...И отново за хибридите + и - ...

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор

Дали е само рекламен трик това видео?

Да, технологията е пълна измислица
2
4%
Да, фактите са пресилени
15
27%
Не, има смисъл от HSD
17
30%
Не, това е върхова технология към момента
16
29%
Не ме интересува-харесвам си дизела...
5
9%
Карам колело хибрид, и то си ми стига
1
2%
 
Общо гласове: 56

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 15 Апр 2012 00:33

ace написа:
E60_Power написа:
ace написа:
Хаха, приказки от 1001 нощ. Лошото е, че много хора вярват на подобни врели-некипели.
Кое не е вярно от горните твърдения?
Малко по-рано написах какъв ми е разхода от днес - реални условия от живота. Ако имаш наистина същата кола ще знаеш, че е така в действителност. Затова примерите, които си дал няма как да са достоверни. 3,9 за 2.0дизел може и да стане ама, как? И дали при тези условия приуса няма да направи разход с литър надолу?
Проблемът на целия спор, е че продължават да се сравняват несравними неща. Всеки е прав за нещо, но защо се поставят на една теглилка джип хибрид и седан авенсис; или приус с всичките си екстри с бмв ръчка. То по тази логика аз твърдя, че е много икономично като ходя с колело на работата щото преди това съм мушнал само 3 пържени филийки с мед за закуска…Или пък мога да си карам фиат чинкуеченто дето е с 900кубика двигател и има смесен разход 5.
Айде лека нощ.
Не съм посочил разход 3.9 на сто за двулитров дизел, а за новия комън рейл мотор 1.6 TDI. Даже под тази стойност са показателите за извънградско. Ето ти и пример:

http://www.car-emissions.com/cars/view/32855

Както можеш сам да видиш, смесен разход - 3.8 на сто. Extra urban или извънградско - 3.4 на сто. Последната стойност изобщо не е висока, при положение, че точно Тойота поставиха 2.0 дизелов мотор в Авенсис, чийто разход е 3.9 на сто извън града. Много по-сериозно постижение от това на VAG, доколкото мотора е два литра, конете са с 20 отгоре, а и Авенсис като размери и тегло / с двеста килограма отгоре / е по-голям от Голф. Удрят VAG в земята, общо взето. Съвременните дизелови комън рейл мотори харчат най-малко от всички агрегати, безшумни са и имат много по-голям ресурс, несъизмерим с бензиновите двигатели.

Местните сектанти на тема хибрид / не го отричам като технология / просто не искат да повярват, че съвременният дизелов мотор с турбо е номер едно на пазара. След като в момента S class на Mercedes и 7 серия на BMW се продават с повече дизелови двигатели, явно има защо.

E60_Power
Мнения: 321
Регистриран на: 30 Яну 2012 20:53

Мнение от E60_Power » 15 Апр 2012 00:42

Четиво за водачите на Приус:

Is this a case of man bites dog? A mid-size BMW sedan equipped with a diesel engine returned better fuel economy on a 545-mile, London-to-Geneva, run than a gasoline-powered Toyota Prius. A BMW 520d with a 2.0-liter diesel engine and regenerative braking (but no heavy duty hybrid features) got 41.9 mpg while the full-hybrid Prius, 500 pounds lighter, got 40.1 mpg.

Two writers for the Sunday Times (London) wondered if official mpg ratings were accurate after hearing from their readers who said the Prius ratings were high by 15 (U.K.) mpg. “If our readers are right and the official figure is wrong it has important implications, not least of which is that people driving frugal diesels are getting a raw deal,” the paper said, since hybrids get some tax and roadway access benefits in Europe as they do in the U.S. To find out, they drove BMW’s midsize 5 Series sedan and the Prius London-to-Geneva, adding 100 miles to the route “to give the Prius the advantage of running in urban conditions where its petrol-electric drivetrain comes into its own.”
Whilst the BMW “doesn’t have the external look of a green car and you don’t get the same self-righteous glow when you are driving it,” it does have a series of energy-saving features BMW calls EfficientDynamics: battery recharge when braking, good aerodynamics, low rolling resistance, a continuous fuel consumption gauge on the dashboard, and a six-speed manual transmission that is rated as improving fuel economy by about 10%. Testers found the 520d “not startlingly quick … [but] it cruised happily at the French autoroute limit (dry conditions) of 78mph towards the champagne region.” When the trip was done, the BMW still had a third of its tank in reserve.
The Prius, in comparison, ran out of gas. Not because of lousy mileage but because the tank is smaller (and the testers had a spare can of gas aboard). Acceleration was “hardly dragstrip quick and slower than the BMW, but still respectable.” The Prius weighed 573 pounds less and had an aerodynamic shape “as slippery as a campaign manager discussing political donations,” leading the testers to believe “the Prius should take less energy than the BMW to maintain a constant cruising speed.” Not so. As many people know, the advantage of hybrids lies in urban driving where the stop-and-go recaptures the car’s energy. On the highway, it’s one more four-cylinder car pushing throught the wind.

---------------------
За съжаление на prius 3, тази история е истинска :laughing6:
Разход на Тойота Приус - около 5.865 литра на 100 километра
Разход на БМВ 520Д - около 5.615 литра на 100 километра :laughing6:

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 02:16

Това съм го чел още преди да станеш юрист най-вероятно.

Не си допрочел,че БМВ-то е с регенеративно спиране, пререаботена ск.кутия, че се кара предимно магистрала и извънградско, което е най-добрия режим за голям дизел. Не си допрочел ,че става въпрос за Приус 2,а не 3. Германците от Ауто-Билд сравниха Приус с най-икономичния дизел Голф 6 1.6 ТДИ Блумоушън, като средния разход на Приус е по-добър. В гарда много по-добър, извън града сходен, магистрален разлика от около 0.2/100 в ползва на дизела ,който е с 105 коня срещу 136 коня Приус/

Изобщо НЯМА по-икономична кола от Приус в класа! Просто няма.

Приус е най-високата технология и най-добрата кола. smile.gif

Колкото и да те е яд. biggrin.gif

Мога ,както всеки, път , да ти затворя устата от раз. Ще ме накараш ли с факти да го направя?
Прочетох,че си юрист, не прилагаш добро ораторство. Напълно лекомислено е да се опираш само на вестникарски статии.

Само кажи дали искаш да ти обяснявам.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 02:22

E60_Power написа:
петър написа:Само не разбирам от цялотото ти пънене,6 литра при скорост от близо 130км в час много ли е?Ти смяташ,че дори и дизел ще харчи по-малко?
Можеш да бъдеш сигурен, че 1.6 TDI CR харчи по-малко при тази скорост. Старият мотор 1.9 TDI с електромеханични дюзи / преди помпа дюза / дава подобен / и по-малък разход / при подобна поддържана скорост - около 5.5 на сто. За новите мотори да не говорим. Дизеловият Авенсис 2.0 мотор по каталог е 3.9 на сто извънградско. При тази скорост също ще даде по-нисък разход от Приус-а. БМВ 520 / с най-малкия мотор / с ръчна скоростна кутия и Приус при пътуване по магистрала от Женева до Лондон / 545 мили / дава по-нисък разход от набедения хибрид. Има и статия в нета по този въпрос.
Разбира се, че от водач до водач и от път до път разходът е различен и той не е точно 6/100 , може и да е 5/100,зависи от факторите.

Ааа, 1.6 ТДИ колко коня е? И колко харчи в града? Пада ли на 3.100 градско или дава двойно? Какво плющиш повече?
за 1.9 ТДИ тракалото колко дава градско? Колко извънградско? Ти почна да се оливаш бе,мен. Ще шашнеш и производителите,които им дават по-висок разходф от твоя мечтан. Хибридът ги бие като среден разход,та ги къса! И като оборудване и като всичко.

За БМВ ти обясних по-горе. Всичко е за теста и е карано в добрите режими за БМВ и лошите за Приус. За това има цикъл на измерване разход на гориво,който се ползва в ЕС,САЩ и т.н. и те показват реални резултати,защото са при еднакви условия и проценти каране по разл.маршрут.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 02:26

E60_Power написа:
prius 3 написа:
Vesko написа: i ti li si minal na silni "reklami" :)
Кви реклами ве мой. Говоря за града. Там е газ-спирачка. При потегляне и настъпване ти помага електромотора, но докато се набереш и хоп я светофар, я кръстовище. Трябва да намалиш или да спреш. Караш хибрид, и на теб ли да ти обяснявам какво се случва! Двигателя спира, а батерията се зарежда, и така до следващото тръгване и набиране...се редуват. Просто нямаш шанс да качиш много разхода. При това ти говоря при натиснато копче за спортен режим, а не еко-модуса. На еко-модус не съм пробвал, но едва ли ще можеш в града да качиш повече от 6/100 както и да е настъпваш. Просто електрониката няма да ти го позволи. wink.gif
Приус и спортен режим звучи много яко. Как си с дрифта? А като си с 200 км/ч колата стабилно ли стои на пътя? :laughing6: :laughing6: :laughing6:
Юрист? :laughing6:
Дрифт? Предно предаване? С икономичен автомобил?
Сравнение на ябълки с банани?
Ти имаш сериозен проблем със способността за разсъждение. Няколко пъти ти се каза,че сравняваш точно по детски.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 02:28

E60_Power написа: Приус не си струва парите.
Що за нагло изказване. При такова изказване,ако си юрист, ще те направя за смях в залата, въпреки че не съм юрист, но имам аналитично мислене.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 02:39

E60_Power написа: И как искаш да ти отговоря на този въпрос при положение, че виждам автомобил в покой, паркиран пред някаква дървена ограда или каквото е там? Виждам и разхода, но какъв отговор очакваш при положение, че ти си единствения, който може да твърди, че е постигнат при конкретни условия. Ние просто трябва да ти се доверим, нали! Резултатите от тест драйва на италианците / пуснати между другото в Priuschat от човек, който кара такава кола / в Милано е публикуван в списание за автомобили и аз поне се съмнявам просто ей така да си изфабрикуват тези стойности. Най-малкото защото компания от ранга на Тойота може да им съдере задниците от дела. Постигнатата от тях стойност подозрително съвпада с данните в car-emissiоns.com за извънградско, така че ето ти два източника. В тази връзка, според тях при скорост около 150 км/ч Приус качва разхода над десет на сто. Остава ти да ни кажеш дали това е така, разбира се, ако си карал с толкова.
Така, на него не трябва да се доверим, нищо,че и колегата с новия хибрид Аурис посочи 6/100 разход при скорост 140-160км./ч. ,а не 10 /100км., но трябва да се доверим на твоя източник - италианско списание.
Ако си добър юрист, най-простото,ама най-простото беше да се сетоиш,че Тойота няма защо да съди никого,защото всеки шофъор може да постигне различен разход взависимост от стила на каране. Приус и никоя кола няма точен фиксиран разход за каране с определени скорости! Да кажем,че ти си юрист,който не се сеща за най-повърхностите факти,а си дълбокомислещ, да речем така, а аз почти вярвам,че е така. За това ще изчакам по-дълбокомислен отговор на всичките ти нонсенси,включително този,който е очеваден,един от многото в мненията ти.

Второ, що за сайт си дал като източник, car emissions.com, звучи като тъп.ком. Каква институция е ? Кой е и т.н.?

Защото на мига ти пускам ясна и точна организация-институция:

http://www.epa.gov/fueleconomy/overall-high.htm
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 02:44

ace написа:?
Проблемът на целия спор, е че продължават да се сравняват несравними неща. Всеки е прав за нещо, но защо се поставят на една теглилка джип хибрид и седан авенсис; или приус с всичките си екстри с бмв ръчка. То по тази логика аз твърдя, че е много икономично като ходя с колело на работата щото преди това съм мушнал само 3 пържени филийки с мед за закуска…Или пък мога да си карам фиат чинкуеченто дето е с 900кубика двигател и има смесен разход 5.
Айде лека нощ.
Едно много интелигентно мнение.Благодаря ти за него!
Иначе това,което казваш , се получава защото много добри юристи засилват такива сравнения. И като тръгне така, и другите почват и ходи им обяснявай.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 02:58

E60_Power написа:
Два автомобила на VAG / Октавия Greenline и Голф Bluemotion / с дизелов мотор 1.6 TDI CR имат смесен разход 3.8 литра, като градско отстъпват на Приус-а с по-малко от литър на сто километра.

Съжалявам, че си се прекарал с Приус-а и не си си купил истинска кола / Авенсис 2.0 дизел /. Следващият път внимавай :laughing6:
VAG Oktavia и Голф Блумоушън самите германци си признаха ,че харчат повече от Приус, вървят по-малко, по-маломощни са и с повече емисии. Това ако не ти отваря очите , не знам кое!

А ти не си си купил истинска кола, следващия път внимавай и се насочи към нещо модерно и високотехнологично,а не нафтови печки от 1 век! Повечето фирми се насочиха да се пробват да правят хибриди,защото дизелите се изчерпаха,няма как да харчат 3/100,все трябва няква нафта да горят. За това е нужен хибрид и ел.коли.Пак японците са номер 1 и там

Такива стари технологии пушещи и тракащи БМВ-та от времето на дядо ми двигатели не ги хвали, хвалете се в БМВ форума,защото и без това нямате голям избор с БМВ-тата, все са със стари технологии почти всичките. Трябва да си много неориентиран или да живееш в паралелна реалност или 30 години назад,за да се гордееш и хвалиш дизеловата печка,хаха,тракатрактрак. Вземи едни тапи за уши и бесней с технологичното БМВ,ама гледай да не се олееш с нафта,че като сложиш Рей Бана,а миришеш на нафта като тракторист не е много учтиво и високо-технологично.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 03:19

E60_Power написа:Съвременните дизелови комън рейл мотори харчат най-малко от всички агрегати, безшумни са и имат много по-голям ресурс, несъизмерим с бензиновите двигатели.

Местните сектанти на тема хибрид / не го отричам като технология / просто не искат да повярват, че съвременният дизелов мотор с турбо е номер едно на пазара. След като в момента S class на Mercedes и 7 серия на BMW се продават с повече дизелови двигатели, явно има защо.
Да,има защо-защото са по-евтини,а на теб, като юрист, това вече трябваше да ти е ясно. Ама какво ти обяснявам и на теб като на ученик,на много съм обяснявал и преди теб, имам чувството,че се роите на серии такива пичове,които нищо не отлепяте от коли,ама много инати го раздавате,с което ставате още по-прозрачни откъм липса на знания за това,за което пишете.

А съвременните дизелови комън-рейл мотори харчат повече от хибридите на Тойота! Това е фактът. Няма как нещо,което постоянно трака,да харчи по-малко от интелигентен хибрид,който гаси мотора при всяка удобна ситуация и зарежда ток при всяка инерция или докосване на спирачката.
Дизеловите мотори като обща система с периферните агрегати имат малък ресурс и много голям фронт за чупене и дефектиране- ДЮЗИ,ТУРБИНИ, маховици. Поддръжката на един тракалник,наречен дизел е най-скъпа,ремонтите също са най-скъпи!
А за каква безшумност говориме при тракалките? Безшумност на сън може би?! Дизелите са толкова безшумни,че като ги запалиш зимата и будиш съседите от първите етажи или съседната къща. Отчетливото трак-трак-трак,хлоп-хлопхлоп е всичко друго ,но не безшумност!
Безшумен дизел, страаашно е безшумен,особено при впръскване 1800 бара,такава безшумност го гони,че трябва да го опаковаш с 50кг.вата ,за да не трака като мотокар. Дизелът е най-изчерпаният и замърсяващ агрегат- тежък е, трака, скъп за поддръжка, замърсява и за да замърсява по-малко се слагат сума ти катализатори и филтри за такива и онакива частици, всичко това го оскъпява,без да прави принципа му на работа по-екологичен, тоест имаме двигател със замърсяващ и изчерпан принцип на работа за съвремието ни, но за да го ползваме по-дълго ние го обезшумяваме допълнително ,защото е шумен, ние му слагаме филтри,защото замърсява и усложняваме целия процес,но това е до време.

Вместо да пречистват мръсен агрегат и да обезшумяват шумен агрегат- тоест изчерпан агрегат като принцип на работа за съвременната епоха, японците са тръгнали по много по-логичния, но много по-трудоемък и показващ висш инженерен пилотаж път- разработка на чисти хибриди- при тях не се налагат допълнителни филтри и т.н. Произвеждаш чиста техника,която не е нужно да я преправяш.

За това хибридите са най-добрите автомобили- съчетали най-доброто от двигателите с вътр.горене, най-доброто от ел.моторите,оползотворяващи излишната енергия,която другите коли губят под формата на топлина в спирачките, хибридът я улавя и ползва като електричество за подпомагане на основния агрегат в неговите неефективни режими на работа. Това нещо дизелът не може да го направи- него никой не го подпомага в неефективните му режими на работа и той винаги харчи гориво.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 07:30

ace написа: Харчи, харчи ама колко по-малко да харчи wink.gif Днес 300 км направих-20км градско софийско сутринта на никакво движение по улиците; 200 магистрала със 130км/ч и 80 междуселско с 80-90-100 км/ч. Средна скорост 80 км/ч и разход 5,4 по бордови…изводът за мен е, че хибрида печели и май май следващата кола ще е такава. Няма да ми трака дизела, няма да ми вибрира волана, ще ми е тихо, удобно и приятно. А защо не и плъг ин хибрид? Както казва лексуса това е върха на технологията. ...
ЕМи така си е да ти кажа. biggrin.gif cool.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 07:46

Vesko написа:prius, vse oshte ne sam pian. Pisha si ot telefona i za tova e na shliokavica. I vaobshte ne sam protiv hibridite, vse pak i dvete mi koli sa hibridni. Samo fanatichnoto im favororizirane hich ne mi e poniatno.
Напротив: има фанатично оплюване на хибридите от няколко човека, които по подразбиране дори не карат Тойота. Когато има фанатично оплюване, на което ти никога не се противопоставяш и не оспорваш, се представят факти,които следва да са коректни. Аз винаги съм казвал и продължавам да твърдя,че няма по-икономичен автомобил от Приус в класа.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3768
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 12 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Мнение от LEXUS » 15 Апр 2012 08:31

Scott написа:
prius 3 написа:...малко картинки на Приуси да разгледаш, за да видиш разликата между този в клипа и този, който имам!
Когато някой направи сериозна покупка като напр. нов автомобил, често се случва да изпадне в т.нар. 'когнитивен дисонанс' - с прости думи 'дали не са прекарах като си купих тая кола'. Различните хора възприемат различно тая ситуация, но най-смешни са тези дето идолизират предмета на душевните си терзания и са склонни арогантно да обясняват на целия свят, че това е най-доброто и никой друг поставен с подобна ситуация не би трябвало да направи друг избор освен техния. laugh.gif
Точно обратното забелязвам. Според мен в т.нар. "когнитивен дисонанс" е изпаднал колегата Е60, който по твоя модел на разсъждение е идолизирал БМВ-то си и всички БМВ-та /King of the road и т.н подобни клишета/ и съвсем арогантно обяснява на целия форум, че това е най-доброто!!!!!!! и Приус е най-сгрешената покупка и този,който си купил Приус не си купил ситинска кола,а истинската кола е БМВ и дизеловите лимузини като Мерцедес ,БМВ7-серия.

Разгледай теорията си в правилната посока, защото никой с Приус или хибрид не пише, камо ли арогантно,че всички трябва да си вземта кола,като тяхната, напротив, те защитават избора си,който е минал през съзнанието и преценката им много преди разни юристи и тем подобни лаици да им обясняват арогантно какъв плсатмасов кош са си купили, как не е кола, дали дрифтира и дали вдига 200км./ч. и ,че най-добрите коли са БМВ дизел.

Много си се объркал ,както винаги, да правиш забележки на тоези,които не трябва, а на абсолютните инфантили,които пишат наляво и дясно чалга, да си траеш. Много си се объркал,че някой ще ти търпи или ще се съгласи с опитите ти за хокане в грешната посока, което е напълно необосновано!

Много сте се объркали тука няколко човека,ако си въобразявате,че това е форум на плюещите по хибриди, а купилите си хибриди са тия ,които само трябва да слушат и да се съгласяват с разни лаици!,които в 21 век 2012 година още си мислят,че дизеловата кола е номер1!,въпреки че НИКОГА дизеловата кола не е била Номер1,та камо ли сега,когато има супер-модерни хибриди.

И това,че повечето хора,купили си хибрид,са интелигентни и възпитани хора и си траят от учтивост, не прави впечатление на никого и плюещите стават по-арогантни,нагли и цялата дискусия изпростява! При положение,че Приус е една от най-надеждните коли изобщо в продажба, при това че е най-икономичната и с най-интелигентната задвижваща система,някакви пушещи дизелови фенове нямат правото да се подиграват със съзнателния избор на хората,дали си парите за хибрид, нито са искали от плюещите пари,нито им дават отчет!

Почва да писва сулъо и пулъо да се пъчат тука с изкривени разбирания за това какво прави една кола добра и технологична, когато и собственикът на Аурис хибрид написа ясно разход 6/100 при скорости 140-160 км./ч., да излиза поредният ударен от мокър парцал и да цапва -- не може да бъде-трябва да харчи поне 10/100км.,щото той,незнаещия нищо така мислел!
Колегата с Приус показва разход 3/100 градско, другия цапнат с парцал изкарва тракалки 1.6 дизели ,1.9 дизели, какво показва??? Че ще харчат 6/100 градско,нищо друго. И че са по-маломощни и т.н.

Изобщо не се гледа оборудване,изкарват се някакви безумни сравнения,както един интелигентен колега забеляза- сравняваме дизел с 5 скорости и 6 скорости механични с базово оборудване с хибрид,автоматик, високо оборудване,друг клас и т.н.

Изобщо, дайте да се разберем,ако някой иска да бъде обучаван,да каже, но да си упражнява неинформираността и инатливата си предубеденост в темите, никак не е възпитано тук! Малко по-сериозно.
Това не е Тунинг.бг форум. Сравнения ябълки с круши, с картофи и тем подобни безумия прехвърлиха всички граници на търпението,а аз съм много търпелив,както повечето тук.

И да завърша, хората с хибриди имат пълното нормално право да защитават обосновано тезата си при положение,че нахлуват незапознати хора с други марки коли , за да плюят и да"отварят очите" точно на тези,които са светлинни години пред тях в мисленето си и избора си, дори бих казал ценностната система им е подредена по друг начин, всеки да си прецени коя ценностна система е подредена по-правилно или по-неправилно.

И тук всичко е обърнато на обратно от няколко човека- много са съгласни с тия,дето просто отрицават нещо,защото на тях не им харесвало!!! ,а обявяваме за арогантни!!!! тия,които защитават позицията и избора си по нормален начин с факти,а не със сензации за бързо смилане. Тук дори няма уважение към избора на един човек- той се обявява или за жена,женски избор, или за неправилен избор, или за заблуден и т.н. Това е сваляне на нивото не само на дискусията ,а и на форума като цяло. Докога с тия стереотипи,които показват крайно тесногръдие и които са абсолютно неверни и примитивни!

Така просто няма да се разбереме и темата може да отиде на 100 страници,важното е да видим кой е прав и дали има прави или някой човек,или хора, изпаднал в когнитивен дисонанс иска достатъчно добре да оплюе по всичко,свързано с дразнещите го хибриди, за да си вярва още по-силно,че дизеловите седани/какъвто е и неговият избор/ са върха на автомобилостроенето, напук на цифрите!
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

nowyaris
Мнения: 4507
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 2 пъти

Мнение от nowyaris » 15 Апр 2012 12:27

А така!!!Някой да им го рекне най-накрая.В когнитивен дисонанс изпадат основно тез с германските десетгодишни и нагоре таралясници кат ма видят да ги изпреварвам с лъснатия Ярис на някой светофар без да ми излиза димна завеса от ауспуха.Дизела е да си вадите хляба,колеги.Хибрида е да си вадите..... .С тез дъртите дизелаци освен някоя селска пръчка да забършете по барчетата друго няма как.Пък аз кат са окъпя,кат са обръсна,кат туря слънчевите цайси и кат седна у Ярето на отворен прозорец и на "Веселина" до дупка ще си счупят вратленцата девойките biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif.Келеши с баварки много,ама добре изглеждащи чичковци с червени Яриси няма.Пък ако имах черен Приус.....Мале-мале,щях да си оте....

Аватар
ToyotaPassion
Мнения: 226
Регистриран на: 18 Апр 2011 20:57
Местоположение: София

Мнение от ToyotaPassion » 15 Апр 2012 13:06

LEXUS-e, евлата, пич! Направо завиждам на ентусиазма ти посред нощ да пишеш дълги отговори, но резултата си заслужава! С кеф прочетох, всичко което си написал. Много, много точно! Браво!
Изображение Lexus RX 450h 2010 299hp

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта