:
georgievvm написа:MAP сензора мери налягането wink.gif
Знам кое какво мери, но мисля, че един двг има или MAP или MAF.И понеже знам, че имам MAF би трябвало да нямам MAP, може и да греша, но ако имам и него къде е?
100% грешиш
Допускам, че греша, но това не е достатъчно за да науча истината. Кажи как е, дай подробности кое как е?
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

georgievvm
Мнения: 5
Регистриран на: 13 Яну 2013 17:38

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от georgievvm » 17 Апр 2013 20:40

Каква е точно колата?

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от JapCar » 17 Апр 2013 20:47

georgievvm написа:Каква е точно колата?
Avensis 2.0, D-4D, 2006, двг 1AD-FTV
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010


georgievvm
Мнения: 5
Регистриран на: 13 Яну 2013 17:38

Re: Няма мощност преди 2000 оборота corolla 2.0 d4d

Мнение от georgievvm » 17 Апр 2013 21:30

Не е най-доброто изображение ама се надявам да видиш къде се намире wink.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта