Изкажете мнение..
днес ходих .. онзи свали лайсната и .. няма счупено и той почва: Ами това е ударено тук и е тръгнало надолу и нагоре да се разпространява , то е залепено няма как да се удари и да се счупи ; След което ми показа как се чупи Триплекс (старото ми стъкло) като го удариш със ключ гаечен примерно .. почти ме убеди че не е виновен той , само че как да ги преживея тея 270лв. + още около 100 за възстановяване :(
Кофти! Май всички майстори са един дол дренки, без значение кой с какво се е захванал!JD написа:днес ходих .. онзи свали лайсната и .. няма счупено и той почва: Ами това е ударено тук и е тръгнало надолу и нагоре да се разпространява , то е залепено няма как да се удари и да се счупи ; След което ми показа как се чупи Триплекс (старото ми стъкло) като го удариш със ключ гаечен примерно .. почти ме убеди че не е виновен той , само че как да ги преживея тея 270лв. + още около 100 за възстановяване :(

а ти колега .. на какво си майстор ? там в Казанлък чувам имало за възстановяване на стъкла, какви пари ще ми излезе около 10см. пукнатина...вярно ли е , че взимат по 10лв/см ?защото ако е така .. все едно си купувам половината стъклоplpenov написа:Кофти! Май всички майстори са един дол дренки, без значение кой с какво се е захванал!JD написа:днес ходих .. онзи свали лайсната и .. няма счупено и той почва: Ами това е ударено тук и е тръгнало надолу и нагоре да се разпространява , то е залепено няма как да се удари и да се счупи ; След което ми показа как се чупи Триплекс (старото ми стъкло) като го удариш със ключ гаечен примерно .. почти ме убеди че не е виновен той , само че как да ги преживея тея 270лв. + още около 100 за възстановяване :(Дано само и за мен не мислят така!!! laugh.gif

А относно поста на sluchaen_fen , не мисля че е имал тоя проблем, стъклото точно в долен ляв ъгъл не беше засегнато (старото)
С моторни и индустриални масла и акумулатори. Ако мога на някой да бъда полезен - питайте , дано да зная отговора!JD написа:а ти колега .. на какво си майстор ? там в Казанлък чувам имало за възстановяване на стъкла, какви пари ще ми излезе около 10см. пукнатина...вярно ли е , че взимат по 10лв/см ?защото ако е така .. все едно си купувам половината стъклоplpenov написа:Кофти! Май всички майстори са един дол дренки, без значение кой с какво се е захванал!JD написа:днес ходих .. онзи свали лайсната и .. няма счупено и той почва: Ами това е ударено тук и е тръгнало надолу и нагоре да се разпространява , то е залепено няма как да се удари и да се счупи ; След което ми показа как се чупи Триплекс (старото ми стъкло) като го удариш със ключ гаечен примерно .. почти ме убеди че не е виновен той , само че как да ги преживея тея 270лв. + още около 100 за възстановяване :(Дано само и за мен не мислят така!!! laugh.gif
..
А относно поста на sluchaen_fen , не мисля че е имал тоя проблем, стъклото точно в долен ляв ъгъл не беше засегнато (старото)
Здрасти Градски, четох за твоя случай преди 1-2 дена, но бях останал с впечатлението, че нещо майстора те е ебнал. Сега обаче сам казваш, че под лайстната стъклото е здраво. От това си мисля дали не е в следствие на напрежение, което се създава между една триизмерна форма на рамката и друга триизмерна форма на стъклото. Демек: не е ли удрян автомобила и да не са му докарали напълно 3Д геометрията. Иначе не мога да си обясня как все едно по средата на материала ще започне да се пука. Би ли ми казал кой е майстора, щото макар и да живея в София, всеки месец пътувам към Гб. и моя Авенсис даже за смяна на масла ми го поддържа Божко-Буката. Наскоро заради дребни козметични проблеми бях и при Чапек-а и останах много доволен от Пламен и момчетата му като бояджии. А например за работата на Къньо от Еловица напоследък не съм чул нищо похвално, даже обратното.
А, сетих се и нещо друго. Нали казваш, че и първото стъкло се счупило при транспорта: дали не е в следствие на технологичен фабричен дефект, щото само от някакво усилие или вътрещно напрежение може да се спука стъкло, иначе ще има видима следа от удар. Аз на моята колица точно пред шофьорското място имам люспица 1х1 мм. и като я разгледах обстойно бая си личи, че е от удар с камъче,който дори си го спомням. А за изработката на евтини стъкла мога да ти дам пример. Това лято реших да заложа на полароидски слънчеви очила. Бях свикнал с по-високотехнологични ама не намерих да ме кефят. В началото гледах като втрещен през тях, щото като погледна най-вече задните стъкла на автомобилите и виждам къде са били вакуум-дюзите или други технически машинариики използвани за каширането на триплексите. Виждат се в лилаво правилни решетоидни форми.На скъпите коли изглеждат идеално структурирани, даже и като натиск при залепването са равномерни, но при евтините олеле мале... не е истина! Аз бая фолио и плексиглас съм залепил, и подобни разлики в силата на прилепяне на стъкла за Опел, Фиат, и подобни евтинджари не мога да си представя даже майстор на ръка да допусне. Даже на някои Жигулки още в движение ми изглеждат по-читаво произведени джамчетата. На Авенсиса ми хич не са добре тия решетки като големина на пикселите, а и сравних с други Авенсиси и на всички е по различен начин като натиск тая мрежа. Явно не им е достатъчно кадърно фабричното производство, да не говорим за арабско-азиатските ментета с които Кобра и подобните им фирми заливат пазара.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта