Тресене на Тойота Корола при изключена скорост
Аз също имам корола 1.6 vvti, и аз имам тези показатели. Питал съм в ТМАуто - София. Получих обяснение от приемчика, който казваше, че заради ниски емисии, на празен ход се поддържат ниски обороти. Хайде де ... за 50-100 оборота повече колко повече ще са вредните емисии ?? И как останалите го правят без това. Чистил съм дроселова клапа в тойота, от там ми казаха, че моторчето ми работи отлично. Въпреки това почистих и моторчето, отново клапата, MAF сензора, смених свещи. Водил съм я на диагностика. Всичко това без ефект. Един начин, който ми казаха е, че може да помогне е да се навие един винт за жилото. Симулира все едно, че е натисната малко газта. Аз лично мисля, че това не е съвсем правилен начин.
Карам я вече 2 години така и нямам проблеми.
Карам я вече 2 години така и нямам проблеми.
Ми ... да разбрах, че е нормално.LEXUS написа:Лекото притрисане е напълно нормално за тези двигатели. По-старите не са така. Приемчикът добре ти е обяснил, но си се убедил,че е бил прав. Само си си дал парите за разни почиствания.
Почистванията бяха за друга цел. Но въпреки тези процедури оборотите не се промениха. За това да го напиша и поне аз като съм дал пари, другите от форума да си ги спестят.
Всъщност проблема, за който ходих е че като е по-студена оборотите са доста нестабилни падат на 1000-1100 (обикновено държи 1400 - 1500 в началото), колата сякаш ще изгасне. Като спъната е, заглъхва.
Ако подам газ и задържа известно време на към 2000 и малко отгоре оборота, колата се оправя. Понякога и сама се оправя. Като рестарт се получава - сама се форсира и после си нормализира оборотите спрямо температурата.
И това го прави до третата чертичка на температурата (не съм смятал колко градуса са това). След това сякаш нищо не се е случило.
Ако до третата чертичка не направя нещо, сама не се е оправила или не е изгаснала, колата сама ги фиксира по начина, по който описах по-горе.
Има още 2 особености - ако колата стои без да се кара и загрее на място - няма проблем. Второто е, че ако стане въпросния проблем и изгася колата и пак я запаля, все едно се рестартира и проблема го няма.
Ако някой има идея за това ... адски ми е любопитно да разбера от какво е. Колата я карам така вече втора година и и посвикнах, но все пак искам да оправя това нещо. Направените неща от предишния ми пост са все по тази причина.
Аз също имам проблема с притрисането на двигателя 1.6 vvti на корола
Е12. Като я взех преди 2 години ми направи впечатление, разучих и ми
стана ясно, че е що годе нормално за тоя двигател. Проблема обаче, е че
притрисането се увеличи осезаемо последния месец. Т.е. вече като спра
на светофар кормилото и таблото видимо си се тресат, преди не беше
толкова очевидно.
Това, което установих за момента: от филтри (маслен/въздушен) и масло
(беше дошло време да ги сменям) проблема си остава както и е написано
по-горе. Опционално мога да сменя свещи и горивен филтър за да видя
дали ще се повлияе, като не възлагам големи надежди. В сервиза, който
ходя ми препоръчаха чистене на стъпковия мотор, но и те не бяха силно
уверени, че проблема е 100% решим.
Е12. Като я взех преди 2 години ми направи впечатление, разучих и ми
стана ясно, че е що годе нормално за тоя двигател. Проблема обаче, е че
притрисането се увеличи осезаемо последния месец. Т.е. вече като спра
на светофар кормилото и таблото видимо си се тресат, преди не беше
толкова очевидно.
Това, което установих за момента: от филтри (маслен/въздушен) и масло
(беше дошло време да ги сменям) проблема си остава както и е написано
по-горе. Опционално мога да сменя свещи и горивен филтър за да видя
дали ще се повлияе, като не възлагам големи надежди. В сервиза, който
ходя ми препоръчаха чистене на стъпковия мотор, но и те не бяха силно
уверени, че проблема е 100% решим.
Toyota Corolla E12
Toyota Carina E 1.6/16V
Toyota Carina E 1.6/16V
почистване на МАФ сензора не решава проблема , тези дни го чистих с спецялен спрей за маф сензори на CRC , но оборотите отново са ниски . Остана почистване на дросела , но в друга подобна тема един колега каза уж че са го чистили неговия но нямало резултат , знам ли и аз вече , ако решиш да чистиш дросел пиши за резултата да знам дали да се захващам 

Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
Конструктивно са си така бензините VVTI. Оправия нема. Компа си поддържа 650 плюс минус 50 оборота. Челна стойка да направиш файда нема.Може би със смяна на тампоните на двигателя ще има осезаемо намаляване на тресенето biggrin.gif Все пак за 9г. са омекнали.
Toyota Corolla 2.0 D4D 110hp Hatchback`03
stenly27 написа:Конструктивно са си така бензините VVTI. Оправия нема. Компа си поддържа 650 плюс минус 50 оборота. Челна стойка да направиш файда нема.Може би със смяна на тампоните на двигателя ще има осезаемо намаляване на тресенето biggrin.gif Все пак за 9г. са омекнали.
А и другия вариант е модул за авто включване на фаровете за 30лв. поне е полезно

Toyota Corolla 2.0 D4D 110hp Hatchback`03
- toyota_corolla
- Мнения: 28
- Регистриран на: 24 Фев 2012 22:10
- Местоположение: Карлово
- Обратна връзка:
Моят съединител на Королата ми е доста тежък и даже често ми се случва да я гася без да искам. Преди това карах Астра с доста мек съединител и като се качих на Королата си беше доста по-добре. Другото което е аз също забелязах,че на светофар от време на време тресе като е на свободна, но не виждам до сега да се е оказало някакъв проблем. 

-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 11 Ное 2020 19:24
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla 1.6
Тресене на Тойота Корола при изключена скорост
някой успял ли е да отстрани проблема с претрисането че и аз го имам същия проблем



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта