Смяна на масло или съединител ?
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Принципно проблема с 1-ва и 2-ра не вярвам да е от маслото, но щом е на 100К км не е лошо да го смениш.
Не знам колко струва този Кастрол, но аз бих си взел маслото от ТМ Ауто.
А до колкото знам маслото в скоростите се точи само, ако ще махаш полуоските, защото иначе ще протече от там, т.е. ако сменяш съединител ще трябва да разместиш ск. кутия и е хубаво да е празна, да няма масло.
Но сега и да налееш ново масло, ако после се наложи да го източиш при смяната на съединителя после пак си го налей обратно в скоростите. Няма проблем.
Виж си съединителя нали има достатъчно течност в казанчето и долей, ако няма.
Не знам колко струва този Кастрол, но аз бих си взел маслото от ТМ Ауто.
А до колкото знам маслото в скоростите се точи само, ако ще махаш полуоските, защото иначе ще протече от там, т.е. ако сменяш съединител ще трябва да разместиш ск. кутия и е хубаво да е празна, да няма масло.
Но сега и да налееш ново масло, ако после се наложи да го източиш при смяната на съединителя после пак си го налей обратно в скоростите. Няма проблем.
Виж си съединителя нали има достатъчно течност в казанчето и долей, ако няма.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Аз реших да се обадя и до ТМ ауто в София да видим какво ще ми кажат и там пък казаха на 105к трябвало да се смени и кутията побирала 2.3л (при положение, че в книжката пише 1.9...)
едит: сега видях, че и колегата е писал 1.9:
едит: сега видях, че и колегата е писал 1.9:
Моя двигател е същия...Интересно, че в сервиза момичето ходи да пита някой от техниците и били сигурни, че побира 2.3+ ....lubooo написа:объркал съм се , маслото беше 16 или 17 лв за 500 мл , скоростната побира 1.9 линаче го взех от колегата acecastrol
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Хаха, взе да става интересно. Значи някъде със сигурност има грешка. Само, че начина да разбереш истината, е чак след като сипеш. Така че сипвай, пък после ще видим, кой прав, кой крив. И да неприятното, е че ще трябва да купиш за всеки случай повече масло, но се разбери с продавача, ако ти остане цяла, неотворена бутилка, да му я върнеш и толкова.
Да, моята книжка е същата. Четох и тази страница в интернет от където е снимката там пише, че побира 2.3л, но неговата кола е "t-sport", което е12 с 1.8 двигател...Щом в книжката пише 1.9 толкова ще купя...Иначе след двете обаждания сериозно се замислям за компетентността на хората в тези сервизи...
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
1.9 -2 литра масло събира кутията на Е12 1.4D4D - сменял съм го 2 пъти маслото - няма грешка. Не че един шемет не беше го долял до 2,5..... няма да казвам в кой сервиз, вие го упоменахте няколко пъти вече biggrin.gif Ако искаш иди при оторизираните сладури, там всичко могат, че дори и 5л масло на 1.4 D4D да съберат и да не мине МАХ

П.П. На 1.4 и 1.6 VVTi също толкоз сменихме, че и на още 3 дизелови Е12-та, та ако 2 литра не ти стигнат, питай ги къде са си ги турнали laugh.gif


П.П. На 1.4 и 1.6 VVTi също толкоз сменихме, че и на още 3 дизелови Е12-та, та ако 2 литра не ти стигнат, питай ги къде са си ги турнали laugh.gif
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
АБе тези Тойотски трансмисии нямат ли горна и долна пробка?
Като ти прелее от горната значи си я напълнил?
Моята трансмисия побира 1.9 л също, но се чудя дали да не долея още 100 гр. заради един лагер, който стои малко по-високо.
Мислите ли, че ще се отрази зле?
Като ти прелее от горната значи си я напълнил?
Моята трансмисия побира 1.9 л също, но се чудя дали да не долея още 100 гр. заради един лагер, който стои малко по-високо.
Мислите ли, че ще се отрази зле?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Едва ли! Тези 100 мл ще си изтекат постепенно през семерингите и пак ще си бъде на МАХ.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
laugh.gif laugh.gif laugh.gifzi_zi_top написа:Едва ли! Тези 100 мл ще си изтекат постепенно през семерингите и пак ще си бъде на МАХ.
То това хич не е малко - да ми проби еи после да протече като некой Форд. laugh.gif
Смяната маслото на трансмисията е лементарно.
ПО-лесно е от смяна на двигателното.
Не си давайте парите на вятъра, сменете си го сами!
Колата трябва да е водоравно, за разлика при смяна на двигателно, където може да е вдигната само рпедницата.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- dil
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Имам следния проблем със скоростите на E11 - като покарам известно време извънградско, било магистрала или по пътища, и като се наложи да спра на някой светофар и после много трудно включвам на първа и втора.. ама с бая зор. След 1-2км градско каране вече няма проблеми с включването.
Дали споменатите по горе синхронизатори, нещо не се загряват много при продължително каране на висока скорост?
И дали нещо смяна на масло би помогнало?
Маслото съм го сменял преди 60 000 км с Мотул ако не се лъжа, някъде към 2л влязоха тогава
Дали споменатите по горе синхронизатори, нещо не се загряват много при продължително каране на висока скорост?
И дали нещо смяна на масло би помогнало?
Маслото съм го сменял преди 60 000 км с Мотул ако не се лъжа, някъде към 2л влязоха тогава
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта