CJ's AE86 project

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 02 Окт 2006 20:41

Преди малко смених горивния филтър. За съжаление не е от него. Утре ще гледам помпа и регулатор.

Между другото, по повод пушенето направих още един тест - извадих маркуча за газовете от главата към TVIS-а и не виждам бял пушек. Това значи ли нещо?
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 02 Окт 2006 21:21

Drifter написа:
jamie написа:Гарнитури и уплътнения ги има като цял кит - препоръчвам !
От капаците на клапаните до аспуха.
Би ли пояснил марка и в кои магазини могат да се намерят,че и аз сега търся нещо по-качествено като гарнитури. mellow.gif
predpolagam govori za originalni ot Toyota. te imat dva vida komplekti, Head Gasket Set(vsichki vazmojni garnituri det moje da se smeniat pri smiana na garniturata na glavata) i Engine Set(vsichki vazmojni garniturki). i dvata komplekta idvat s nova garnitura na glavata, koiato cj veche ima, no vse pak moje bi tova mu e nai dobriia variant, taka shte znae che ima vsichko v nalichnost, pak tova koeto mu ostane moje da go shitne na niakoi drug, tuk sobstvenici na AE86 kolkoto iskash.
->

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 02 Окт 2006 22:24

Логвам се през телефона на супер "ретро" нет (9600) за да си призная колко се изложих малко по-горе... толкова се изложих, че ме е срам да се логвам вече в тоз форум! smile.gif Закачил съм датчика за мерене на налягане на горивото не както трябва, а бях толкова убеден, че е правилно, че даже не го осмислих. sleep.gif Започнах да се усещам, чак след като смених горивния филтър... wacko.gif Както и да е, утре ще го закача като хората и ще ви кажа какво отчита... smile.gif biggrin.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 02 Окт 2006 23:10

cj, намери си вакууммер и премери и вакуумния маркуч, който командва горивния клапан и самия клапан. това бяло попушване не е страшно, но не бива да юркаш колата преди да е изчезнало - няма достатъчно гориво. може и някой от инжекторите да прави проблем. другия вариант за който се сещам е да премериш и температурния датчик и МАП сензора. напълно възможно е бъгав датчик да обърква ЕКУ-то
status: за БАН

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 03 Окт 2006 10:57

tuk sobstvenici na AE86 kolkoto iskash.
Леко Алтезов че ша ни завидят колегите в Щатско ! tongue.gif
За момента оригиналния кит е над 200 лева (само гарнитура глава 75 лева), достатъчно добър е РИКЕН кит-а - поне според мен - 65 лева за целия кит, купих го от 02/9311443. При покупка внимавайте само да е за биг-порт главите, има разлика най-малкото в гарнитурите към всмукателния колектор.

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 03 Окт 2006 18:24

Току що се връщам от гаража - тествах налягането в горивната система - идеално е! Точно както го оставих преди 2-3 години 2,8 бара!

Обаче работа е на зле, колата прекъсва още по-често и вече даже и на 2000-3000 оборота.

Алтеза, мерси за инфото. Ще звънна в ТМ Ауто да проверя цените на оригиналните китове и ще ги споделя със всички!
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

Мнение от cj » 04 Окт 2006 15:04

Да споделя малко инфо за цени:

ТМ Ауто Варна:
пълен комплект гарнитури - 470 лв
комплект лагери 0,25 - 120 лв

ТМ Ауто София:
пълен комплект гарнитури - около 520 лв
горен комплект ганрнитури - около 500 лв
гарнитура за картер (не се вкл. в споменати комплекти) - 20 лв
комплект лагери 0,25 - 125 лв
черупка (лагери) - 26 лв/бр

Срок на доставка за която и да е стока: 10-20 работни дни
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 04 Окт 2006 19:11

CJ, prati mi podrobni snimki ot tvojata istorija che sled Heki, shte napravja stranica i za teb! tongue.gif
shte polzvam nyakoi ot tukashnite estestveno, no ako imash i drugi prashtai gi.
punkara smile.gif

cj
Мнения: 485
Регистриран на: 17 Сеп 2004 11:23
Местоположение: Варна, България
Обратна връзка:

500 км напредък с проекта... :)

Мнение от cj » 17 Окт 2006 09:34

В петък оставих колата в София за основен ремонт и ъпгрейд. Тези дни предстои да я отворят и да се разбере дали ще я бъде. Имах известни притеснения, че няма да се докопам до столицата на собствен ход, но се получи точно обратнато - след 100-тина км колата спря да прекъсва и след още толкова се усетих как вече юрках със 160-170 км/ч. В тази връзка искам да кажа, че съм много доволен от окачването. Смятах, че ще ми изпадат пломбите, но всъщност возията беше повече от поносима. Не съм пробвал да взема неравни завои с висока скорост, но цялостното ми впечатление е положително.

Това е за сега, ще ви държа в течение.

Междувременно се чудя следния въпрос: дали да портвам и/или полирам главата и кои части по-точно. Мненията са спорни, но за едно всички са съгласне - да не се пипа ако не се знае какво се прави wink.gif

Аз лично мислех да се премахнат острите ръбове (ако има такива), да се полират само изходящите канали и евентуално да се почистят т.нар. "valve seats" и "combustion camber". Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект smile.gif

Всякакви мнения и материали по върпоса се приветстват smile.gif :help: smile.gif
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi
Изображение

b_d

Мнение от b_d » 17 Окт 2006 10:07

Всичко трябва да се почисти от нагари и боклуци. Портването е отделна тема и аз по-скоро не бих пипал отколкото да рискувам главата.

Аватар
punkara
Мнения: 1505
Регистриран на: 12 Сеп 2004 13:23
Местоположение: KP60/MA61

Мнение от punkara » 17 Окт 2006 18:29

sled kato razglobish glavata napulno, mini sus shkurka 400 i posle 600 i gorivnite kameri i portovete, ne pipai nosa koito razdelya portovete mezdu dvata klapana!
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi? smile.gif

b_d

Мнение от b_d » 17 Окт 2006 18:47

punkara написа:sled kato razglobish glavata napulno, mini sus shkurka 400 i posle 600 i gorivnite kameri i portovete, ne pipai nosa koito razdelya portovete mezdu dvata klapana!
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi? smile.gif
Според мен полирането на Интейка е дълбоко погрешно.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 17 Окт 2006 20:06

bad_dog написа:
punkara написа:sled kato razglobish glavata napulno, mini sus shkurka 400 i posle 600 i gorivnite kameri i portovete, ne pipai nosa koito razdelya portovete mezdu dvata klapana!
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi? smile.gif
Според мен полирането на Интейка е дълбоко погрешно.
i az taka sam chuval. triabva da e rehavo za da se zavurtat gazovete. inache exhausta triabva da e kat staklo
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 17 Окт 2006 20:28

да се завъртат газовете къде? ако има някаква вградена в структурата система за турбуленция(vortex генератор) - тогава не трябва да се пипа. на 4AGE интейка има ли такъв vortex генератор?

и аз мисля че само почистване на главата е достатъчно, портването е много сложна работа и трябва някой да разбира от такива двигатели, за да го направи. ако е някой ладажия - най-много да скапе нещата.

cj, а когато я кара градско в София след магистралата прекъсваше ли?
status: за БАН

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: 500 км напредък с проекта... :)

Мнение от Japanese_fever » 18 Окт 2006 03:30

cj написа: Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект smile.gif
Zna4i li tova, 4e ako ti se nasabere pove4e nagar po gorivnata kamera ti se vdiga kompresiqta? tongue.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост