Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-видео

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Заключено
Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 10:35

SFINKS написа:
LEXUS написа:
SFINKS написа:Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали wink.gif
Не, много е логично, когато правиш малък годишен пробег. smile.gif
Не е логично откъдето и да го погледнеш ...Явно и ти си стигнал до този извод въпреки всичките ти хвалби по адрес на хибридите .....
Всичките ми хвалби са подплатени с факти. Това не са просто хвалби,а знам какво пиша и как да го докажа.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от SFINKS » 12 Сеп 2012 11:05

Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да wink.gif

И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от Vesko » 12 Сеп 2012 11:13

SFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да wink.gif

И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Това пък как го измъдри? Аз лично съм си доволен от хибрида. Харчи ми колкото дизела почти, а е по-голяма кола biggrin.gif
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г
Изображение

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 11:13

SFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да wink.gif

И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Здравият разум е в полза на хибридите- по-евтина поддръжка от дизел, по-нисък среден разход.
Ти защо доплащаш за дизел над цената за бензин? При положение,че дизелът е с по-скъпа поддръжка и повече рискови компоненти. Изобщо не е нужно дапиша или не! Най-напредналите нации ползват хибриди, по-изостаналите естествено по-изостанало приемат новите технологии.
Какво значи хибридите не са за България? да , не са за Бай Ганъо. Трябва и интелигентност в избора,а не просто навик и клишета.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от SFINKS » 12 Сеп 2012 12:16

Vesko написа:
SFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да wink.gif

И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Това пък как го измъдри? Аз лично съм си доволен от хибрида. Харчи ми колкото дизела почти, а е по-голяма кола biggrin.gif
Кой хибрид по-точно ?
Този модел има ли вариант с дизелов двигател че да ти е обективно сравнението ?
Ако сравняваш бензи с хибрид , Да хибрида има по добър разход от бензина , но при сравнение с дизел нещата не са баш така .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от SFINKS » 12 Сеп 2012 12:24

LEXUS написа:
SFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да wink.gif

И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Здравият разум е в полза на хибридите- по-евтина поддръжка от дизел, по-нисък среден разход.
Ти защо доплащаш за дизел над цената за бензин? При положение,че дизелът е с по-скъпа поддръжка и повече рискови компоненти. Изобщо не е нужно дапиша или не! Най-напредналите нации ползват хибриди, по-изостаналите естествено по-изостанало приемат новите технологии.
Какво значи хибридите не са за България? да , не са за Бай Ганъо. Трябва и интелигентност в избора,а не просто навик и клишета.
Здрав разум в полза на хибридите друг път . По-нисък разход от дизелите друг път .
Ако тези неща бяха така както твърдиш ти всички щяха да си купуват хибриди само че нещо не се слува така в Европа
Ако ти е толкова ниско мнението за Българина си е само за твоя сметка , Българина или както квалифицира ти цялта ни нация като " Бай Ганъо " е доста интелигентен индивид , доказано .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

Аватар
Владислав
Мнения: 670
Регистриран на: 23 Окт 2009 18:40
Местоположение: София,България

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от Владислав » 12 Сеп 2012 12:46

Кой (дизелов) автомобил с размера на Prius е по-икономичен в града?Карал съм Passat-настоящия модел с 2.0 дизелов блу-еламеритни двигател и старт-стоп система достатъчно дълго, за да ти кажа че под 9,5 на сто в София не можах да го сваля.Да, малко по-голям е от Prius, ама къде са 4 на сто, къде 9...И в крайна сметка пак отиваме до разхода на гориво.При положение че се кара по ППЗДП, хибридната технология е напълно достатъчна и ефективна.И далеч не във всеки случай на извънградско/магистрално каране дизеловия двигател е по-икономичен.Ако имаш един равен и дълъг участък, и караш с 200, тогава дизела ще е по-икономичен естествено.Но ако има изкачване/спускане и скоростта е до около 120-130 км/ч, тогава дори и на магистралата хибрида ще съперничи на дизела, а може и дори да е по-добър.При скорости под 90 км/ч, май дизела вече ще изостава...Но всичко това са само теоретични размисли.Отново се сравняват ябълки с моркови.И отново ще кажа, че хората, купуващи хибриди не разчитат на 5-тата година да им се върне по-скъпата инвестиция.А напоследък хибридите са много близо до цена на по-добре оборудваните дизели.И ценовата разлика ще продължава да намалява занапред.На мен например, с моя начин на каране - 80% градско и 20% извънградско един хибрид би ми свършил чудесна работа.Новият Yaris HSD например е чудесен...
Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...

Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 12:46

Дай доказателството!

Не знам защо се въртиш и сучеш и все за Европа говориш. Защо пропускаш Япония и САЩ,които са много по-големи пазари? А пък и по-напреднали като държави.
България изобщо не я коментирам като култура в избора на автомобил! Изобщо. Европейците и Тойоти не купуват колкото Пежи,но това не прави Пежо по-добрата покупка.Разбираш ли?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 12:53

SFINKS написа:
Vesko написа:
SFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да wink.gif

И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Това пък как го измъдри? Аз лично съм си доволен от хибрида. Харчи ми колкото дизела почти, а е по-голяма кола biggrin.gif
Кой хибрид по-точно ?
Този модел има ли вариант с дизелов двигател че да ти е обективно сравнението ?
Ако сравняваш бензи с хибрид , Да хибрида има по добър разход от бензина , но при сравнение с дизел нещата не са баш така .
По-точно RX 450h с 300 коня!
Нещата са баш така- няма СУВ дизел по-икономичен от хибридния Лексус.Искаш ли доказателства?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 12:56

SFINKS написа:
Vesko написа:
SFINKS написа:Колкото и да пишеш все тая , хибридите просто не са за България ... Като се изравнят като цена с дизелите тогава може би да wink.gif

И недей да бъркаш консерватизма със здравият разум ...
Това пък как го измъдри? Аз лично съм си доволен от хибрида. Харчи ми колкото дизела почти, а е по-голяма кола biggrin.gif
Кой хибрид по-точно ?
Този модел има ли вариант с дизелов двигател че да ти е обективно сравнението ?
Ако сравняваш бензи с хибрид , Да хибрида има по добър разход от бензина , но при сравнение с дизел нещата не са баш така .
Веско ти обяснява ,че СУВ с 300 коня хибрид му харчи колкото дизеловия Авенсис, ти го караш да сравява с дизелов СУВ. логично,че дизеловият СУВ ще харчи още повече. Безсмислено е да се сравняват. Има доста дизелови СУВ-ове на конкурентни марки. Що не се информираш? Лексус не случайно не слага дизел на големите си модели. Просто не кореспондира с лукса,комфорта,технологията и имиджа.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
SFINKS
Мнения: 1342
Регистриран на: 28 Сеп 2007 10:48
Местоположение: София

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от SFINKS » 12 Сеп 2012 13:19

Владислав написа:Кой (дизелов) автомобил с размера на Prius е по-икономичен в града?Карал съм Passat-настоящия модел с 2.0 дизелов блу-еламеритни двигател и старт-стоп система достатъчно дълго, за да ти кажа че под 9,5 на сто в София не можах да го сваля.Да, малко по-голям е от Prius, ама къде са 4 на сто, къде 9...И в крайна сметка пак отиваме до разхода на гориво.При положение че се кара по ППЗДП, хибридната технология е напълно достатъчна и ефективна.И далеч не във всеки случай на извънградско/магистрално каране дизеловия двигател е по-икономичен.Ако имаш един равен и дълъг участък, и караш с 200, тогава дизела ще е по-икономичен естествено.Но ако има изкачване/спускане и скоростта е до около 120-130 км/ч, тогава дори и на магистралата хибрида ще съперничи на дизела, а може и дори да е по-добър.При скорости под 90 км/ч, май дизела вече ще изостава...Но всичко това са само теоретични размисли.Отново се сравняват ябълки с моркови.И отново ще кажа, че хората, купуващи хибриди не разчитат на 5-тата година да им се върне по-скъпата инвестиция.А напоследък хибридите са много близо до цена на по-добре оборудваните дизели.И ценовата разлика ще продължава да намалява занапред.На мен например, с моя начин на каране - 80% градско и 20% извънградско един хибрид би ми свършил чудесна работа.Новият Yaris HSD например е чудесен...
Страшно сравнение извади , точно ябълки с моркови wink.gif
Колко коня е Пасата и колко Приуса ???
Каква е динамиката на пасата и каква на Приуса , максималн аскорост и т.н.???
Шо не сравниш Приуса и с Файтон , и той е малко по голям от Приуса ...
Карал си Пасат а Приус карал ли си че твърдиш какъв му е реалният разход ?
И най-накрая що не си купиш един Приус , или и ти като Lexus обичаш да го рекламираш но не и да го караш ?
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от mirott » 12 Сеп 2012 13:22

biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif worthy.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 13:32

SFINKS написа: И най-накрая що не си купиш един Приус , или и ти като Lexus обичаш да го рекламираш но не и да го караш ?
Не намесвай частния случай. Всеки има различен пробег. Това,че аз или той имаме по-малък пробег, не означава,че Приус не трябва да се купува.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от LEXUS » 12 Сеп 2012 13:34

SFINKS написа:
Страшно сравнение извади , точно ябълки с моркови wink.gif
Колко коня е Пасата и колко Приуса ???
Каква е динамиката на пасата и каква на Приуса
А ти знаеш ли ?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

mirott
Мнения: 2141
Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
Местоположение: Вършец
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 16 пъти

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Мнение от mirott » 12 Сеп 2012 13:43

:whistle: biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта