CJ's AE86 project
predpolagam govori za originalni ot Toyota. te imat dva vida komplekti, Head Gasket Set(vsichki vazmojni garnituri det moje da se smeniat pri smiana na garniturata na glavata) i Engine Set(vsichki vazmojni garniturki). i dvata komplekta idvat s nova garnitura na glavata, koiato cj veche ima, no vse pak moje bi tova mu e nai dobriia variant, taka shte znae che ima vsichko v nalichnost, pak tova koeto mu ostane moje da go shitne na niakoi drug, tuk sobstvenici na AE86 kolkoto iskash.Drifter написа:Би ли пояснил марка и в кои магазини могат да се намерят,че и аз сега търся нещо по-качествено като гарнитури.jamie написа:Гарнитури и уплътнения ги има като цял кит - препоръчвам !
От капаците на клапаните до аспуха.
->
Логвам се през телефона на супер "ретро" нет (9600) за да си призная колко се изложих малко по-горе... толкова се изложих, че ме е срам да се логвам вече в тоз форум!
Закачил съм датчика за мерене на налягане на горивото не както трябва, а бях толкова убеден, че е правилно, че даже не го осмислих.
Започнах да се усещам, чак след като смених горивния филтър...
Както и да е, утре ще го закача като хората и ще ви кажа какво отчита...
biggrin.gif




1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
cj, намери си вакууммер и премери и вакуумния маркуч, който командва горивния клапан и самия клапан. това бяло попушване не е страшно, но не бива да юркаш колата преди да е изчезнало - няма достатъчно гориво. може и някой от инжекторите да прави проблем. другия вариант за който се сещам е да премериш и температурния датчик и МАП сензора. напълно възможно е бъгав датчик да обърква ЕКУ-то
status: за БАН
Леко Алтезов че ша ни завидят колегите в Щатско !tuk sobstvenici na AE86 kolkoto iskash.

За момента оригиналния кит е над 200 лева (само гарнитура глава 75 лева), достатъчно добър е РИКЕН кит-а - поне според мен - 65 лева за целия кит, купих го от 02/9311443. При покупка внимавайте само да е за биг-порт главите, има разлика най-малкото в гарнитурите към всмукателния колектор.
Току що се връщам от гаража - тествах налягането в горивната система - идеално е! Точно както го оставих преди 2-3 години 2,8 бара!
Обаче работа е на зле, колата прекъсва още по-често и вече даже и на 2000-3000 оборота.
Алтеза, мерси за инфото. Ще звънна в ТМ Ауто да проверя цените на оригиналните китове и ще ги споделя със всички!
Обаче работа е на зле, колата прекъсва още по-често и вече даже и на 2000-3000 оборота.
Алтеза, мерси за инфото. Ще звънна в ТМ Ауто да проверя цените на оригиналните китове и ще ги споделя със всички!
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
Да споделя малко инфо за цени:
ТМ Ауто Варна:
пълен комплект гарнитури - 470 лв
комплект лагери 0,25 - 120 лв
ТМ Ауто София:
пълен комплект гарнитури - около 520 лв
горен комплект ганрнитури - около 500 лв
гарнитура за картер (не се вкл. в споменати комплекти) - 20 лв
комплект лагери 0,25 - 125 лв
черупка (лагери) - 26 лв/бр
Срок на доставка за която и да е стока: 10-20 работни дни
ТМ Ауто Варна:
пълен комплект гарнитури - 470 лв
комплект лагери 0,25 - 120 лв
ТМ Ауто София:
пълен комплект гарнитури - около 520 лв
горен комплект ганрнитури - около 500 лв
гарнитура за картер (не се вкл. в споменати комплекти) - 20 лв
комплект лагери 0,25 - 125 лв
черупка (лагери) - 26 лв/бр
Срок на доставка за която и да е стока: 10-20 работни дни
1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
500 км напредък с проекта... :)
В петък оставих колата в София за основен ремонт и ъпгрейд. Тези дни предстои да я отворят и да се разбере дали ще я бъде. Имах известни притеснения, че няма да се докопам до столицата на собствен ход, но се получи точно обратнато - след 100-тина км колата спря да прекъсва и след още толкова се усетих как вече юрках със 160-170 км/ч. В тази връзка искам да кажа, че съм много доволен от окачването. Смятах, че ще ми изпадат пломбите, но всъщност возията беше повече от поносима. Не съм пробвал да взема неравни завои с висока скорост, но цялостното ми впечатление е положително.
Това е за сега, ще ви държа в течение.
Междувременно се чудя следния въпрос: дали да портвам и/или полирам главата и кои части по-точно. Мненията са спорни, но за едно всички са съгласне - да не се пипа ако не се знае какво се прави
Аз лично мислех да се премахнат острите ръбове (ако има такива), да се полират само изходящите канали и евентуално да се почистят т.нар. "valve seats" и "combustion camber". Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект
Всякакви мнения и материали по върпоса се приветстват

Това е за сега, ще ви държа в течение.
Междувременно се чудя следния въпрос: дали да портвам и/или полирам главата и кои части по-точно. Мненията са спорни, но за едно всички са съгласне - да не се пипа ако не се знае какво се прави

Аз лично мислех да се премахнат острите ръбове (ако има такива), да се полират само изходящите канали и евентуално да се почистят т.нар. "valve seats" и "combustion camber". Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект

Всякакви мнения и материали по върпоса се приветстват



1984 Тойота Корола 4AGE 20v
2007 Субару Импреза STi

2007 Субару Импреза STi
sled kato razglobish glavata napulno, mini sus shkurka 400 i posle 600 i gorivnite kameri i portovete, ne pipai nosa koito razdelya portovete mezdu dvata klapana!
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi?
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi?

Според мен полирането на Интейка е дълбоко погрешно.punkara написа:sled kato razglobish glavata napulno, mini sus shkurka 400 i posle 600 i gorivnite kameri i portovete, ne pipai nosa koito razdelya portovete mezdu dvata klapana!
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi?
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
i az taka sam chuval. triabva da e rehavo za da se zavurtat gazovete. inache exhausta triabva da e kat staklobad_dog написа:Според мен полирането на Интейка е дълбоко погрешно.punkara написа:sled kato razglobish glavata napulno, mini sus shkurka 400 i posle 600 i gorivnite kameri i portovete, ne pipai nosa koito razdelya portovete mezdu dvata klapana!
sled tova neka ti narezat klapanite i sedalkite na tayh za da sa tochni uglite, posle suvsem malko shlaifane za da e prava glavata.
koj shte ja pravi?
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
да се завъртат газовете къде? ако има някаква вградена в структурата система за турбуленция(vortex генератор) - тогава не трябва да се пипа. на 4AGE интейка има ли такъв vortex генератор?
и аз мисля че само почистване на главата е достатъчно, портването е много сложна работа и трябва някой да разбира от такива двигатели, за да го направи. ако е някой ладажия - най-много да скапе нещата.
cj, а когато я кара градско в София след магистралата прекъсваше ли?
и аз мисля че само почистване на главата е достатъчно, портването е много сложна работа и трябва някой да разбира от такива двигатели, за да го направи. ако е някой ладажия - най-много да скапе нещата.
cj, а когато я кара градско в София след магистралата прекъсваше ли?
status: за БАН
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Re: 500 км напредък с проекта... :)
Zna4i li tova, 4e ako ti se nasabere pove4e nagar po gorivnata kamera ti se vdiga kompresiqta?cj написа: Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект

2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 1 гост