


Просто водача на БМВ-то е бил някой ограничен индивид, тип "селски гъзар" и поради това не ти е отговорил. Когато тези коли остареят подобаващо, намират своите собственици по села и паланки. Иначе, ако беше някой интелигентен човек, щеше да ти каже, че няма никакво значение колко струва една кола. Ако колата е 10-12г. БМВ 7-ма серия / признавам, че е напълно безсмислено да притежаваш такава кола, ако я караш само в града /, то това е Е39, която според феновете на марката е най-хубавото БМВ, което е произвеждано някога. Аз също смятам така. Една такава кола идва много скъпа за поддръжка / данъци, застраховки, ремонти /, ако я притежаваш в страна като Германия, например. И затова и цените са им надолу. Иначе Е39 и Ярис в едно изречение е лафа на сезона. Ярис е малка, неудобна и с евтини материали, използвани в интериора. Като всяка една малолитражка, макар, че за класа си е екстра предвид екземплярите на другите автомобилни компании. Но едно добре поддържано и гледано БМВ Е39 не може да се сравнява с никакви Ярис-и, Короли и други подобни. Разликата е огромна.SFINKS написа:Аз лично съм пробвал всякакви варианти .До момента по-добро от нова тойота не съм срещал![]()
Да , скъпо е но си заслужава . Най ми беше смешно като беше чисто нов Яриса ,на едно кръстовище имахме лек спор с един "гъзар" със старо BMW 7 ,накрая отворих прозореца и го питах дали му е тъпо че Яриса струва колкото 2-3 такива BMW та biggrin.gif biggrin.gif , нищо не ми отговори .
Ама караш дизелова корола... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifSFINKS написа:Аз предпочитам нова S класа и също знам защо
Ами, моите лични впечатления от Ярис са по-скоро за тясна и неудобна за каране кола, с евтини материали, използвани в купето. Карал съм подобна / 2008г. / и усещането беше неприятно. Това, че пред волана няма нищо, респективно водача се чувства по-скоро нелепо / километража е в средата / ........ без коментар. Така, че не виждам нищо лошо в това някой да кара стара 7-ца, след като му харесва. Ако колата е поддържана адекватно и са полагани необходимите грижи, уверявам те, че е уникален автомобил. Нов Ярис струва от 9000 до 18.000 евро в зависимост от мотора, скоростна кутия и ниво на изпълнение. В autoscout24.bg има поне 130бр. БМВ Е39 / до 2001г. включително, т.е. на 12г. /, които струват от 9000 евро нагоре. Това са поддържани автомобили от години 1997, 98, 99 до 2001г. включително. Със сервизна книжка и на малко километри / до 200.000 /. Така, че едно сравнение между чисто нов Ярис в магазина и някаква избушена и неподдържана 7-ца, дето не си знае километрите, е меко казано некоректно.SFINKS написа:Нали не си мислиш че не знам каква е разликата м/у Ярис и БМВ 7 или Ярис и S класа laugh.gif
Факта че един смешен Ярис но нов , струва колкото 2-3 стари седмици обаче е достатъчно красноречив![]()
Тъпото е че в България е престижно да караш дърта лимузина ,а на една малка кола била тя и чисто нова се гледа като на някаква шега на колела. Е да ама пазара казва че малката въшка струва колкото 2-3 лимузини . И има защо
малко съм озадачен на тоя отговор.... малко като "я не сакам на мене да ми е добре, а на Вуте да му е зле"prius 3 написа:Те влаковете и пътниците ясни, ама темата май беше за съвсем друга работа, а именно: „реални финанси - кога да купим и продадем?“
По принцип въпроса е разтеглив, като рахат локум и за това еднозначен отговор трудно може да се даде. За всеки конкретен случай има и конкретен отговор. Общ обаче е трудно да се намери. Още повече, че във въпроса на темата влизат 2 подвъпроса: покупка и продажба. Когато е най-изгодно да купиш, ще бъде най-неизгодно да продадеш и обратното.
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта