Колеги преди малко събрах колата след като и правих осн.ремонт.Обаче оборотите играят 1100-1400.Като загрее държи 1100.Понякога се устанопвяват на 1100 и след малко пак заиграват.Проверил съм всички вакуми по схема.Интересува ме вакума на икономайзера в общ колектор ли отива,че не можах да намеря схема.Преди е имало газ и малко бяха объркани вакумите.Като откача маркуча на този дат4ик
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_1993_T ... l?hl=89420 и се успокоява.Това ме навежда на мисълта ,че дърпа въздух.Тия дни ще си купя маркуч и ще сменя жсички вакуми.Не знам дали има връзка .но ми прави впечатление ,че не е толко пъргава(аз имам 1.6).Преди да я отворя пак беше така мудничка но го отдавах на тва че се дави с масло(масл.сегм. бяха спекли по буталото).Та ако има хора които им разбират на тия вакуми -да споделят мнение 4е от 3 месеца чакам да й чуя гласа.
ПС:делкото е в крайно положение обратно на часовника.Като го въртя по час. играят оборотите.