Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-видео
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от LEXUS » 15 Сеп 2012 20:28
Също това: "Toyoda added: “BMW and Toyota both want to make ever-better cars. We respect each other. That is why we already can take the next step together.” He went on to say: “Toyota is strong in environment-friendly hybrids and fuel cells … I believe BMW’s strength is developing sports cars. I get so excited thinking about the cars that will result from this relationship.”
LEXUS
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Not_active_user_1 » 15 Сеп 2012 21:30
Хибридите още не са навлезнали достатъчно, а взе да ги отписваш. biggrin.gif
Същото е и с петрола. В близките поне 20-30 г. едва ли ще има някаква промяна в добива му, само цената ще расте заради увеличеното търсене. Така, че хибридите ще си бъдат доста време актуални. А колкото повече се покачва цената на петрола, толкова те ще бъдат по-търсени. Освен това все по-стриктните екологични норми допълнително ще наливат вода в хибридните технологии. Освен това си мисля, че точно те са бъдещето. Може би не точно в сегашната форма, но едно е да разчиташ само на един енергоизточник и съвсем друго е да ползваш най-доброто от два. Например може да е хибрид с водород, горивна клетка, метан, и т.н. Сега обаче в точно този момент най-актуалното е това, което предлага Тойота. Доказано надеждно, икономично и с бъдеще в което абсолютно всички искат да влязат, за да не изпаднат от борда. БМВ са се усетили на къде духа вятъра и много предвидливо се отъркват около големите. Естествено сигурно и те има какво да предложат, но нали знаеш кой е лидера във високите технологии. Колкото до това какво ще правят двете компании занапред можем само да гадаем. Това в медиите е само прах в очите и работа за медиите. Едва ли обаче ще започнат някакъв проект от нулата, както си мислиш. Ще стъпят на някаква основа. Въпросът е да обединят усилията си и да направят наистина стойностни неща от които ще спечелим само ние потребителите, както и те разбира се. Аз лично се радвам, че БМВ и Тойота се заиграват, защото наистина двете компании имат потенциал, а обединени сигурно може да направят велики автомобили.

Not_active_user_1
-
- Мнения: 5669
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Hursa » 15 Сеп 2012 21:37
Hursa
- slowtraveler
- Мнения: 6207
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от slowtraveler » 16 Сеп 2012 09:25
По-точно модела М550d... Заводски параметър - разход около 6.3/100км, който навярно спокойно може да скочи над 20л/100 заради мощността : 'скромните' 381к.с. в диапазона 4000-4400об/мин (и redline 5400об/мин), и 740Nm в диапазона 2-3х.об/мин...

Та е възможно Тойота да се възползва и от по-мощните дизели, защото от доста години май няма в асортимента си нещо по-мощно от 200к.с....
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Not_active_user_1 » 16 Сеп 2012 13:13
Това, което дава производителя, като разход в повечето случай се различава доста от действителността. Разликата е в това, че някой лъжат повече от други. Дори, преди време бяха осъдили Мерцедес за неверни данни за разхода на гориво. Разликата беше направо фрапираща. Има обаче и нещо друго. На някой коли можеш да им смъкнеш разхода и под обявения заводски, а при други просто не става и не става, колкото и да се мъчиш.Hursa написа:За информацията от производителя мисля, че е цитирана погрешно. Голф 90 кс ТДИ е даден разход 3,8 извънградско, смесен 4,5. За 105 ТДИ – 3,9 извънградско, смесен 4,5. И май е по коректно да се сравнява с аурис хибрид – 3,8 смесен, макар да не виждам основание да е по нисък разхода на ауриса спрямо приуса. До колко са верни данните е друг въпроса. За ауриса, много лесно се достига разхода от производителя, по личен опит, без особени ограничения в шофирането. При условие, че не се превишава с много скоростта на междуградско:). Турбинирането на дизела дава много плюсове, но 105 коня са си 105. Всъщност 105 коня достигнати без турбиниране ще са по адекватни (по динамични) при други равни условия.
http://www.spritmonitor.de за мен е най-добрият ориентир кой автомобил колко, действително в реални условия харчи. Дават ти и хистограма на разходите и броя на шофьорите, както мин., максимален и среден разход. Изобщо, ако разгледаш добре данните, можеш отлични изводи да си направиш относно разхода на гориво на всеки автомобил.
Ето на Приус:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
и на Голф:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Not_active_user_1
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Not_active_user_1 » 16 Сеп 2012 13:26
Малко, лекичко съм резервиран точно към този двигател с 3 турбини. Много коне, много нещо, ама не е нещо кой знае какво. Ето сравнение с Ауди, което е със същата кубатура, по-малко коне и 2 турбини и като динамика е като бавареца:
http://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio
А най-добрите дизелови бегачки са това:
http://www.youtube.com/watch?v=8y3rbm4o ... playnext=1




Not_active_user_1
-
- Мнения: 5669
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Hursa » 16 Сеп 2012 13:27
Hursa
-
- Мнения: 5669
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Hursa » 16 Сеп 2012 13:29
Hursa
-
- Мнения: 5669
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Hursa » 16 Сеп 2012 13:40
Hursa
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Not_active_user_1 » 16 Сеп 2012 13:45
Да не си се объркал? Точно на БМВ шофьорското място никак не ми допада. Може би човек, ако е с по-тесни рамене да му пасва, но лично мен ме седалката ме подпира в раменете. На Приуса шофьорското място е много по-удобно, а на МБ или Ауди са още по-добри.Hursa написа:... На бмв харесвам най-много шофьорското място, кола направена най-вече за шофьора.

Not_active_user_1
-
- Мнения: 5669
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 169 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Hursa » 16 Сеп 2012 13:52
Hursa
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от Not_active_user_1 » 16 Сеп 2012 14:12
... и „гейове, изтрещели еколози, майки с деца, жени, травестити.“ според един колега...Hursa написа:За разхода определено данните дадени от собствениците говорят повече. Но пък хибриди карат само пенсии:).



Not_active_user_1
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от E60_Power » 16 Сеп 2012 14:50
Тази кола е малко безсмислена като концепция, защото ценaта й се доближава до тази на BMW M5. Когато имаш едни 200к лева / и отгоре / за кола, най-вероятно ще си вземеш М5 8 цилиндъра + 2 турбини, а не дизела с трите турбини. Максималният въртящ момент от 680 Nm при 1500 - 5750 об./м и мощност от 560 к.с. при 6000-7000 об./м на M5 прави покупката на М550d по-скоро безсмислена. Според мен е направена за имидж и за демонстрация на способностите на инженерите. Съмнявам се да има някакви значими продажби. 530d и 535d ще имат продажби за разлика от М550d.slowtraveler написа:Малко в страни от темата, но въпреки, че съм се уверил на свой гръб, че БМВ са добри двигателисти, ме учудиха с последния си трилитров шестак дизел - 'черешка на тортата'...
По-точно модела М550d... Заводски параметър - разход около 6.3/100км, който навярно спокойно може да скочи над 20л/100 заради мощността : 'скромните' 381к.с. в диапазона 4000-4400об/мин (и redline 5400об/мин), и 740Nm в диапазона 2-3х.об/мин...
Та е възможно Тойота да се възползва и от по-мощните дизели, защото от доста години май няма в асортимента си нещо по-мощно от 200к.с....
E60_Power
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от E60_Power » 16 Сеп 2012 15:00
Ето ти резултати от сравнителен тест между двете:prius 3 написа:@slowtraveler,
Малко, лекичко съм резервиран точно към този двигател с 3 турбини. Много коне, много нещо, ама не е нещо кой знае какво. Ето сравнение с Ауди, което е със същата кубатура, по-малко коне и 2 турбини и като динамика е като бавареца:
http://www.youtube.com/watch?v=-CdI60lfaio
А най-добрите дизелови бегачки са това:
http://www.youtube.com/watch?v=8y3rbm4o ... playnext=1![]()
![]()
![]()
http://www.fastestlaps.com/comparisons/ ... drive.html
E60_Power
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Мнение от E60_Power » 16 Сеп 2012 15:44
Аз съм сядал в доста коли, но колата, която остави най-силни впечатления у мен е едно BMW F10 530xDrive. Няколко седмици ходих и мрънках в Камор на един от директорите, за да ми я даде за няколко дни. Цена с екстрите - малко над 160.000 лева. Карах я няколко дни, като дори след полунощ излизах без цел и посока, за да се возя. Всякакво сравнение с която и да е Тойота, продавана в ТМ Ауто е неуместна. Моята предишна кола / предишния модел БМВ 5-та серия - Е60 530d / прилича на Опел Кадет в сравнение с нея. 8-степенна скоростна кутия с два съединителя, четири режима на каране - Eco, Comfort, Sport и Sport +, смяна предавките от волана, start/stop система. При Sport+ волана става твърд като на картинг, предавките стават много къси, а педала на газта не дава да го пипнеш. Изключват се всички системи за сигурност и оставаш сам със способностите си на шофьор. Седалката на шофьора няма как да бъде сравнявана с такава в автомобил, който е на цена от 40-50 хил. лева. При сядане можеш да я настроиш да е по-широка или тясна, т.е. да ти хване гърба и да не се местиш наляво и надясно в завой. От двете страни има едни страници, които могат да се събират и раздалечават. Облегалката е разделена на две части, които също се настройват в зависимост от това каква ти е стойката. Седалищната част може да се скъсява и удължава в зависимост от това колко са ти дълги краката. Плюс вентилация и отопление.Hursa написа:Е аз не съм голям калибър, а и не съм сядал в много БМВта. Но на шофьорското място сякаш си обгърнат и от страни, поне на по старите модели.
E60_Power
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта