Hayabusa engine w AE86

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
Публикувай отговор
b_d

Мнение от b_d » 05 Окт 2006 11:32

El Camino написа:
bad_dog написа:
El Camino написа:Neka e 800 ili starlet sys 600:)). Principa raboti na praktika kakto widqhme i kolata trqbwa da e ubiec!
Въпросът е каква е целта на заниманието? И какво значи една кола да е убиец? Ябълки, круши или дини?

Иначе на АЕ86 според мен трудно ще паднеш под 850 кила (за старлета под 750), а ги сравняваш с тръбна конструкция, ама това е отделна тема.
Filosofski poglednato moje da sinchronizirame ponqtiq mnogo dylgo wreme. Az ne znam dali si struwa ili dali e wyzmojno, no kakto kazah, dori da e na polowinta na towa koeto se wijda wyw filmchetata, to shte e ubiec! Twa seriozno i bukwalno, shtoto towa e neshto s koeto mojesh da se ubiesh po lesno ot kolkoto da idesh do magazina za bira s nego.

Srawnenieto e slednoto: Custom car s motorcycle feeling za xxx pari i zor za registgraciq, s neizwesten izhod i ustoichiwost na konstrukciqta ili upgrade sys syshtite pari na syshtestwuwashta takawa - primerno old light weight Toyota. Moje i Ford RS estestweno, ama tam maimunkite sa mnogo na klona.
Dwata proekta - demek kit car ili olekotqwane na stock car konvergirat kym edna i syshta cel - minimum teglo za maximum motorcycle feeling.

Smeq da twyrdq, che dori na trybi da q swalish stock kolata rezultata shte e po worth it the money, ot kolkoto custom alternativata.

W toq red na misli idwa i busa engina - lek i razwyrtasht wisoko, koito paswa (kakto se wijda) dobre na edna takawa konstrukciq.
I obratno w temata - zashto na edna 600 kila kola da ne paswa (turbo primerno) motor engine? Zashto konzepta S3 ne raboti (sled kato qwno raboti)?
1. Az taka i ne razbrah kak edna obiknovena kola shte stane 600 kola. (bez trubi). Spored men nqma takuv film.

2. Zashto motocikletniya dvigatel se razvyrta tolkova? I kakvo principno pozvolyava da se vurtyat tolkova tezi dvigateli. Spored men otgovora e - leki karantii. Sledva vuprosa - ako tezi karantii mogat da predadat dvijenie na 200kg motor - shte mogat li na 800 kg kola (tova e za men granicata na olekotyavane)?

3. Yabalki, krushi ili zashto nikoy ne se e setil za podoben mod veche?

El Camino

Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 12:06

Po tochka:

1. Karal sym Polo G40 600 kila bez da e rqzan - wytre nqmashe obache nikoi (mashinki za prozorci, parno etc...). Zashto Starlet, koito e 700 stock da ne stane 600? Na Jiv kolko mu izleze plastmasoviq preden kapak? A kato znaesh na kyde wyrwish, shto ne naprawish i zadniq i kalnicite taka?
Kato go iskash stawa. Kit kolite syshto taka se prawqt.

2. Wij filmcheto. Zashto se slaga i kak razwyrta - zashto Radical S3 sys dwama dushi se dyrji taka na pytq? Fakt e, koito mojesh da komentirash, wmesto da si choplim teoriq ot pod noktite.

3. Zashto nikoi ne se e setil e wyprosa w nachaloto na temata:). No da se polzwa za obqsnenie e naiwno.

b_d

Мнение от b_d » 05 Окт 2006 12:36

El Camino написа:Po tochka:

1. Karal sym Polo G40 600 kila bez da e rqzan - wytre nqmashe obache nikoi (mashinki za prozorci, parno etc...). Zashto Starlet, koito e 700 stock da ne stane 600? Na Jiv kolko mu izleze plastmasoviq preden kapak? A kato znaesh na kyde wyrwish, shto ne naprawish i zadniq i kalnicite taka?
Kato go iskash stawa. Kit kolite syshto taka se prawqt.

2. Wij filmcheto. Zashto se slaga i kak razwyrta - zashto Radical S3 sys dwama dushi se dyrji taka na pytq? Fakt e, koito mojesh da komentirash, wmesto da si choplim teoriq ot pod noktite.

3. Zashto nikoi ne se e setil e wyprosa w nachaloto na temata:). No da se polzwa za obqsnenie e naiwno.
Po tochka:

1. Polo G40 e 750-800kg. Kolko kg shte izvadish ot edna kola i kak? Kolko tejat sedalkite i plastmasite? 200kg?

Starlet KP61 e 750 kg stock, kato varira leko spored modifikaciyata. Sas skorostnna kutiya deto ne stava, zaden most deto ne stava, okachvane deto ne stava. Kato slojish neshta deto stavat i sha stanesh "maaalko po-tejak". Da ne govorim che ako pravish vsichko ot plastmasa - ne vijdam predimstvoto da ne si tubiran.

2. Ne znam kakvo si go zahapal tozi Radical, ama edno filmche ne dokazva nishto. Znaesh li kakvo e praveno po motora, kakvo ima v motora? Na kakvi oboroti se vurti? Znaem samo che e okolo 500 kg. +/- 10 spored versiyata.
Da dobavya - kakvi sa skorostite mu? Day tehnicheski danni kato iskash da sporish - ne kartinki.

3. Naivno e da ignorirash podoben argument.

El Camino

Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 12:55

bad_dog написа: Po tochka:

1. Polo G40 e 750-800kg. Kolko kg shte izvadish ot edna kola i kak? Kolko tejat sedalkite i plastmasite? 200kg?

Starlet KP61 e 750 kg stock, kato varira leko spored modifikaciyata. Sas skorostnna kutiya deto ne stava, zaden most deto ne stava, okachvane deto ne stava. Kato slojish neshta deto stavat i sha stanesh "maaalko po-tejak". Da ne govorim che ako pravish vsichko ot plastmasa - ne vijdam predimstvoto da ne si tubiran.

2. Ne znam kakvo si go zahapal tozi Radical, ama edno filmche ne dokazva nishto. Znaesh li kakvo e praveno po motora, kakvo ima v motora? Na kakvi oboroti se vurti? Znaem samo che e okolo 500 kg. +/- 10 spored versiyata.

3. Naivno e da ignorirash podoben argument.
Po tochka:

1. Tolkowa e deistwitelno stock poloto, a towa na kantara beshe 630. Ima kakwo da se swalq - samo wibroizolaciqta e 20tina kilograma na AE86cata primerno. Nqmam wyzm. da tyrsq info za takiwa koli w momenta w neta, no gi ima dosta, ta barabar s opisanie kakwo sa swalqli i kolko e tejalo. W club4ag ima takawa tema w tech sekciqta syshto.

2. Kak edno filmche da ne dokazwa? Dori da ne go wzemem wpredwid li ne zaslujawa?

3. Ne ignoriram nishto, a obsyjdam:). Da priemesh obshtoto mnenie za prichina a ne za sledstwie e pochti tolkowa opasno, kolkoto da si ae86 fanatik i da karash s kompresiq 9,4 i predawatelno chislo 4.1:).

b_d

Мнение от b_d » 05 Окт 2006 13:06

El Camino написа:
bad_dog написа: Po tochka:

1. Polo G40 e 750-800kg. Kolko kg shte izvadish ot edna kola i kak? Kolko tejat sedalkite i plastmasite? 200kg?

Starlet KP61 e 750 kg stock, kato varira leko spored modifikaciyata. Sas skorostnna kutiya deto ne stava, zaden most deto ne stava, okachvane deto ne stava. Kato slojish neshta deto stavat i sha stanesh "maaalko po-tejak". Da ne govorim che ako pravish vsichko ot plastmasa - ne vijdam predimstvoto da ne si tubiran.

2. Ne znam kakvo si go zahapal tozi Radical, ama edno filmche ne dokazva nishto. Znaesh li kakvo e praveno po motora, kakvo ima v motora? Na kakvi oboroti se vurti? Znaem samo che e okolo 500 kg. +/- 10 spored versiyata.

3. Naivno e da ignorirash podoben argument.
Po tochka:

1. Tolkowa e deistwitelno stock poloto, a towa na kantara beshe 630. Ima kakwo da se swalq - samo wibroizolaciqta e 20tina kilograma na AE86cata primerno. Nqmam wyzm. da tyrsq info za takiwa koli w momenta neta, no gi ima dosta, ta barabar s opisanie kakwo sa swalqli i kolko e tejalo. W club4ag ima takawa tema w tech sekciqta syshto.

2. Kak edno filmche da ne dokazwa? Dori da ne go wzemem wpredwid li ne zaslujawa?

3. Ne ignoriram nishto, a obsyjdam:). Da priemesh obshtoto mnenie za prichina a ne za sledstwie e pochti tolkowa opasno, kolkoto da si ae86 fanatik i da karash s kompresiq 9,4 i predawatelno chislo 4.1:).
Po tochka:
1. Az poznavam hora, koito sa olekotyavali kolite si dosta, obsajdali sme go i imam ideya koe kolko teji. Zatova znam che 200kg bez ryazane e pochti v zonata na mechtite.

2. Edno filmche pokazva che pri opredeleni usloviya stava tova i tova. Tehnicheskite danni sa neshto drugo. Dvigatelya v SR3 e baziran na suzuki. Kakvo e promeneno ne se znae. Znaem che e 1.3 (ili 1.5) i pravi 200+ konya. Koeto ne e malko, no ne e tolkova izklyuchitelno. Ne znaem kolko trae i takiva podrobnosti. Za spravka FA 4age pravi sashto 200++, no se pravi rebuild dosta chesto. Zatova kazvam che ne moje da kajesh - eto edin dvigatel ot motor - gledayte kakvo pravi na videoto i tova da e argument. Pak za spravka AE86 s FA 4age ne e tolkova vpechatlyavashta - ima tema v onya forum.

3. No comment

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 05 Окт 2006 13:06

3. както и да си АЕ86 фантазьор и да караш с 10.5 CR и 91 октана без проблеми :whistle:

За какво се джафкате ? Радикал-а само покрепя тезата че е безсмислица да се слага подобен мотор в стандартна (ако ще и олекотена) кола - той е много по-лек и построен с тоя замисъл из основи. Никоя олекотена кола с 500 кила (колкото него) не би имала същата здравина на шасито (захуй ли ни е тогава 250 коня очевидно не-сток мотор ?). Какъв е келепира да се олекоти една 700 килограмова кола със 100 килограма след като трябва да се подменят трансмисии и да се подсили при което ще поеме обратно поне 70-80 килограма ? Именно за подобни случай се стига до тръбно шаси - а не за да се забавлява селския заварчик ...

El Camino

Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 13:28

jamie написа:3. както и да си АЕ86 фантазьор и да караш с 10.5 CR и 91 октана без проблеми :whistle:
Ba Jamie ti pak w 5ta gluha. Koi ta nareche s nejno ime do tuk, koi ti e goworil da karash s 10.5 s 91 oktana? Koi se jafka?

-------------------

Kilogrami shte se swalqt ot motora dosta - towa ne wzimate predwid w smetkite! Kolko kyde i kak trqbwa da se widi, ama sq ne e momenta:).

Az ne kazwam che ima smisyl - prosto se chudq, ako padne edin starlet i busa motor ot nebeto dali nema kak da gi ojenim primerno.

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 05 Окт 2006 13:33

Kilogrami shte se swalqt ot motora dosta - towa ne wzimate predwid w smetkite! Kolko kyde i kak trqbwa da se widi, ama sq ne e momenta:).
Колко ? 5 ? 10 ?



jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 05 Окт 2006 15:59

То хубаво ама темата не е "Радикал" или "можем ли да сложим мотоциклетен двигател в кола".

El Camino

Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 16:04

Emi za men AE86 e kola:))).

Temata prodyljawa:

http://www.radicalsportscars.com/media/ ... l%2006.pdf

Taq q dawat 540 kila, wyrt. moment na dwg. e 205NM. Qwno mu wdigat obema do 1500 i mu namalqwat oborotite do kym 11 000. S tezi parametri puka 4AGEto po sichki frontowe, nai - weche po chuguneniq blok.

Ostawa temata do kolko moje da se olekoti AE86cata.
Kolko tejeshe motora zaedno sys skorostnata kutiq?

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 05 Окт 2006 16:09

Ти вече го намери тоя Сузуки двигател без пари, тунингова го без пари и сега се чудиш как да го сложиш на АЕ86 ... tongue.gif Туй нет-а е голяма работа !
86-ката се олекотява безболезнено до 850 кила. Не знам наизуст колко е мотора с кутията - но ако се надяваш това че блока е чугунен да дава голяма разлика в теглото от същия двигател с алуминиев блок - лъжеш се cool.gif Макар че гледната точка е ултра-забавна - да олекотяваш АЕ86 откъм двигателя ...

El Camino

Мнение от El Camino » 05 Окт 2006 17:17

Malko offtopic:)

Kak Yamaha prawi supercar -

http://thekneeslider.com/archives/2006/ ... -supercar/

"... detuned F1 engine + a lot of carbon ..." biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 05 Окт 2006 17:45

obratno kum topica:

Engine variations
Builders have found many engines suitable for powering cars. Some current favorites are the Yamaha R1, Kawasaki ZX12, Kawasaki ZX9 and, of course, the Suzuki Hayabusa, however, any time you begin with a clean sheet, you can design for any engine desired.

There are twin engine variations and various turbo setups, two wheel drive and four wheel drive as well. The only limits are imagination, creativity and skill.
Sporde men vurposut ne e da li moje, ima, ili da li raboti efectivno tozia setup ot kolkoto dali si zaslujava ot gledna tochka na $ i nervi! Iavno tezi motori dokazvat che ne sa nikak spunati, naprotiv, ima neobhodimite haracteristiki(FACT) za da powervat podobna ulekotena kola! Variacite obache sa mnogo: kolko tochno teji tazi kola, kolko power shte pravi tozi motor, kakvo e ochakvaneto za rentabilnost, jivot etc! tochno tezi variacii triabva da buda obmisleni adski dobre predi da izberesh pravilnoto shasi i pravilnia motor, za da moje da bude dostignata optimalnata tochka na performance - teglo/balans vs power = power to weight ratio - dosta seriozna haracteristika za koito i da bilo race avtomobil(razbira se i nachina po koito tozi power se deliverva - torque)

V sluchaia na A86 - mislia che kakvo i da pravish BAD_DOG e prav - teji malko mnojko, ne che niama da stane no sum siguren che jivota na tozi motor niama da e ot nai dulgite(vse pak dvigatel na motor ima sravnitelno po kus jivot)

V sluchaia na S3 - PERFECT(AMAZING) BALANCE!!!!
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта