Hayabusa engine w AE86
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Kanu - всичко изглежда чудесно по твоите изчисления но не всичко в този живот е линейна функция...стига сте спорили мен... ти не си слагал двигател в каквото и да е - то ако си струваше и беше лесно отдавна щеше да е практика и по ралита и по писти...бусата съществува от 5 години, R1-цата от 8...все някой щеше да се сети да открие топлата вода - мисля че е по-добре да се разтърсиш "Защо не се слага двигател на мотор в обикновена кола?"
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
оттука до тука е скоростната кутия + трансферната кутия + дифа - и Ел Камино ще трябва да седне в багажника на АЕ-то laugh.gif то багажник обаче няма да има - 90% round tube spaceframe, powder-coated
скоростната кутия и трансферната кутия може би са педя и половина дълги, а? всичко е куплирано направо на задния мост без кардан.
скоростната кутия и трансферната кутия може би са педя и половина дълги, а? всичко е куплирано направо на задния мост без кардан.
status: за БАН
aman ot clicheta....!PAKETA_1 написа:Kanu - всичко изглежда чудесно по твоите изчисления но не всичко в този живот е линейна функция...стига сте спорили мен... ти не си слагал двигател в каквото и да е - то ако си струваше и беше лесно отдавна щеше да е практика и по ралита и по писти...бусата съществува от 5 години, R1-цата от 8...все някой щеше да се сети да открие топлата вода - мисля че е по-добре да се разтърсиш "Защо не се слага двигател на мотор в обикновена кола?"
Nikoi ne otstupva kosum, vseki e 100% siguren vuv negovoto tvurdenie, a pa toia po gornia samo naliva nekvi prazni takiva comentari, razbirash li, i sa prai che nekoi gi chete! Shhh zemi naprai niakoia druga kapachka tam v laba... stiga si se ofliankval

-
- Мнения: 533
- Регистриран на: 23 Яну 2005 01:08
- Местоположение: Chicago, US of A
znachi nai-golemiat problem e predavaneto na dvijenito ot dvg do kolelata. kakto i da e. ZABELEJETE CHE VSICHKI KOLI SUS MOTORNI DVIGATELI SA ULTRA LEKI i sa vse ili kit cars ili smarts - vsichki mnoo leki. da ama vuv ae86 kato slojish 2-ma po 100kg i kolko stanaha??? tegloto se uvelichi sus 23.5% (200/850=23.5) ??? shtom nikoi v US ne se e setil (pone dokolkoto az sum tursil) da go sloji v niakoia stara corolla ili chevy nova ili neshto takova, znachi ima zashto. iavno. az tui mislia, a v35GTR samo komentira.
vajnoto e che dosega ne sum nameril nikade v neta KOLA sus motoren dvigatel.....de ga??
vajnoto e che dosega ne sum nameril nikade v neta KOLA sus motoren dvigatel.....de ga??
-------------------------------------------------
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
"...coming up on the Clock Channel ..... Six O'Clock..."
Mi ne tova e na maggkrabar problema. Sy6to staiko ako be6e pro4el i ti vnimatelno post-a mi 6te vidi6 4e smetkata ot 850 kg e sys 6iofiora i sam mu dam teglo ot 100kg. Taka4e tiq procenti nqma kvo da mi gi smqta6. +tva ako e na 850kg s 4ovek vytre i El Camino iska da ti pokaje kak vyrvi dzvero i kato se ka4i6 ako po4ne da vyrvi kato trabant4e(v koeto se samnqvam) to togava 6te ti dade da se povozi6 sam i gotovo...6te ima samo edna sedalka kolata i 6te teji o6te po malko hemmaggkrabar написа:оттука до тука е скоростната кутия + трансферната кутия + дифа
ahahahahahahahahahhahaahahaahahahaha smqh bate! Ama az za poreden pyt se obejdavam 4e nikoi ne 4ete kvo mu se pi6e....da bqhme go kazali vednyj, da be6e dvaj, da be6e trij a to...postoqnno vi kazvam 4e dif.-a se hva6ta directno na skorostnata kutiq koqto e na samiq dvg. Ako ne si vijdal dvigatel na motor i skorostna kutiq.....mi vzemi pointeresuvai se malko predi da pravi6 glupavi iskazvaniq, pro4eti pogledni v internet....to nqma ni6to lo6o da ne znae 4ovek....az kolko ne6ta neznam eheeeeeeeeeeeee biggrin.gif Dvigatela na motora i skorostnata kutiq se instalirat zaedno, te sa syedineni i za razlika ot dvigatela na kolata (mislq 4e) sa nerazdelimi, poneje skorostnata kutiq ispolzva masloto na dvigatela, nqma otdelen fluid za neq! Togava za kvi "скоростната кутия + трансферната кутия " mi govori6??? ma bili neznam si kolko bedi...nqmatakova ne6to pi4 ima6 3 komponenta dvigatel sys skorostna kutiq + kardan + dif. Te tava e! Te! biggrin.gif
del-sol-fan kaza:znachi nai-golemiat problem e predavaneto na dvijenito ot dvg do kolelata.


-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
biggrin.gif qvno ne si me razbral. kogato pi6a "...." nqmam v predvid 4e psuvam ili ispolzvam ceni4na duma, prosto po tozi na4in izrazqvam malka pauza, kadeto nqma nujda ot to4ka i da po4ne6 novo izre4enie. To si e vse v sy6tata nasoka prosto kato malka pauza go ispolzvam. Ako nikoi drug ne go e razbral po tozi na4in, qvno trqbva da namerq drug na4in da se iskazvam po razbiraemomaggkrabar написа:K-A-N-U написа:...първо тази шльоковица на която пишеш е истинско мъчение. по-добре пиши направо на английски laugh.gif то така или иначе забиваш в 9-та глуха, поне да е по-разбираемо

-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- PAKETA_1
- Мнения: 649
- Регистриран на: 21 Фев 2005 09:54
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 4 пъти
Кану - мисля че всички знаем че всеки двигател може да се сложи на всяка кола...и всичко знаем че може и двг от хаябуса да се сложи на АЕ86...обаче твоите сметки са малко наивни - от рода на "ако бягаш една миля за 6 мин тогава би трябвало да бягаш 10 мили за един час..." най-вероятно има толкова много ограничаващи фактора в диференциали, трансмисии, кпд-та че свят ще ти се завие, неща които дори и да ти кажат едва ли ще разбереш ако не си много навътре в индустрията. Сузуки правят и коли нали? Защо мааму стара сузуки не са се сетили да изръсят някой хаябусов двигател в ония малки колички дето продават в САЩ?

Сугурно има много причини които са твърде далече от нас да разберем...иначе има хиляда концепта на коли с двг. на мотори включително и от сузуки...и то още 2001 година. И пак е кола която сигурно тежи по малко от трабантче:

ето една кола на сузуки от 1996та която учудващо не е с двигател на мотор...а с 2.0L V6 twin turbo, 18valves (3 per cylinder)


колкото и да умуваме факта е че днес няма коли които да са с двигатели от мотори(с изключение на някои самоделки и сглобяеми "kit") така че явно има нещо гнило...защо да си чешем езиците с глупости

Сугурно има много причини които са твърде далече от нас да разберем...иначе има хиляда концепта на коли с двг. на мотори включително и от сузуки...и то още 2001 година. И пак е кола която сигурно тежи по малко от трабантче:

ето една кола на сузуки от 1996та която учудващо не е с двигател на мотор...а с 2.0L V6 twin turbo, 18valves (3 per cylinder)


колкото и да умуваме факта е че днес няма коли които да са с двигатели от мотори(с изключение на някои самоделки и сглобяеми "kit") така че явно има нещо гнило...защо да си чешем езиците с глупости
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
PAKETA ti nameri s koi koli da davash primieri....
Estestveno che za Escudoto niama da slojat Hayabusa engine - iskat nestho po rentabilno predpolagam/po moshtno.. basi kak moje daje tova da sravniavash... sto puti kazah(me) che za takuv performance ne stava i duma
Drugoto suzuki pa epten... niakoga da si chuval concepta - profitability?
are stiga s tia tupi sravnenia.. 1000 puti kazah che ne e nai dobria podhod kum A86 no ednovremeno nema DA BUDE UMRELA NA XXXX oborota..
FUK
Estestveno che za Escudoto niama da slojat Hayabusa engine - iskat nestho po rentabilno predpolagam/po moshtno.. basi kak moje daje tova da sravniavash... sto puti kazah(me) che za takuv performance ne stava i duma
Drugoto suzuki pa epten... niakoga da si chuval concepta - profitability?
are stiga s tia tupi sravnenia.. 1000 puti kazah che ne e nai dobria podhod kum A86 no ednovremeno nema DA BUDE UMRELA NA XXXX oborota..
FUK
Az mislq 4e nedorazbiraneto proizti4a ot tova 4e te sa TOYOTA maniaci, i kato takiva za tqh ima ili bavni i slabi i tromavi koli...nqma da izbroqvam koi vie si gi znaete ili super byrzi i sportni (dva modela deto ve4e ne se proizvejdat) i te ne poznavat zlatnata sreda. te o4akvat kolata ili da byde nqkakva super byrza, 4upe6ta vratove ma6ina ili da byde nqkakyv "myrtvec" nemojaha da proumeqt 4e nestava vapros za 11-12 seconds car.....to tova i sys L6 turboto na sando nemoje pyk kamoli sys AE86 sys Hayabusa dvigatel, no 6te stane mnogo po byrza i pyrgava i unikalna i stabilna ot kolkoto e v momenta edna AE86. Nemojaha da go proumeqt. Mitko kak ne te e sram da me pita6 vaprosi ot roda na za6to ne slagat dvg ot motor v kola napravo ot zavoda. Nima ne znae6 4e edin motorov dvigatel ima jivot 20-30k mili ako e dobre gledan jalen i poddyrjan??? no te taka si i pravqt konete, tova ne e ma6ina da q opyne6 caly-new york. It's a FUN car!
"ако бягаш една миля за 6 мин тогава би трябвало да бягаш 10 мили за един час..." Otnovo typo sravnenie ot skameikata na Toyota...ti na benzin li ti4a6??? 6toto ti si vi6ist i znae6 elementarnite zakoni na fizikata ne e nujno da ti obesnqvam S = V x T
"ако бягаш една миля за 6 мин тогава би трябвало да бягаш 10 мили за един час..." Otnovo typo sravnenie ot skameikata na Toyota...ti na benzin li ti4a6??? 6toto ti si vi6ist i znae6 elementarnite zakoni na fizikata ne e nujno da ti obesnqvam S = V x T
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ама те точно уж елементарните закони на физиката правят голямото объркване - едни такива малки инерционни моментчета и честотички дето на АЕ-то му харесват, пък на бусата и харесват едни други(по-шаренки) и няма как да се разберат - ако ги събереш ще се изпокарат още в килера - още преди да си земал флекса да правиш за Ел Камино място в багажника на АЕ-то ... laugh.gif
тук не става дума за предубеденост на тойота манияци, а за чисто инженерни възможности. има АЕ86 с какви ли не двигатели - от други тойоти, от хонда витек, драгстери, даже и с ванкелов мотор от мазда. но няма с двигател от моторетка и причината не е в тойоткаджиите, а в самия факт, че по принцип няма конвенционална кола с двигател от мотор. при положение че доста от постовете ПРОТИВ са напълно обосновани и 100% подкрепени от фактите, от 9 кладенеца вода да се носят ЗА си остава чисто хипотетично. а фактите тежат много повече от някакви си изклецани 150-200 коня от моторетка
тук не става дума за предубеденост на тойота манияци, а за чисто инженерни възможности. има АЕ86 с какви ли не двигатели - от други тойоти, от хонда витек, драгстери, даже и с ванкелов мотор от мазда. но няма с двигател от моторетка и причината не е в тойоткаджиите, а в самия факт, че по принцип няма конвенционална кола с двигател от мотор. при положение че доста от постовете ПРОТИВ са напълно обосновани и 100% подкрепени от фактите, от 9 кладенеца вода да се носят ЗА си остава чисто хипотетично. а фактите тежат много повече от някакви си изклецани 150-200 коня от моторетка
status: за БАН
e stom iskash primer s neshto det e na benzin i da razberesh i kakvo iska da ti kaje PAKETA-ta. tvoia Golf e na benzin, nali? za kolko pravi 0-60mph? da predpolojim 6.5 sekundi(primerno). tova bi li oznachavalo che 0-120mph gi pravi za 13 secundi? ami 0-150mph za 16.25 secundi?K-A-N-U написа: "ако бягаш една миля за 6 мин тогава би трябвало да бягаш 10 мили за един час..." Otnovo typo sravnenie ot skameikata na Toyota...ti na benzin li ti4a6??? 6toto ti si vi6ist i znae6 elementarnite zakoni na fizikata ne e nujno da ti obesnqvam S = V x T
e za tova ti kazva PAKETA-ta che mislish mnogo lineino

plus tova izobsto ne moga da razbera zasto niakoi bi tragnal da slaga dvigatel ot Hayamusa na AE86, pri uslovie che moje da se sloji 4A-GE i da se turbinira, ili pak da se sloji 3S-GTE. ili pak ako ste e dvigatel dizainvan ot proizvoditel na motoretki, moje da se sloji edin 2ZZ-GE, siguren sam che shte e dosta po lesno i ste varshi dosta po dobra rabota.
->
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта