


До колкото съм запознат модел 2005 г мисля, че започват да ги правят в Турция, а тази по-скоро е английска, ама знае ли човекnikolov22 написа:първо колега най вероятно королата ти е турска а не японска![]()
сега се прави така всичко се смъква до гол метал отвън и от вътре
отвътре се третира с ръждопреобразувател задължително на вюрт
грунд и силикон и отгоре се боядисва а от вънка само с преобразовател грунд и боя
Много мие страно как ще почне да ръждясва на 9 години корола тъй като и дават 12 години гаранция от поява на корозия .Сигурно точно там е била щетатаtoyota_corolla написа:До колкото съм запознат модел 2005 г мисля, че започват да ги правят в Турция, а тази по-скоро е английска, ама знае ли човекnikolov22 написа:първо колега най вероятно королата ти е турска а не японска![]()
сега се прави така всичко се смъква до гол метал отвън и от вътре
отвътре се третира с ръждопреобразувател задължително на вюрт
грунд и силикон и отгоре се боядисва а от вънка само с преобразовател грунд и боя![]()
И бая ли ще ме "обрулят", че все пак японското в цената не е като немското.
zi_zi_top написа:Най-добре е да не я мие въобще и няма да се вижда ръждата. Проблемът ще е решен евтино и ефикасно.
Хм, при королите до 2002 мисля, сигурния признак за това че колата е турска бяха страничните пластмаси - на турските бяха черни, на японските - в цвета на купето. На колегата лайсната е в цвета на купето, а и VIN-а му би казал с абсолютна сигруност, но мисля че това не е от значение в случая.nikolov22 написа:първо колега най вероятно королата ти е турска а не японска![]()
И без това мисля да я покарам докато ме "изтърпи" и след това да я сменям с друга или Тойота или Хонда.desotodorov написа:Хм, при королите до 2002 мисля, сигурния признак за това че колата е турска бяха страничните пластмаси - на турските бяха черни, на японските - в цвета на купето. На колегата лайсната е в цвета на купето, а и VIN-а му би казал с абсолютна сигруност, но мисля че това не е от значение в случая.nikolov22 написа:първо колега най вероятно королата ти е турска а не японска![]()
За калника - оставили са си ръцете в Тойота, не са обработили повърхността преди да нанесат кита --> логични резултат - опадал кит и ръжда, сега трябва цялата операция да се повтори, като преди това се "свали" стария кит...но - гаранцията ти вече е минала и колегите от Тойота са чисти кат' бебешки дупета.
Мен ако питаш - карай така, докато не изгние тотално, не започне да те дразни достатъчно и направо смени калника. Щото риска да ти го "оправят" по същия начин е голям.
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 11 госта