Приусът стана на 1 година

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 01 Май 2012 10:02

Абе не знам как е точно,знам че Тойота не предлага дизели в представителствата си там.И при заплата около и над 1000 $ 1$/л. си е без пари.Все едно тук да си с 3000 лв.А огромна част,да не кажа всички Тойоти втора употреба са вкарани от Япония,а там нафта нямат.

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 01 Май 2012 10:43

nowyaris написа:...знам че Тойота не предлага дизели в представителствата си там....
Не си прав.
И Toyota LC Prado се продава официално в Русия с 3.0Д4Д...
LC200 се предлага с 4.5литров дизел...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 01 Май 2012 13:00

slowtraveler написа:
nowyaris написа:...знам че Тойота не предлага дизели в представителствата си там....
Не си прав.
И Toyota LC Prado се продава официално в Русия с 3.0Д4Д...
LC200 се предлага с 4.5литров дизел...
Не са масови,а и надали са с ЕВРО 5.И надали са произведени за европейския пазар.И това не са точно тойоти-това са бижута. :thumbsup:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 6165
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 334 пъти
Получена  благодарност: 364 пъти

Мнение от slowtraveler » 01 Май 2012 13:30

За масовостта - всичко е относително... В Москва и Ст.Петербург отдавна са почитатели на многолитрови джипове лексъс и Тойота...
И разбира се - мазерати, ферари, мерцедес и т.н.
По неофициални слухове големите кражби на ЛК в България са свързани с търсенето им в Русия...
И аз много се учудих, когато в разговор с колеги от северните райони на Русия се оказа, че са си взели дизели... До един.
Вярно, че са от една компания, а там има и взаимно убеждаване.
Но фактите са си факти (знаеш мнението ми за дизелите)..
Иначе дизелака в Русия е Евро4 - същия, който се предлага в 'европейска' България...
Според информация от българския сайт, 3.0 D4D е Евро 4...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
iovkito
Мнения: 2987
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 17 пъти
Получена  благодарност: 95 пъти

Мнение от iovkito » 01 Май 2012 17:20

Интересно ми е , този приус с кой двигател работи преди да загрее ? Примерно навън е -25 и тръгваш , само на електромотор ли работи при ниски скорости или едновременно подгрява и бензиновия ?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Мнение от Not_active_user_1 » 02 Май 2012 17:09

ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 02 Май 2012 17:37

slowtraveler написа: Наскоро коментирахме с колега от Новосибирск за Нисан (джип)...
Тия Нисани какво ги сравняваш с нормалните коли, та те са сигурно правени за армията. biggrin.gif
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 02 Май 2012 18:33

prius 3 написа:ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
Също така за да работи катализатора трябва да е загрял до работна температура
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 02 Май 2012 19:00

prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Как става това?
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Vesko
ЗАВИНАГИ С НАС.....
Мнения: 3835
Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от Vesko » 02 Май 2012 19:02

Japanese_fever написа:
prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Как става това?
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
Още дори и москвичите имаха такъв датчик tongue.gif
Преди: Авенсис 1.6 4АФЕ/1999г, Авенсис 1.8/2003г, Ярис 1.3 Авт/2004г, Авенсис 2.2Д4Д/2005г
Изображение

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 02 Май 2012 19:08

prius 3 написа:ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
Точно за това хибридите използват 0W20 масло, защото:

1. Имат много по-чести стратирания от всеки нормален ДВГ.
2. Голяма част от стартовете са при студен двигател.
3. Не са предвидени да работят на високи обороти продължително време.

Тънкото масло е ключов фактор при стартиране на студено.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Мнение от Not_active_user_1 » 02 Май 2012 19:10

Japanese_fever написа:
prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Как става това?
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
Точно така и датчика не е само 1, а има и на маслото и на охладителната течност и на катализатора предполагам. Това са съвсем прости неща. Дето казва Веско още от време оно ги има по колите.

Аватар
Not_active_user_1
Мнения: 1480
Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
Местоположение: Германия

Мнение от Not_active_user_1 » 02 Май 2012 19:14

Japanese_fever написа:
prius 3 написа:ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
Точно за това хибридите използват 0W20 масло, защото:

...
2. Голяма част от стартовете са при студен двигател.
...
Тънкото масло е ключов фактор при стартиране на студено.
Не, само първото стартиране е при студен двигател. Следващите не са.
Освен това не само хибридите, а почти цялата гама бензинови нови автомобили на Тойота са с препоръка за масло 0W20.

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 02 Май 2012 19:15

prius 3 написа:
Japanese_fever написа:
prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Как става това?
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
Точно така и датчика не е само 1, а има и на маслото и на охладителната течност и на катализатора предполагам. Това са съвсем прости неща. Дето казва Веско още от време оно ги има по колите.
То е ясно, че ги има колата тези сензори (нали така компа знае в какъв режим е двигателя), но как става стартирането за да се загрее ДВГ-то , когато си в движение, но се използва ел. двигателя?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Japanese_fever » 02 Май 2012 19:18

prius 3 написа: Не, само първото стартиране е при студен двигател. Следващите не са.
Двигателя не може да подържа опримална темп, ако не работи.
Това ти е ясно нали?
Това, че двигателят е топъл, не значи че темп. е оптимална за работата му, точно за това се вкл. преждевременно!
Но веднага щом спре темп. пада, остава топъл, но не и в оптимална темп.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта