Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Публикувай отговор
мехаННика
Мнения: 1704
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 38 пъти

Мнение от мехаННика » 27 Юли 2011 00:21

Гения си е гений,още малко го осакати и ще заприлича на Шкода Мадара по устройство и на LF-А по динамични показатели.

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 27 Юли 2011 00:45

Ахахааха, ти си страшен брат.... Не го осакатявам, а му се освобождава ПЪЛНИЯ потенциал .....Ай ся излез със лафа - ПО-ДОБРО ОТ ЗАВОДСКОТО НЯМА и да се смея цяла нощ и докато спинкам laugh.gif Кажи малко, как конгломератите са го измислили и са го направи най-доброто, което може да е.... и как същите конгломерати мислят само за теб, да ти е по-лесно и по-удобно..... аххахахахаххах никаква логика няма в тези приказки, ама ти си им вярвай... laugh.gif :thumbsup:

p_zarkov
Мнения: 120
Регистриран на: 31 Май 2008 11:15
Местоположение: Русе

Мнение от p_zarkov » 27 Юли 2011 01:20

до цедката в резервоара се стига след вдигане на мокета и сваляне на капачето на резервоара . На това капаче е закачен датчика на поплавъка и двете маркучета за нафтата които са на щипки . Общо взето е лесно за почистване със спрей -обезмаслител .

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 27 Юли 2011 19:28

p_zarkov написа:до цедката в резервоара се стига след вдигане на мокета и сваляне на капачето на резервоара . На това капаче е закачен датчика на поплавъка и двете маркучета за нафтата които са на щипки . Общо взето е лесно за почистване със спрей -обезмаслител .
това за кой модел?
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

electropower
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Ное 2010 10:52

Мнение от electropower » 01 Авг 2011 18:41

juvefen написа:Здравей,
при мен симптомите са, прекъсва само сутрин докато е студена и се случва на първа около 2000 об., също така пуши яко черно. Слагал са и Лики моли, СТП, последното което сложих е Хадо, но ефект нямаше голям.

П.С. Автомобила е Корола 2003 г. Д4Д 2000 куб. Само да попитам къде се намира тази цедка и как се стига до нея.


Моята е сащата и при мене проблема беше и все още е от MAF сензора, и Аз смених горивния филтар слагах добавки и нищо.Провери да почистиш сензора.А може и да споделиш какво пише на самия сензор.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 01 Авг 2011 19:37

колеги,МАФ сензора този след въздушния филтър ли е,който определя колко чист въздух да пусне?
или дроселовата клапа беше?
може ли някой да поясни и евентуално някоя снимка как изглежда?
мерси предварително!

ps: откакто сипах на една шибана бензиностанция,не само в бг има такива mad.gif колата ми като излезе на аутобана и умира,невероятно,все едно не достига гориво.сложих мощна доза добавка-нищо.по нанагорнище дори падам на 60-70кмЧ а на равно към 100.на моменти имам чувството,че придърпва.понеже минах към 700км този ден изгорих бозата и напълних догоре.пак конска доза добавка кастрол тда,слалом и резки завои.днес излязох пак на аутобана да я пробвам и май трябва да черпя-оправи се като че ли.
иначе в града не може да се познае,на ниските обороти работеше нормално,на празен ход също!
ще се сменя горивен филтър спешно май,а е само на 15к! mad.gif
надявам се ако тая цедка е запушена,ако изобщо има такава,да се отпуши тотално от добавката.другия понеделник имам час в тойота да видим дали всичко е в ред,хем и маслото трябва да сменят.
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

electropower
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Ное 2010 10:52

Мнение от electropower » 01 Авг 2011 20:35

jim_beam написа:колеги,МАФ сензора този след въздушния филтър ли е,който определя колко чист въздух да пусне?
или дроселовата клапа беше?
може ли някой да поясни и евентуално някоя снимка как изглежда?
мерси предварително!

ps: откакто сипах на една шибана бензиностанция,не само в бг има такива mad.gif колата ми като излезе на аутобана и умира,невероятно,все едно не достига гориво.сложих мощна доза добавка-нищо.по нанагорнище дори падам на 60-70кмЧ а на равно към 100.на моменти имам чувството,че придърпва.понеже минах към 700км този ден изгорих бозата и напълних догоре.пак конска доза добавка кастрол тда,слалом и резки завои.днес излязох пак на аутобана да я пробвам и май трябва да черпя-оправи се като че ли.
иначе в града не може да се познае,на ниските обороти работеше нормално,на празен ход също!
ще се сменя горивен филтър спешно май,а е само на 15к! mad.gif
надявам се ако тая цедка е запушена,ако изобщо има такава,да се отпуши тотално от добавката.другия понеделник имам час в тойота да видим дали всичко е в ред,хем и маслото трябва да сменят.

electropower
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Ное 2010 10:52

Мнение от electropower » 01 Авг 2011 20:37

Дай меил да ти пратя снимките тука немога да ги кача нещо.

Аватар
jim_beam
Мнения: 2494
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 11 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 01 Авг 2011 21:26

имаш лс,мерси много!
и как се разбира дали е от тоя сензор,нещо износва ли се?
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

electropower
Мнения: 21
Регистриран на: 11 Ное 2010 10:52

Мнение от electropower » 01 Авг 2011 22:11

Изключи го и покараи малко.Ще светне engine check но няма пр. като рестартираш компютара се оправя.

DVP
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Окт 2011 17:11
Местоположение: Varna

Re:

Мнение от DVP » 15 Юли 2012 13:53

juvefen написа:Здравей,
при мен симптомите са, прекъсва само сутрин докато е студена и се случва на първа около 2000 об., също така пуши яко черно. Слагал са и Лики моли, СТП, последното което сложих е Хадо, но ефект нямаше голям.

П.С. Автомобила е Корола 2003 г. Д4Д 2000 куб. Само да попитам къде се намира тази цедка и как се стига до нея.
Здравей, и аз имам твоя проблем стана вече година и половина, не става по зле, но е и много неприятно. Стендоваха ми дюзите преди година, ползвам на Елиткар немската добавка за комьнрейл горивна система на всеки 5000 километра, но този проблем си остава. След като позагрее малко мотора няма и помен от придьрпването, но студена на междинна газ направо забива носа точно на 2000 об. и после подксача нервно. Ти успя ли да локализираш причината за проблема? Вьв Варненския сервиз на Тоуота не сьм ходил, защото чувам само лоши неща за тях, а добьр тойота специалист не знам.

icoc
Мнения: 29
Регистриран на: 16 Май 2010 20:12

Re:

Мнение от icoc » 15 Юли 2012 14:09

Me4oKyX написа:Лъже се лесно да изгаря всичко в цилиндъра и да издиша леко колата - махаш ката или ако имаш бол пари слагаш двойно по-голям... поне.....
Иначе на МАФ сензора се слага едно съпротивление, да показва на компа, че е по-топъл въздуха, че да диша както трябва.... Разликата е доста голяма, колата омеква, утихва и всичко става по-добре.... Слагат го, за да ограничат колата и да няма разлика във вървене и горене лято и зима.... Че зимата ще върви без тези данни доооста по-добре и ще гори и по-малко .... Не с 3 литра, но по-малко :thumbsup: Общо взето има много неща, които ако махнеш освобождаваш колата да си работи като хората и разхода се оправя и вървене и не се троши и запушва.... Т.е. всичко, което сега се чупи и задръства, няма да го има, а това не е добре за сервизите на Тойота и не само.... :whistle:
Колега "Me4oKyX".Дай ако обичаш малко повече информация за това съпротивление дето се слага на МАФ сензора.Какво е и къде точно се слага?

memorex

Re: Re:

Мнение от memorex » 15 Юли 2012 14:21

[quote="DVP"][quote="juvefen"]Здравей,
при мен симптомите са, прекъсва само сутрин докато е студена и се случва на първа около 2000 об., също така пуши яко черно. Слагал са и Лики моли, СТП, последното което сложих е Хадо, но ефект нямаше голям.

П.С. Автомобила е Корола 2003 г. Д4Д 2000 куб. Само да попитам къде се намира тази цедка и как се стига до нея.[/quote]Здравей, и аз имам твоя проблем стана вече година и половина, не става по зле, но е и много неприятно. Стендоваха ми дюзите преди година, ползвам на Елиткар немската добавка за комьнрейл горивна система на всеки 5000 километра, но този проблем си остава. След като позагрее малко мотора няма и помен от придьрпването, но студена на междинна газ направо забива носа точно на 2000 об. и после подксача нервно. Ти успя ли да локализираш причината за проблема? Вьв Варненския сервиз на Тоуота не сьм ходил, защото чувам само лоши неща за тях, а добьр тойота специалист не знам.[/quote]

Сервиза във Варна не е лош напротив.Съвет– не прекалявайте с добавките то и без това сегашната нафта има много лоши мазилни качества.Предлагам да налеете 2–300 г двутактово масло в резервоара па да видим ще се оправи ли проблема.

DVP
Мнения: 2
Регистриран на: 29 Окт 2011 17:11
Местоположение: Varna

Re: Re:

Мнение от DVP » 15 Юли 2012 17:24

memorex написа:
Сервиза във Варна не е лош напротив.Съвет– не прекалявайте с добавките то и без това сегашната нафта има много лоши мазилни качества.Предлагам да налеете 2–300 г двутактово масло в резервоара па да видим ще се оправи ли проблема

Каква ти е идеята с двутактовото масло? Какво целиш да се смаже или раздвижи ако е позаклило?

memorex

Re: Проблем с ускорението на 2.0 D4D над 3000 об.

Мнение от memorex » 15 Юли 2012 22:01

Имам предвид клапаните за налягането и тайминга/предварението/ на горивото а също и гнп.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 11 госта