Черния трябва да ти е минуса. Пластината няма да ти пречи, тя си е нормален щит - поне 10 такива Короли съм правил, може и повече, никоя няма проблем със този щит. Много внимавай да не сложиш крушката накриво, че това е лесно при този фар. Изолирай си добре кабелите и свали акумулатора, че иначе ще се надереш целия, щом ти е сефте. А за пасажерския фар - просто се въоражи с МНОГО търпение .... И дано не си взел нещо евтино, че толкоз буклуци има на пазара, че фаровете може да ти помътнеят за 2-3 месеца.... дано си нацелил поне крушките, че баластите поне лесно се сменят. Имай на предвид, че късите светлини са с постоянен ПЛЮС + т.е. прекъсват веригата по минус, така че гледай да не те тресне, ако баластата окъсява, че и това съм виждал.... То не е голям ампеража, но пък е 23кВт и пак ще е доста неприятно изживяване

Мой съвет - изолирай баластите да нямат контакт с метал, купе, акумулатор, жици, защото много пъти баласта след време прави утечка и пак става мизерийка....

Друго не се сещам, ако има - питай, ще помагам
