Всичките ми хвалби са подплатени с факти. Това не са просто хвалби,а знам какво пиша и как да го докажа.SFINKS написа:Не е логично откъдето и да го погледнеш ...Явно и ти си стигнал до този извод въпреки всичките ти хвалби по адрес на хибридите .....LEXUS написа:Не, много е логично, когато правиш малък годишен пробег.SFINKS написа:Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали
Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-видео
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да 
И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...

И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Това пък как го измъдри? Аз лично съм си доволен от хибрида. Харчи ми колкото дизела почти, а е по-голяма кола biggrin.gifSFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да
И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Здравият разум е в полза на хибридите- по-евтина поддръжка от дизел, по-нисък среден разход.SFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да
И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Ти защо доплащаш за дизел над цената за бензин? При положение,че дизелът е с по-скъпа поддръжка и повече рискови компоненти. Изобщо не е нужно дапиша или не! Най-напредналите нации ползват хибриди, по-изостаналите естествено по-изостанало приемат новите технологии.
Какво значи хибридите не са за България? да , не са за Бай Ганъо. Трябва и интелигентност в избора,а не просто навик и клишета.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Кой хибрид по-точно ?Vesko написа:Това пък как го измъдри? Аз лично съм си доволен от хибрида. Харчи ми колкото дизела почти, а е по-голяма кола biggrin.gifSFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да
И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Този модел има ли вариант с дизелов двигател че да ти е обективно сравнението ?
Ако сравняваш бензи с хибрид , Да хибрида има по добър разход от бензина , но при сравнение с дизел нещата не са баш така .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Здрав разум в полза на хибридите друг път . По-нисък разход от дизелите друг път .LEXUS написа:Здравият разум е в полза на хибридите- по-евтина поддръжка от дизел, по-нисък среден разход.SFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да
И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Ти защо доплащаш за дизел над цената за бензин? При положение,че дизелът е с по-скъпа поддръжка и повече рискови компоненти. Изобщо не е нужно дапиша или не! Най-напредналите нации ползват хибриди, по-изостаналите естествено по-изостанало приемат новите технологии.
Какво значи хибридите не са за България? да , не са за Бай Ганъо. Трябва и интелигентност в избора,а не просто навик и клишета.
Ако тези неща бяха така както твърдиш ти всички щяха да си купуват хибриди само че нещо не се слува така в Европа
Ако ти е толкова ниско мнението за Българина си е само за твоя сметка , Българина или както квалифицира ти цялта ни нация като " Бай Ганъо " е доста интелигентен индивид , доказано .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Кой (дизелов) автомобил с размера на Prius е по-икономичен в града?Карал съм Passat-настоящия модел с 2.0 дизелов блу-еламеритни двигател и старт-стоп система достатъчно дълго, за да ти кажа че под 9,5 на сто в София не можах да го сваля.Да, малко по-голям е от Prius, ама къде са 4 на сто, къде 9...И в крайна сметка пак отиваме до разхода на гориво.При положение че се кара по ППЗДП, хибридната технология е напълно достатъчна и ефективна.И далеч не във всеки случай на извънградско/магистрално каране дизеловия двигател е по-икономичен.Ако имаш един равен и дълъг участък, и караш с 200, тогава дизела ще е по-икономичен естествено.Но ако има изкачване/спускане и скоростта е до около 120-130 км/ч, тогава дори и на магистралата хибрида ще съперничи на дизела, а може и дори да е по-добър.При скорости под 90 км/ч, май дизела вече ще изостава...Но всичко това са само теоретични размисли.Отново се сравняват ябълки с моркови.И отново ще кажа, че хората, купуващи хибриди не разчитат на 5-тата година да им се върне по-скъпата инвестиция.А напоследък хибридите са много близо до цена на по-добре оборудваните дизели.И ценовата разлика ще продължава да намалява занапред.На мен например, с моя начин на каране - 80% градско и 20% извънградско един хибрид би ми свършил чудесна работа.Новият Yaris HSD например е чудесен...
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Дай доказателството!
Не знам защо се въртиш и сучеш и все за Европа говориш. Защо пропускаш Япония и САЩ,които са много по-големи пазари? А пък и по-напреднали като държави.
България изобщо не я коментирам като култура в избора на автомобил! Изобщо. Европейците и Тойоти не купуват колкото Пежи,но това не прави Пежо по-добрата покупка.Разбираш ли?
Не знам защо се въртиш и сучеш и все за Европа говориш. Защо пропускаш Япония и САЩ,които са много по-големи пазари? А пък и по-напреднали като държави.
България изобщо не я коментирам като култура в избора на автомобил! Изобщо. Европейците и Тойоти не купуват колкото Пежи,но това не прави Пежо по-добрата покупка.Разбираш ли?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
По-точно RX 450h с 300 коня!SFINKS написа:Кой хибрид по-точно ?Vesko написа:Това пък как го измъдри? Аз лично съм си доволен от хибрида. Харчи ми колкото дизела почти, а е по-голяма кола biggrin.gifSFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да
И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Този модел има ли вариант с дизелов двигател че да ти е обективно сравнението ?
Ако сравняваш бензи с хибрид , Да хибрида има по добър разход от бензина , но при сравнение с дизел нещата не са баш така .
Нещата са баш така- няма СУВ дизел по-икономичен от хибридния Лексус.Искаш ли доказателства?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Веско ти обяснява ,че СУВ с 300 коня хибрид му харчи колкото дизеловия Авенсис, ти го караш да сравява с дизелов СУВ. логично,че дизеловият СУВ ще харчи още повече. Безсмислено е да се сравняват. Има доста дизелови СУВ-ове на конкурентни марки. Що не се информираш? Лексус не случайно не слага дизел на големите си модели. Просто не кореспондира с лукса,комфорта,технологията и имиджа.SFINKS написа:Кой хибрид по-точно ?Vesko написа:Това пък как го измъдри? Аз лично съм си доволен от хибрида. Харчи ми колкото дизела почти, а е по-голяма кола biggrin.gifSFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да
И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Този модел има ли вариант с дизелов двигател че да ти е обективно сравнението ?
Ако сравняваш бензи с хибрид , Да хибрида има по добър разход от бензина , но при сравнение с дизел нещата не са баш така .
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Страшно сравнение извади , точно ябълки с морковиВладислав написа:Кой (дизелов) автомобил с размера на Prius е по-икономичен в града?Карал съм Passat-настоящия модел с 2.0 дизелов блу-еламеритни двигател и старт-стоп система достатъчно дълго, за да ти кажа че под 9,5 на сто в София не можах да го сваля.Да, малко по-голям е от Prius, ама къде са 4 на сто, къде 9...И в крайна сметка пак отиваме до разхода на гориво.При положение че се кара по ППЗДП, хибридната технология е напълно достатъчна и ефективна.И далеч не във всеки случай на извънградско/магистрално каране дизеловия двигател е по-икономичен.Ако имаш един равен и дълъг участък, и караш с 200, тогава дизела ще е по-икономичен естествено.Но ако има изкачване/спускане и скоростта е до около 120-130 км/ч, тогава дори и на магистралата хибрида ще съперничи на дизела, а може и дори да е по-добър.При скорости под 90 км/ч, май дизела вече ще изостава...Но всичко това са само теоретични размисли.Отново се сравняват ябълки с моркови.И отново ще кажа, че хората, купуващи хибриди не разчитат на 5-тата година да им се върне по-скъпата инвестиция.А напоследък хибридите са много близо до цена на по-добре оборудваните дизели.И ценовата разлика ще продължава да намалява занапред.На мен например, с моя начин на каране - 80% градско и 20% извънградско един хибрид би ми свършил чудесна работа.Новият Yaris HSD например е чудесен...

Колко коня е Пасата и колко Приуса ???
Каква е динамиката на пасата и каква на Приуса , максималн аскорост и т.н.???
Шо не сравниш Приуса и с Файтон , и той е малко по голям от Приуса ...
Карал си Пасат а Приус карал ли си че твърдиш какъв му е реалният разход ?
И най-накрая що не си купиш един Приус , или и ти като Lexus обичаш да го рекламираш но не и да го караш ?
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
Не намесвай частния случай. Всеки има различен пробег. Това,че аз или той имаме по-малък пробег, не означава,че Приус не трябва да се купува.SFINKS написа: И най-накрая що не си купиш един Приус , или и ти като Lexus обичаш да го рекламираш но не и да го караш ?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви
А ти знаеш ли ?SFINKS написа:
Страшно сравнение извади , точно ябълки с моркови![]()
Колко коня е Пасата и колко Приуса ???
Каква е динамиката на пасата и каква на Приуса
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 9 госта