
Съединител D4D
Re: Съединител D4D
Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух
.Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..

Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.
- JapCar
- Мнения: 965
- Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
- Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
- Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Re: Съединител D4D
Не знам защо всички май смятат, че само на Тойота маховиците са демпферни? Мисля, че на всички (или почти) съвременни дизели (марки) маховиците са демпферни. След като в миналото не са били такива,а сега са станали такива, вероятно има причина и сигурно в специализираната литература е описано.SFINKS написа:Така ами, тва инженерите на тойота са пълни идоти
Иначе и аз не доумявам как на 5-6 годишна дизелова кола комън рейл , смяната само на йнжекторите с оригинални струва колкото остатъчната цена на колата.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010
Yaris, 1,33, 2010
Re: Съединител D4D
Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.
Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Re: Съединител D4D
Комън рейл системата, турбокомпресорът, демпферния маховик и катализаторите правят разликата в комфорта на возене и управление между камион Шкода Мадара и дизеловия лек автомобил.
Преди 15 години дизелите бяха най-презряната част от автомобилостроенето за мен, а сега се кефя на дизелчето. Е, всеки кеф се плаща.
Преди 15 години дизелите бяха най-презряната част от автомобилостроенето за мен, а сега се кефя на дизелчето. Е, всеки кеф се плаща.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 347 пъти
- Получена благодарност: 376 пъти
Re: Съединител D4D
Не съм съгласен...Георгиев написа:Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.
Демпферния маховик е отроче на инженерната мисъл.
Ако ставаше въпрос за икономистите - за тях е най-изгодно е въобще да няма маховик..
А единствената причина да се усложни един такъв прост модул като маховика е, че е имало технически проблем или технически изисквания (например намаляване на пиковите натоварвания), който е решен по този по-скъп от обикновения начин...
Икономистите са се намесили в избора на пружини и други еластични елементи - да ги намерят по-евтини, и евентуално - по-некачествени...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Re: Съединител D4D
колега от къде купи комплектаГеоргиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух.Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
Re: Съединител D4D
даи повече инфоemko63 написа:колега от къде купи комплектаГеоргиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух.Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
Re: Съединител D4D
колега даи повече инфо за едномасов съединител защото на мен ми казват цени от 1000лв за едномасов с маховик и за двумасов с демпферен маховик 1600
Тoyota Avensis Wagon Т22 2.0 D4D (2002г.)
Re: Съединител D4D
За съжаление не мога да намеря сега линка, но определено търговеца има значение.Затова се обърнете най добре към колегата Мечокух за напътствие, ако сте решили да слагате конвершън кит.
Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта