
Споделете опит !
СиМо ме е изпреварил и ти е отговорил.alligator написа:Това може би означава че и трябва да се долива при горещ двигател за да не се вдигне после прекалено много? Аз имам подобен проблем обаче проверявам в най различни моменти - горещ, студен, леко затоплен ДВГ. laugh.gif
Нищо ли не се изпарява лятото кат я напънеш?Все пак има вода някаква в антифриза.И Ярето уж е наред,ама бях споменал,че на студен двигател антифриза е малко над минимума вече и попитах къде точно да долея.Щото в уравнителното казанче май няма смисъл.prius 3 написа:При изправна охладителна система антифриза не би трябвало да се губи от смяна до смяна. Имал съм автомобили и съм правил над 50 000 км без антифриза да мръдне. По принцип тръгне ли да губи антифриз първото нещо е да се провери водната помпа. Трягнала ли е по-добре да се смени навреме, а не когато не трябва, на дълъг път и не дай си Боже колата да прегрее или направо двигателя запече. Почне ли да сълзи водната помпа съвета ми е по най-бързият начин да бъде подменена ,за да се спокойни.
AD ENGINE headgasket failure is caused by (in early models) deterioration of the H/G coating by the super long life (SLL) coolant. On all models, the failure is caused by carbon stamping on the pistons.
Carbon builds up due to poor combustion, gets very hot in the cylinder, warps head and sometimes block and headgasket fails. 9 times out of 10 the gasket can not be replaced alone, usually head and block warpage.
При този проблем се забелязва загуба на антифриз, като в антифриза се забалеязват тъмни петна, че даже целия почернявал накрая.when the gasket is gone you dont just replaced the gasket you replace the block and the head.what happens is you get gasket shuffel which wears grooves in the head and the block which inturn makes them scrap...so if the garage just replace the gasket it will happen again.....
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта