zi_zi_top написа:Винаги обмислям много добре начина на товарене на багажа и при възможност да побера всичко в багажника не използвам рейките и куфара.
Разбира се всеки го прави, но има моменти в които сте повече хора, повече багаж и т.н. Тогава спасението е в това, което е на тавана. Кутия с обем 450 л. си е още един багажник, както и да го погледнеш.
Аз правя следното:
1. Обмислям какво ще се взема
2. Наглася се в чанти, сакове и куфари
3. Мислено си представям кое къде ще отиде в колата
4. Товаря първо най-тежките и обемисти неща в багажника
5. Накрая евентуално останат малко дрехи и леки предмети, които ги качвам в кутията на тавана
Другото предимство на тези кутии е, че ако си вземете по-дълга зимата вътре можете да вкарате няколко чифта ски или други дълги предмети. Когато е по-дълга, то тя е и по-тясна и така остава място за 2 колелета на гредите.
Изобщо, голям кеф е вместо да караш комби или някакъв друг голям автомобил, който в над 90% от случаите не го ползваш рационално и де факто возиш въздух, да си имаш един допълнителен багажник на покрива. През цялото време караш среден или малък автомобил с произтичащите от това предимства: по-нисък разход, по-малко място за паркиране, по-ниски данъци, разходи и т.н., а когато ти се наложи слагаш кутията отгоре и обема на багажа ти скача, като на автомобил комби от най-горният клас.
