slowtraveler написа:Доколкото знам при Тойота се сменят и отделни елементи от батерията...
Относно 'претеглянето' - мисля, че е станало точно така - сложили са буквано автомобила на кантара и при по-голяма батерия нещата започват да изглеждат страшно...
Батерията е с теглото и обема горе-долу на една метанова уредба...
И са решили на какво тегло и цена да се спрат...
Разбира се, че всичко са премислили стотици пъти преди да конструират точно тази конфигурация. Това не е като да правиш детски колички.
Винаги все някой е недоволен и мрънка. Защо не направили по-ненадеждна батерията,ама да харчела още по-малко. Тогава пък друг ще скочи, че за какво му е да харчи с 200 грама по-малко,като батерията му се износва бързо и трябва да плаща. Все някой недоволен и дава акъл,все едно в Тойота са събрали не инженери от висшия пилотаж,а някакви кръчмари!
Тойота са направили прекрасен хибрид с 4/100 разход , здрави батерии и най-важното леки, не увеличават теглото на колата, не ограничават пространството,багажния обем, надеждна ,икономична, аеродинамична кола. Защо всеки все трябва да мрънка и да се прави на по-умен и знаещ от тези,които с години са я конструирали,премисляли и начертали и измислили тази кола от първата линия на чертожната дъска.