Всеки, който е карал автомобил 90-100 к.с. трябва да знае, че вдига спокойно 180-190 км/ч. Няма как автомобил със 136 к.с. да не може да вдигне повече, ако не е ограничен, пък бил той и хибрид.
Като собственик на Приус и инфо 1-ва ръка ще ви кажа, че системата е доста сложна и интелигентна-кога да зарежда, разрежда батерията и как да ползва наличната енергия. На магистрала батерията почти винаги е фул. Работят предимно двата агрегата, а от време на време си прехвърлят дейността. Във всеки един момент, ако ти потрябват наличните 136 к.с. ги имаш на лице. Трябва ти само да натиснеш газта и се изстрелваш. Все пак да не забравяме, че Приус не е създаден да се състезава и да се прави на спортист. Да бъдем честни обаче, в града от 0 до 60 км/ч малко са автомобилите, които могат да се опрат на Приус. Ускорението е много добро до тази скорост. Просто, който не е карал Хибрид не знае за какво става на въпрос да имаш въртящ момент под крака си от 0 об/мин. При изпреварване е същото. Настъпваш и колата просто реагира за стотни от секундата. Няма по-ниски предавки, вдигане на обороти и др. чалъми.
Прегледах на бързо мненията и виждам, че доста колеги не са изобщо на ясно за какво става на въпрос. Пишат ей така от това което са попрочели тук-таме и каквото са чули. Вземете, направете по един тест драйф и се запознайте с тази технология по от близо. До сега не се включих в дискусията, за да убеждавам невярващите в каквото и да било по простата причина, че да убеждаваш вярващ в липсата на бог е кауза пердута.
