[quote="Me4oKyX"]меморекс - сега прочетох предния ти пост - това НЕ го казвай пред никой повече брат!!!

От това, че НЯМА вече мръсни газове, а ЧИСТ въздух горивния процес ще се влоши !?!? Ще вдигне разход!?? Повишено износване!?!? Защото маслото остава по-чисто ВИДИМО ли !!??? Конденз !?!? Щото няма при момента на смесване на охладения от кулера въздух, със газове с има-няма 200 до 500 градуса !?!???? Хахахаха , вие определено преопределихте и термодинамика и физика .... Абе зарежи, според тая логика, братче меморекс, колкото по-малко чист въздух, толкоз ПО-ДОБРЕ!!! Само дето далеч не е така при дизела... то при бензина не е .... детонации - немам думи за това вече....
Ме4о обяснявам мойта логика:
1.Горивния процес няма да се влоши от 4истия въздух а от нарушената пропорция която се определя от ЕКУ то
2.Разхода ще се вдигне от бавното загряване и нарушената пропорция отново
3.повишено износване от ниската температура на въздуха защото се образува конденз който в реакция със сярята в горивото и т.н образува киселини които са агресивни към металните повърхности.Маслото не го мисли толкова то е с достатъчна алкалност и не е толкова уязвимо от газовете.
4.Точката на конденз в смукателния колектор зависи от температурата и налягането .А ти кажи кога ще е по зле
5.детонациите или т.нар.тракане при дизела се появява при по високи температури на изгаряне на горивото/свързано е с това че няма да има ЕГР/.Кое ти е странно .