Corrola Verso 1.8VVT-I смяна сегменти - маслен проблем

Endor
Мнения: 2
Регистриран на: 24 Сеп 2012 22:33

Corrola Verso 1.8VVT-I смяна сегменти - маслен проблем

Мнение от Endor » 24 Сеп 2012 23:10

Здравейте,

Прегледах няколко поста за проблемът с разхода на масло на тези мотори, но не открих конкретен отговор.
Интересува ме има ли по-евтини (разбирайте от 3000 лв) варианти за смяна на сегментите? По-подходящи сервизи, части и тн. Казаха ми, че частите са 1500 лв и с труда става 2500 - 3000лв.
Колата я продава мой познат и затова знам за проблема, всичко друго и е ок, и се опитвам да преценя колко допълнително би ми струвало да отстраня този проблем и има ли по-евтин начин.

Благодаря!
Последно промяна от Endor на 25 Сеп 2012 09:53, променено общо 2 пъти.

мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Re: Corrola Verso 1.8VVT-I смяна сегменти - маслен проблем

Мнение от мехаННика » 25 Сеп 2012 08:01

Да, има и по леки варианти.

Endor
Мнения: 2
Регистриран на: 24 Сеп 2012 22:33

Re: Corrola Verso 1.8VVT-I смяна сегменти - маслен проблем

Мнение от Endor » 25 Сеп 2012 09:55

Благодаря за позитивният отговор. Ще се радвам на малко по-подробна информация, ако някой разполага с такава.
Мерси!

Аватар
ittierre
Мнения: 15
Регистриран на: 13 Юли 2012 23:09

Re: Corrola Verso 1.8VVT-I смяна сегменти - маслен проблем

Мнение от ittierre » 20 Окт 2012 11:32

Здравей,

Аз имах същия проблем - сегментите са около 150 лв. японски.
Най-вероятно ще трябва да смениш и биелни лагери - около 100 лв.
Шлайфане на главата - около 30 лв.
Гумички на клапаните (препоръчително) - 100 лв.
Работа - на мен ми взеха 600 лв. но при мен случая беше доста по сложен, моя мотор не можеше да се направи поради стопен биелен лагер впоследствие от горенето на масло и оставянето с минимално количество.

Затова взех нов мотор, и труда включваше сваляне на стария + отваряне + отваряне на новия и сменане на: сегменти, биелни лагери и семеринги + качване.

Общо взето си приготви около 1000 лева - толкова ми казаха на мен, че ще ми е ремонта с частите преди да свалят мотора и да видят каква е ситуацията. Ако отвориш главата за смяна на гумички на клапаните и се прави и припасване на клапаните може да отиде и малко повече (но при мен не се наложи, обикновено колите карани на газ имат нужда от тази интервенция).

Сервиза е ДИКСИ в Захарна Фабрика - мога да ти дам телефона - 0878 710207 - Дидо - най-разбиращият Тойота майстор на който съм попадал.
По думите му е правил много такива ремонти точно на 1.8 VVTi.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта