Въпрос за селика 2.0 1993

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Въпрос за селика 2.0 1993

Мнение от lord_pz » 14 Апр 2012 00:19

Колеги преди малко събрах колата след като и правих осн.ремонт.Обаче оборотите играят 1100-1400.Като загрее държи 1100.Понякога се устанопвяват на 1100 и след малко пак заиграват.Проверил съм всички вакуми по схема.Интересува ме вакума на икономайзера в общ колектор ли отива,че не можах да намеря схема.Преди е имало газ и малко бяха объркани вакумите.Като откача маркуча на този дат4ик http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1993_T ... l?hl=89420 и се успокоява.Това ме навежда на мисълта ,че дърпа въздух.Тия дни ще си купя маркуч и ще сменя жсички вакуми.Не знам дали има връзка .но ми прави впечатление ,че не е толко пъргава(аз имам 1.6).Преди да я отворя пак беше така мудничка но го отдавах на тва че се дави с масло(масл.сегм. бяха спекли по буталото).Та ако има хора които им разбират на тия вакуми -да споделят мнение 4е от 3 месеца чакам да й чуя гласа. :help:
ПС:делкото е в крайно положение обратно на часовника.Като го въртя по час. играят оборотите.

Аватар
slikershot
Мнения: 56
Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
Местоположение: Plovdiv

Мнение от slikershot » 14 Апр 2012 00:27

Покарай я към стотина километра да се адаптира ЕЦУ-то

...ако не помогне си погледни вакумите :thumbsup:

http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1993_T ... 708.9.html

... на мен тоя номер ми го прави като махна акумулатора

Аватар
CuMo
Мнения: 351
Регистриран на: 19 Авг 2009 21:46

Мнение от CuMo » 14 Апр 2012 02:09

Не е ли нормално да е по-мудна докато се поразработи двигателя? unsure.gif

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 14 Апр 2012 07:14

От този сайт съм ги редил.Ще пробвам и с каране :thumbsup:

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 18 Апр 2012 19:18

Колеги,помагайте -не е от вакуум маркучите.Днес даже и сложих термостат че нямаше,но дори загряла пак е на 1300 -1100оборота.Когато я паля топла за момент заиграват оборотите и се успокояват после.При каране когато рязко настъпя гаста за момент се зачудва и тогава поема ,но пак е мудничка(по зле от 1.6).Друго което забелязах е че при вкл. на товар(фарове,парно и подгряване) оборотите падат от 1300 на 1100.Незнам тва с оборотите и невървежа дали са един или два проблема.Дайте някакви идеи преди да се мъча със тая вградената диагностика.В краен случай някой майстор от София :help: :help:

Аватар
slikershot
Мнения: 56
Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
Местоположение: Plovdiv

Мнение от slikershot » 18 Апр 2012 21:20

Почистил ли си регулатора за празен ход...
...а байпаса затегнат ли е ?

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 18 Апр 2012 21:43

Кое е това байпас?А невървежа може ли да се влияе от регулатора.Не съм го чистил,като започнах да го отварям 3 от главите на болчетата превъртяха.Утре пак ще го мъча,а за гарнитурка може ли да му сложа силиконче?

Аватар
slikershot
Мнения: 56
Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
Местоположение: Plovdiv

Мнение от slikershot » 18 Апр 2012 21:49

Под тапичката има болтче за регулиране на празния ход
Прикачени файлове
P1010190.jpg
P1010190.jpg (94.76 KiB) Преглеждано 718 пъти

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 18 Апр 2012 22:02

Еееее не знаех!То до край ли трябва да е стегнато.Значи с него мога дас и регулирам празния ход?

Аватар
slikershot
Мнения: 56
Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
Местоположение: Plovdiv

Мнение от slikershot » 18 Апр 2012 22:07

Трябва да е стегнато ако искаш да са ниски :thumbsup:

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 18 Апр 2012 23:33

Не е байпаса,не е стъп. мотор,не е и тпс (сега ги мерих)....

Аватар
slikershot
Мнения: 56
Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
Местоположение: Plovdiv

Мнение от slikershot » 18 Апр 2012 23:51

Най добре направи едно клипче с миганията на чека и прати линк да го разчетрем
Прикачени файлове
bridgingthediagport.jpg
bridgingthediagport.jpg (63.13 KiB) Преглеждано 683 пъти

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 19 Апр 2012 08:08

slikershot,оказа се ГАРНИТУРАТА НА ДРОСЕЛА.Като съм слагал новите гарнитури хич не съм погледнал ,че новата е по-тясна(не покрива целия дросел) и отстрани си е дърпало въздух.Снощи докато го разглабях се загледах и след като сложих старата -пее!Благодаря ти за съветите,а днес ще пусна една самодиагностика за всеки случай! :thumbsup: :thumbsup:

Аватар
slikershot
Мнения: 56
Регистриран на: 01 Авг 2009 01:31
Местоположение: Plovdiv

Мнение от slikershot » 19 Апр 2012 21:58

Радвам се че всичко е ОК.

Аватар
lord_pz
Мнения: 106
Регистриран на: 19 Ное 2008 10:24

Мнение от lord_pz » 20 Апр 2012 16:52

Миганията са през равни интервали.Значи няма грешки нали?Обаче за невървежа от къде да започна.Ето всички симптоми-трудно пали първия път(няколко секунди след първия път,пали лесно),като натисна газта няма веднага реакция,трудно качва оборотите дори(сравнено с 1.6).Не съм започнал едно по едно да проверявам всичко щото пред блока е малко неудобно,та ако предполагаш нещо кажи първо от там да започна.Ако е здрава бенз. помпа -нема да мога да я задържа с пръст нали?Или бенз.филтър(не си спомням дали е на лесно място) ?
ПС:Гумите са 195/65/15 може ли да оказват чак такова влияние?

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта