Смяна на масло или съединител ?

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 12 Май 2012 02:55

Принципно проблема с 1-ва и 2-ра не вярвам да е от маслото, но щом е на 100К км не е лошо да го смениш.

Не знам колко струва този Кастрол, но аз бих си взел маслото от ТМ Ауто.

А до колкото знам маслото в скоростите се точи само, ако ще махаш полуоските, защото иначе ще протече от там, т.е. ако сменяш съединител ще трябва да разместиш ск. кутия и е хубаво да е празна, да няма масло.

Но сега и да налееш ново масло, ако после се наложи да го източиш при смяната на съединителя после пак си го налей обратно в скоростите. Няма проблем.

Виж си съединителя нали има достатъчно течност в казанчето и долей, ако няма.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
dev212
Мнения: 67
Регистриран на: 29 Яну 2012 02:43

Мнение от dev212 » 12 Май 2012 15:36

Аз реших да се обадя и до ТМ ауто в София да видим какво ще ми кажат и там пък казаха на 105к трябвало да се смени и кутията побирала 2.3л (при положение, че в книжката пише 1.9...)

едит: сега видях, че и колегата е писал 1.9:
lubooo написа:объркал съм се , маслото беше 16 или 17 лв за 500 мл , скоростната побира 1.9 л :thumbsup: иначе го взех от колегата acecastrol
Моя двигател е същия...Интересно, че в сервиза момичето ходи да пита някой от техниците и били сигурни, че побира 2.3+ ....

baba_metca
Мнения: 587
Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
Местоположение: София и Пазарджик

Мнение от baba_metca » 14 Май 2012 08:29

Хаха, взе да става интересно. Значи някъде със сигурност има грешка. Само, че начина да разбереш истината, е чак след като сипеш. Така че сипвай, пък после ще видим, кой прав, кой крив. И да неприятното, е че ще трябва да купиш за всеки случай повече масло, но се разбери с продавача, ако ти остане цяла, неотворена бутилка, да му я върнеш и толкова.

lubooo
Мнения: 274
Регистриран на: 22 Фев 2010 23:08
Местоположение: Велико Търново

Мнение от lubooo » 14 Май 2012 11:21

Изображение

ако решиш да го сменяш в тм ауто , можеш да им покажеш книжката на колата , щото явно не са запознати с нея laugh.gif

пс : тая снимка я избарах от нета преди да си сменя моето масло :thumbsup:
Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE

Аватар
dev212
Мнения: 67
Регистриран на: 29 Яну 2012 02:43

Мнение от dev212 » 14 Май 2012 13:05

Да, моята книжка е същата. Четох и тази страница в интернет от където е снимката там пише, че побира 2.3л, но неговата кола е "t-sport", което е12 с 1.8 двигател...Щом в книжката пише 1.9 толкова ще купя...Иначе след двете обаждания сериозно се замислям за компетентността на хората в тези сервизи...

Аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
Местоположение: Пловдив
Получена  благодарност: 1 път
Обратна връзка:

Мнение от Me4oKyX » 14 Май 2012 22:09

1.9 -2 литра масло събира кутията на Е12 1.4D4D - сменял съм го 2 пъти маслото - няма грешка. Не че един шемет не беше го долял до 2,5..... няма да казвам в кой сервиз, вие го упоменахте няколко пъти вече biggrin.gif Ако искаш иди при оторизираните сладури, там всичко могат, че дори и 5л масло на 1.4 D4D да съберат и да не мине МАХ :whistle: :thumbsup:

П.П. На 1.4 и 1.6 VVTi също толкоз сменихме, че и на още 3 дизелови Е12-та, та ако 2 литра не ти стигнат, питай ги къде са си ги турнали laugh.gif

Аватар
dev212
Мнения: 67
Регистриран на: 29 Яну 2012 02:43

Мнение от dev212 » 14 Май 2012 22:50

Хаха, как 2.5л , нали почва да прелива като се напълни laugh.gif явно разликата в цената влиза в джоба на някой rolleyes.gif

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 14 Май 2012 22:52

АБе тези Тойотски трансмисии нямат ли горна и долна пробка?

Като ти прелее от горната значи си я напълнил?

Моята трансмисия побира 1.9 л също, но се чудя дали да не долея още 100 гр. заради един лагер, който стои малко по-високо.

Мислите ли, че ще се отрази зле?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4234
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 33 пъти

Мнение от zi_zi_top » 14 Май 2012 22:55

Едва ли! Тези 100 мл ще си изтекат постепенно през семерингите и пак ще си бъде на МАХ.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 14 Май 2012 22:57

zi_zi_top написа:Едва ли! Тези 100 мл ще си изтекат постепенно през семерингите и пак ще си бъде на МАХ.
laugh.gif laugh.gif laugh.gif

То това хич не е малко - да ми проби еи после да протече като некой Форд. laugh.gif

Смяната маслото на трансмисията е лементарно.
ПО-лесно е от смяна на двигателното.
Не си давайте парите на вятъра, сменете си го сами!

Колата трябва да е водоравно, за разлика при смяна на двигателно, където може да е вдигната само рпедницата.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
max-2
Мнения: 2090
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 42 пъти
Получена  благодарност: 111 пъти

Мнение от max-2 » 15 Май 2012 10:38

100мл. не са толкова много, че да започне да ги изхвърля. Дори и отдушника е чист, а отгодина и половина карам с 2,7л. вместо 2,6. Просто колата е била леко под наклон като съм го наливал явно.
Carina E 4AFE LB 1992

Аватар
dil
Мнения: 179
Регистриран на: 23 Мар 2007 21:27
Местоположение: София
Получена  благодарност: 2 пъти
Обратна връзка:

Мнение от dil » 17 Май 2012 14:16

Имам следния проблем със скоростите на E11 - като покарам известно време извънградско, било магистрала или по пътища, и като се наложи да спра на някой светофар и после много трудно включвам на първа и втора.. ама с бая зор. След 1-2км градско каране вече няма проблеми с включването.

Дали споменатите по горе синхронизатори, нещо не се загряват много при продължително каране на висока скорост?
И дали нещо смяна на масло би помогнало?
Маслото съм го сменял преди 60 000 км с Мотул ако не се лъжа, някъде към 2л влязоха тогава
Toyota Corolla Verso 1.8 1ZZ-FE 2008
Toyota Corolla E11 Wagon 1.3 4E-FE 1997
Renault Clio 1.3 1995
Полезни съвети за Corolla E11

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 7 госта