Здравейте,
Прегледах няколко поста за проблемът с разхода на масло на тези мотори, но не открих конкретен отговор.
Интересува ме има ли по-евтини (разбирайте от 3000 лв) варианти за смяна на сегментите? По-подходящи сервизи, части и тн. Казаха ми, че частите са 1500 лв и с труда става 2500 - 3000лв.
Колата я продава мой познат и затова знам за проблема, всичко друго и е ок, и се опитвам да преценя колко допълнително би ми струвало да отстраня този проблем и има ли по-евтин начин.
Благодаря!
Corrola Verso 1.8VVT-I смяна сегменти - маслен проблем
Corrola Verso 1.8VVT-I смяна сегменти - маслен проблем
Последно промяна от Endor на 25 Сеп 2012 09:53, променено общо 2 пъти.
Re: Corrola Verso 1.8VVT-I смяна сегменти - маслен проблем
Благодаря за позитивният отговор. Ще се радвам на малко по-подробна информация, ако някой разполага с такава.
Мерси!
Мерси!
Re: Corrola Verso 1.8VVT-I смяна сегменти - маслен проблем
Здравей,
Аз имах същия проблем - сегментите са около 150 лв. японски.
Най-вероятно ще трябва да смениш и биелни лагери - около 100 лв.
Шлайфане на главата - около 30 лв.
Гумички на клапаните (препоръчително) - 100 лв.
Работа - на мен ми взеха 600 лв. но при мен случая беше доста по сложен, моя мотор не можеше да се направи поради стопен биелен лагер впоследствие от горенето на масло и оставянето с минимално количество.
Затова взех нов мотор, и труда включваше сваляне на стария + отваряне + отваряне на новия и сменане на: сегменти, биелни лагери и семеринги + качване.
Общо взето си приготви около 1000 лева - толкова ми казаха на мен, че ще ми е ремонта с частите преди да свалят мотора и да видят каква е ситуацията. Ако отвориш главата за смяна на гумички на клапаните и се прави и припасване на клапаните може да отиде и малко повече (но при мен не се наложи, обикновено колите карани на газ имат нужда от тази интервенция).
Сервиза е ДИКСИ в Захарна Фабрика - мога да ти дам телефона - 0878 710207 - Дидо - най-разбиращият Тойота майстор на който съм попадал.
По думите му е правил много такива ремонти точно на 1.8 VVTi.
Аз имах същия проблем - сегментите са около 150 лв. японски.
Най-вероятно ще трябва да смениш и биелни лагери - около 100 лв.
Шлайфане на главата - около 30 лв.
Гумички на клапаните (препоръчително) - 100 лв.
Работа - на мен ми взеха 600 лв. но при мен случая беше доста по сложен, моя мотор не можеше да се направи поради стопен биелен лагер впоследствие от горенето на масло и оставянето с минимално количество.
Затова взех нов мотор, и труда включваше сваляне на стария + отваряне + отваряне на новия и сменане на: сегменти, биелни лагери и семеринги + качване.
Общо взето си приготви около 1000 лева - толкова ми казаха на мен, че ще ми е ремонта с частите преди да свалят мотора и да видят каква е ситуацията. Ако отвориш главата за смяна на гумички на клапаните и се прави и припасване на клапаните може да отиде и малко повече (но при мен не се наложи, обикновено колите карани на газ имат нужда от тази интервенция).
Сервиза е ДИКСИ в Захарна Фабрика - мога да ти дам телефона - 0878 710207 - Дидо - най-разбиращият Тойота майстор на който съм попадал.
По думите му е правил много такива ремонти точно на 1.8 VVTi.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Semrush [Bot] и 11 госта