Смяна на масло или съединител ?
Смяна на масло или съединител ?
Нещо времето като се затопли при смяна на скоростите 1,2 не влизат много гладко и мисля да сменям маслото на ск. кутия. Въпросът ми е ако впоследствие се окаже, че трябва да се сменя съединител пречи ли, че съм сменил маслото? С други думи пак ли ще трябва да се сменя масло ? Не съм наясно с механиката по автомобила за това питам колкото и глупав да е въпросът...
За масло мисля да сложа кастрол, но прочетох във форума, че било само в 5л туби ?! Видях в интернет обаче, че има и по 1л? Оригинално ли е това по 1л или?
И още нещо : В книжката пише, че побира 1.9л за корола е12 1.6, а помня, че из форума имаше някаква тема и там пишеше, че побира 2.1 ? Някой да е сменял скоро да знае със сигурност колко побира?
За масло мисля да сложа кастрол, но прочетох във форума, че било само в 5л туби ?! Видях в интернет обаче, че има и по 1л? Оригинално ли е това по 1л или?
И още нещо : В книжката пише, че побира 1.9л за корола е12 1.6, а помня, че из форума имаше някаква тема и там пишеше, че побира 2.1 ? Някой да е сменял скоро да знае със сигурност колко побира?
Колега, смяната на маслото няма да ти оправи проблема. Като цяло това масло не се сменя ако няма проблем някакъв. Провери само дали има достатъчно. Съединителя също е малко вероятен, защото проблемите ти са само на 1-ва и 2-ра. Най-вероятната причина е синхронизатора на скоростната кутия (най-бързо се износва за 1-ва и 2-ра).
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
аз имах такъв проблем , но при мен и съединителя си беше заминал , и направо смених и масло и съединител и проблема се реши , сега единствено когато е студено го прави този номер първите 10-15 мин ( явно докато загрее маслото на скоростната ) след това влизат като на млада булка 

Toyota Corolla E12 2002 1.6 vvti
3ZZ-FE
3ZZ-FE
Хмм... Маслото така или иначе до колкото прочетох из форума трябва през известен интервал да се сменя, а и на други места прочетох, че специално при тази корола даже е добре по-често от нормалното да се сменя...Интересно, че докъто беше студено не е имало такива засечки..Всъщност се усеща доста слабо, но все пак... Може да го сменя пък вземе да се оправи...Имаше 1 тема във форума на човек с подобен проблем и след смяна на масло е изчезнал...Всъщност дори не ми пречи това, но си мисля, че може да ми докара по-големи проблеми ако е от маслото примерно и не го сменя..
Само за информация колко ти струва смяната на съединителя?lubooo написа:аз имах такъв проблем , но при мен и съединителя си беше заминал , и направо смених и масло и съединител и проблема се реши , сега единствено когато е студено го прави този номер първите 10-15 мин ( явно докато загрее маслото на скоростната ) след това влизат като на млада булка
Аз си взех Castrol за скорости от същия човек тук от форума (6 тубички по 0.5л.). Ако трябва да бъда честен никъде в нета не намерих разфасовка от 0.5л. и все пак имам леки опасения за произхода но засега нямам оплаквания (около 2000км). И при мен на Авенсиса имам лека трудност при включване на първа скорост но това според мен е наистина заради синхронизатора и лостовата система. Не мисля че смяна на съединител и масло ще оправят този проблем защото аз точно тези неща смених и резултата бешо нула! Може и да има леко подобрение но аз не го усещам.
Иначе за смяна на съединител се източва маслото но може да ти се върне и пак същото ако не искаш да го сменяш. Препоръчително е да се сменя на 75к или 150к км, ще те излъжа точно на кое от двете. Пише го в един от сайтовете на тойота за интервали на смяна на течностите. Аз го направих на 150к км като не съм сигурен дали е сменяно преди това.
Едно леко оплакване за човека дето продава маслата във форума. Поръчах си Castrol 5w30 за двигателя и беше с изминал срок на годност преди около 3-4 мес. Не знам как се отразява това на неотваряна бутилка масло но все пак си е лек риск за качеството.
Иначе за смяна на съединител се източва маслото но може да ти се върне и пак същото ако не искаш да го сменяш. Препоръчително е да се сменя на 75к или 150к км, ще те излъжа точно на кое от двете. Пише го в един от сайтовете на тойота за интервали на смяна на течностите. Аз го направих на 150к км като не съм сигурен дали е сменяно преди това.
Едно леко оплакване за човека дето продава маслата във форума. Поръчах си Castrol 5w30 за двигателя и беше с изминал срок на годност преди около 3-4 мес. Не знам как се отразява това на неотваряна бутилка масло но все пак си е лек риск за качеството.
TOYOTA AVENSIS 2.0 VVT-I D4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 6 госта