Съединител D4D

Георгиев
Мнения: 62
Регистриран на: 07 Юни 2012 07:48
Местоположение: Бургас

Re: Съединител D4D

Мнение от Георгиев » 28 Фев 2013 09:24

Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух bow.gif .Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.

Аватар
JapCar
Мнения: 965
Регистриран на: 02 Май 2010 01:53
Местоположение: Bristol,UK и Плевен, БГ
Автомобил: Yaris 2010г., двг 1.33/1NR-FЕ
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 1 път

Re: Съединител D4D

Мнение от JapCar » 03 Мар 2013 00:40

SFINKS написа:Така ами, тва инженерите на тойота са пълни идоти :whistle:
Не знам защо всички май смятат, че само на Тойота маховиците са демпферни? Мисля, че на всички (или почти) съвременни дизели (марки) маховиците са демпферни. След като в миналото не са били такива,а сега са станали такива, вероятно има причина и сигурно в специализираната литература е описано.
Иначе и аз не доумявам как на 5-6 годишна дизелова кола комън рейл , смяната само на йнжекторите с оригинални струва колкото остатъчната цена на колата.
Живей широко и художествено!
Yaris, 1,33, 2010

Георгиев
Мнения: 62
Регистриран на: 07 Юни 2012 07:48
Местоположение: Бургас

Re: Съединител D4D

Мнение от Георгиев » 03 Мар 2013 13:45

Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.
Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Re: Съединител D4D

Мнение от zi_zi_top » 03 Мар 2013 13:57

Комън рейл системата, турбокомпресорът, демпферния маховик и катализаторите правят разликата в комфорта на возене и управление между камион Шкода Мадара и дизеловия лек автомобил.
Преди 15 години дизелите бяха най-презряната част от автомобилостроенето за мен, а сега се кефя на дизелчето. Е, всеки кеф се плаща. cool.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6214
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 347 пъти
Получена  благодарност: 376 пъти

Re: Съединител D4D

Мнение от slowtraveler » 03 Мар 2013 16:53

Георгиев написа:Демпферния маховик, според МЕН е жалко отроче на греховното кръвосмешение между инженерната и икономическата мисъл, (познай последните за кого са помислили). Не ми се навлиза в конспиративни теории, защото има достатъчно в нета.
Не съм съгласен...
Демпферния маховик е отроче на инженерната мисъл.
Ако ставаше въпрос за икономистите - за тях е най-изгодно е въобще да няма маховик..
А единствената причина да се усложни един такъв прост модул като маховика е, че е имало технически проблем или технически изисквания (например намаляване на пиковите натоварвания), който е решен по този по-скъп от обикновения начин...
Икономистите са се намесили в избора на пружини и други еластични елементи - да ги намерят по-евтини, и евентуално - по-некачествени...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

emko63
Мнения: 5
Регистриран на: 23 Мар 2013 19:25

Re: Съединител D4D

Мнение от emko63 » 24 Мар 2013 11:29

Георгиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух bow.gif .Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
колега от къде купи комплекта

emko63
Мнения: 5
Регистриран на: 23 Мар 2013 19:25

Re: Съединител D4D

Мнение от emko63 » 24 Мар 2013 11:30

emko63 написа:
Георгиев написа:Вече 10 000 км с конвершън кита от Англия, благодарение на любезното съдействие на Мечокух bow.gif .Ник'ви проблеми, няма притропване, претрисане и наистина ми излезе около 570 лв с монтажа.Японците са инженери, а англичаните колонизатори и са го измислили напълно случайно този едномасов конвершън кит, който се ползва от стотици, странна работа, а?..
колега от къде купи комплекта
даи повече инфо

dobrii
Мнения: 13
Регистриран на: 29 Мар 2013 12:36
Местоположение: София

Re: Съединител D4D

Мнение от dobrii » 02 Апр 2013 20:32

колега даи повече инфо за едномасов съединител защото на мен ми казват цени от 1000лв за едномасов с маховик и за двумасов с демпферен маховик 1600
Тoyota Avensis Wagon Т22 2.0 D4D (2002г.)

Георгиев
Мнения: 62
Регистриран на: 07 Юни 2012 07:48
Местоположение: Бургас

Re: Съединител D4D

Мнение от Георгиев » 06 Апр 2013 05:46

За съжаление не мога да намеря сега линка, но определено търговеца има значение.Затова се обърнете най добре към колегата Мечокух за напътствие, ако сте решили да слагате конвершън кит.
Honda cr-v III I-CTDI, 2008 г., Avensis 1 Wagon (T22) 2.0 D-4D,2000 г.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта