Приусът стана на 1 година
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Не си прав.nowyaris написа:...знам че Тойота не предлага дизели в представителствата си там....
И Toyota LC Prado се продава официално в Русия с 3.0Д4Д...
LC200 се предлага с 4.5литров дизел...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Не са масови,а и надали са с ЕВРО 5.И надали са произведени за европейския пазар.И това не са точно тойоти-това са бижута.slowtraveler написа:Не си прав.nowyaris написа:...знам че Тойота не предлага дизели в представителствата си там....
И Toyota LC Prado се продава официално в Русия с 3.0Д4Д...
LC200 се предлага с 4.5литров дизел...

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
За масовостта - всичко е относително... В Москва и Ст.Петербург отдавна са почитатели на многолитрови джипове лексъс и Тойота...
И разбира се - мазерати, ферари, мерцедес и т.н.
По неофициални слухове големите кражби на ЛК в България са свързани с търсенето им в Русия...
И аз много се учудих, когато в разговор с колеги от северните райони на Русия се оказа, че са си взели дизели... До един.
Вярно, че са от една компания, а там има и взаимно убеждаване.
Но фактите са си факти (знаеш мнението ми за дизелите)..
Иначе дизелака в Русия е Евро4 - същия, който се предлага в 'европейска' България...
Според информация от българския сайт, 3.0 D4D е Евро 4...
И разбира се - мазерати, ферари, мерцедес и т.н.
По неофициални слухове големите кражби на ЛК в България са свързани с търсенето им в Русия...
И аз много се учудих, когато в разговор с колеги от северните райони на Русия се оказа, че са си взели дизели... До един.
Вярно, че са от една компания, а там има и взаимно убеждаване.
Но фактите са си факти (знаеш мнението ми за дизелите)..
Иначе дизелака в Русия е Евро4 - същия, който се предлага в 'европейска' България...
Според информация от българския сайт, 3.0 D4D е Евро 4...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Тия Нисани какво ги сравняваш с нормалните коли, та те са сигурно правени за армията. biggrin.gifslowtraveler написа: Наскоро коментирахме с колега от Новосибирск за Нисан (джип)...
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Vesko
- ЗАВИНАГИ С НАС.....
- Мнения: 3835
- Регистриран на: 27 Авг 2007 18:25
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Също така за да работи катализатора трябва да е загрял до работна температураprius 3 написа:ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Точно за това хибридите използват 0W20 масло, защото:prius 3 написа:ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
1. Имат много по-чести стратирания от всеки нормален ДВГ.
2. Голяма част от стартовете са при студен двигател.
3. Не са предвидени да работят на високи обороти продължително време.
Тънкото масло е ключов фактор при стартиране на студено.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Точно така и датчика не е само 1, а има и на маслото и на охладителната течност и на катализатора предполагам. Това са съвсем прости неща. Дето казва Веско още от време оно ги има по колите.Japanese_fever написа:Как става това?prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Не, само първото стартиране е при студен двигател. Следващите не са.Japanese_fever написа:Точно за това хибридите използват 0W20 масло, защото:prius 3 написа:ДВГ загрява до работната температура и после само си я поддържа. Това е така, защото имаме постоянно включване и изключване на ДВГ по време на движение на автомобила. Ако то не е загряло ще имаме много голямо износване и разход на гориво.
...
2. Голяма част от стартовете са при студен двигател.
...
Тънкото масло е ключов фактор при стартиране на студено.
Освен това не само хибридите, а почти цялата гама бензинови нови автомобили на Тойота са с препоръка за масло 0W20.
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
То е ясно, че ги има колата тези сензори (нали така компа знае в какъв режим е двигателя), но как става стартирането за да се загрее ДВГ-то , когато си в движение, но се използва ел. двигателя?prius 3 написа:Точно така и датчика не е само 1, а има и на маслото и на охладителната течност и на катализатора предполагам. Това са съвсем прости неща. Дето казва Веско още от време оно ги има по колите.Japanese_fever написа:Как става това?prius 3 написа:... и после само си я поддържа.
Има датчик дето усеща кога темп. на ДГ-то е паднала и пали двигателя, за да не изстине?
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Двигателя не може да подържа опримална темп, ако не работи.prius 3 написа: Не, само първото стартиране е при студен двигател. Следващите не са.
Това ти е ясно нали?
Това, че двигателят е топъл, не значи че темп. е оптимална за работата му, точно за това се вкл. преждевременно!
Но веднага щом спре темп. пада, остава топъл, но не и в оптимална темп.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Spoko и 5 госта