лампа на таблото Corolla
лампа на таблото Corolla
Преди 2 дни светна лампата "check engine" на таблото и забелязвам, че колата на ниски предавки върви много трудно, все едно е задавена...при натискане на педала няма мощност. Ще я закарам на диагностика, но все пак ако някой е имал подобен проблем, моля да сподели.
Мерси!
Мерси!
Toyota Corolla, Sol 2002
2.0 Turbo Int. D-4D, 110 hp
1CD-FTV
2.0 Turbo Int. D-4D, 110 hp
1CD-FTV
Колега, заслушай се, да не би да ти е заминала турбината.
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
Като я форсираш над 3000 оборота трябва да се чува едно свистене, ако работи турбото.
Най-хубавата кола е служебната. На второ място са всички нови коли под наем
вчера смених горивния филтър и колата се оправи, лампата вече не свети и колата отново има ряз. явно трябва да се сменя горивния на всеки 10 000 км, че с нашите горива майката си тракало
това важи и за останалите филтри a/c, въздушен, маслен и т.н. благодаря за помощта 


Toyota Corolla, Sol 2002
2.0 Turbo Int. D-4D, 110 hp
1CD-FTV
2.0 Turbo Int. D-4D, 110 hp
1CD-FTV
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Колега, къде зареждаш и на колко хиляди км ти бе филтъра?
Фиатчето е на 18х.км и ако не създаде проблем смятам да сменя филтрите както е по книжка - на 30х.км...
Но темата ти поражда размисли...
Фиатчето е на 18х.км и ако не създаде проблем смятам да сменя филтрите както е по книжка - на 30х.км...
Но темата ти поражда размисли...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
ок, лампата отново светна 1 мес. след като смених горивния филтър. веднага я заведох на диагностика и се оказа, че за смяна са клапани на помпата
не е бил проблема в горивния филтър..поне така ми казах в сервиза...някой имал ли е подобен проблем с този двигател D4D CDFTV-1, ако може да сподели мнение ще съм много благодарен!

Toyota Corolla, Sol 2002
2.0 Turbo Int. D-4D, 110 hp
1CD-FTV
2.0 Turbo Int. D-4D, 110 hp
1CD-FTV
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
veso - как ти смениха ДВАТА клапана на помпата за 136лв !??? Най-ниската цена за НОВИ такива клапани е над 450лв, при това от вън, не от България. В България, за тези клапани искат от 550 до 1000+лв в Тойота оторизираните сервизи.... Нещо е напълно немислимо да са ги сменили с нови.... Може да са имали здрави, втора ръка от някоя кола на малко км, която са тотализирали, но по никой начин НЕ може да са нови.
Колега дъмби - това е често срещан проблем при този двигател, има доста изписано дори в английския форум на Тойота. Ако този проблем ти се появява само за втори път, може да има решение, без смяна на клапаните, но ако е ежедневна грешка, вече може би само смяна на двата клапана ще реши проблема, но по-лошото е, че след като заминат клапаните, става верижна реакция и свършва помпата, от там и дюзите текват.... Та не чакай дълго време, да не стане по-голяма белята. Вече няколко такива Тойотки се оправиха, утре-другиден ще идва още една.... Та не си първия, не си последния... И всичкото това от скапаното гориво. Като оправиш проблема, имай си на предвид, че трябва да слагаш някаква добавка, за да държиш системата чиста. Всеки 1-ви или 2-ри резервоар си слагай нещо читаво, за да избягваш такива проблеми за напред
Колега дъмби - това е често срещан проблем при този двигател, има доста изписано дори в английския форум на Тойота. Ако този проблем ти се появява само за втори път, може да има решение, без смяна на клапаните, но ако е ежедневна грешка, вече може би само смяна на двата клапана ще реши проблема, но по-лошото е, че след като заминат клапаните, става верижна реакция и свършва помпата, от там и дюзите текват.... Та не чакай дълго време, да не стане по-голяма белята. Вече няколко такива Тойотки се оправиха, утре-другиден ще идва още една.... Та не си първия, не си последния... И всичкото това от скапаното гориво. Като оправиш проблема, имай си на предвид, че трябва да слагаш някаква добавка, за да държиш системата чиста. Всеки 1-ви или 2-ри резервоар си слагай нещо читаво, за да избягваш такива проблеми за напред

- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Me4oKyX написа:veso - как ти смениха ДВАТА клапана на помпата за 136лв !??? Най-ниската цена за НОВИ такива клапани е над 450лв, при това от вън, не от България. В България, за тези клапани искат от 550 до 1000+лв в Тойота оторизираните сервизи.... Нещо е напълно немислимо да са ги сменили с нови.... Може да са имали здрави, втора ръка от някоя кола на малко км, която са тотализирали, но по никой начин НЕ може да са нови.
veso_hds написа:В оторизирания сервиз в Бургас ми почистиха 2-та клапана на ГНП и ми смениха горивния филтър.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Колеги, мерси за мненията. мисля да я закарам на още една диагностика и да видя какво ще ми кажат там и дали може да стане с почистване на клапаните или трябва да се сменят с нови? по принцип лампата не свети постоянно и както вече казах светна преди 1 месец за 1-ви път и когато смених горивния филтър спря да свети и... сега пак присветва понякога.
а иначе от сервиза ми обявиха цена за нови клапани с труд 600 лв. и още 150 лв. за почистване на дюзи = общо 750 лв.
@Ме4оКух: тойотките които си правил със същия двигател ли бяха?

@Ме4оКух: тойотките които си правил със същия двигател ли бяха?

Toyota Corolla, Sol 2002
2.0 Turbo Int. D-4D, 110 hp
1CD-FTV
2.0 Turbo Int. D-4D, 110 hp
1CD-FTV
За първи път чувам някой да ги чисти тия клапани и то механично! Виждал съм такива, абсолютно скапани, които на външен вид изобщо не се различават от новите- имат няколко малки отвора и нищо друго, което да е достъпно за механично почистване. Според мен същия ефект, а дори и по- добър се постига с някоя от качествените почистващи добавки, но си спестяваш целия труд по разглобяването и сглобяването!veso_hds написа:Още веднъж искам да поясня,че клапаните ги ПОЧИСТИХА ,а не ги смениха.Иначе и на мен ми предложиха смяна за същите 600 лв., но аз отказах.Чистенето механика в сервиза го извърши механично,пред очите ми.
Само за информация ще споделя, че цената на двата клапана в магазина на DENSO в София е 501 лв.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта