Масло в антифриза 4A - FE
Масло в антифриза 4A - FE
Малко след Нова Година , прегорих гарнитура на главата на мотора, между I и II цилиндър. Свалих главата, ремонтирах я, клапани, гумички, шлайф и проба под налягане, нова гарнитура белгийска. Десет дни след приключване на ремонта, т.е вчера, вкара масло в антифриза, по точно вчера го установих, но може и отначало да е вкарвала , колата не е минала кой знае какви километри 10 дни х 20 км = 200 км. Днес я разглобих, но не съм свалил още главата, оставих десерта за утре, но ако на някой му се е случвал подобен проблем ,ще бъда благодарен за всяко мнение!
Re: Масло в антифриза 4A - FE
А болтове сложи ли нови?Ако си оставил старите има да сменяш гарнитури...
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Масло в антифриза 4A - FE
Не ти трябват нови болтове. Сигурно си обърнал гарнитурата, не се засягай, но става много лесно на тези двигатели. Вариант 2 - фалшива гарнитура,вариант 3 -недостатъчно/неправилно стягане. Пиши като разглобиш.
Re: Масло в антифриза 4A - FE
Болтовете на главата бяха отлично притегнати, въпреки, че и от един склад за авточасти ми казаха, че трябвало да ги сменя, но не виждам никаква логична причина да ги сменям; цената им е 56 лв. комплекта.Единственната причина е в калпавостта на гарнитурата. Положението на гарнитурата е показано в снимките. Но не виждам видима причина.
- Прикачени файлове
-
- IMG_2187 (2).jpg (1.71 MiB) Преглеждано 1525 пъти
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Re: Масло в антифриза 4A - FE
Гарнитурата е правилно сложена доколкото виждам.Охладителя на маслото е следващия заподозрян.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Масло в антифриза 4A - FE
Хубави снимки, но ако може пиши с бяло, ане с черно и с по-дребни букви.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Re: Масло в антифриза 4A - FE
А ти сигурен ли си, че си почистил хубаво системата и че това масло не е от предишното прегряване ? ..batkoe написа:Малко след Нова Година , прегорих гарнитура на главата на мотора, между I и II цилиндър. Свалих главата, ремонтирах я, клапани, гумички, шлайф и проба под налягане, нова гарнитура белгийска. Десет дни след приключване на ремонта, т.е вчера, вкара масло в антифриза, по точно вчера го установих, но може и отначало да е вкарвала , колата не е минала кой знае какви километри 10 дни х 20 км = 200 км. Днес я разглобих, но не съм свалил още главата, оставих десерта за утре, но ако на някой му се е случвал подобен проблем ,ще бъда благодарен за всяко мнение!
Имай в предвид, че маслото много тегаво се чисти от охладителната система и това може да е старо масло ..
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Масло в антифриза 4A - FE
От къде си купи гарнитурата и за колко?
Защо е белгийска, а не японска?
Колко са ти шлайфали главата?
Как разбра, че "Болтовете на главата бяха отлично притегнати"?
Защо е белгийска, а не японска?
Колко са ти шлайфали главата?
Как разбра, че "Болтовете на главата бяха отлично притегнати"?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Re: Масло в антифриза 4A - FE
Благодаря Ви, приятели! Открих дефекта, и за съжаление не е нито в гарнитурата, нито в болтовете, нито маслото в антифриза е "старо". Просто има шупла в блока в масленната магистрала. След малко ще кача снимки, но ако някой има схема на масленната магистрала ще бъда благодарен, ако я видя някъде, за да изолирам, ако е възможно разбира се, тази част от нея. Въпреки всичко благодаря на всички Ви за отзивчивостта!
Re: Масло в антифриза 4A - FE
Най- вероятно има шупла в тази част от масленната магистрала която се намира по посока на стрелка 3, по каква причина там има отвор, който е и след масленния филтър незная. Възможно е оттам да минава част от маслото , което да пръска биелите, а много е възможно и да е само монтажен пробив, който евентуално може да бъде изолиран?! Затова ми трябва и схема на масленната магистрала!
- Прикачени файлове
-
- IMG_2201 (2).jpg (1.94 MiB) Преглеждано 1453 пъти
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: Масло в антифриза 4A - FE
Da i az taka si pomislih kato razbrah, 4e bloka ti e spukan.batkoe написа:Работата отиде на БЛОК, или мотор.
Spored men po-malkoto glavoboliq i pari shte e ako si namerish cal drug dvigatel.
Edin vupros, malko bez smisul ve4e - Kolata zagrqvala li ti e nqkoga predi da smenish garniturata ili taka si q vzel?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Semrush [Bot] и 12 госта